- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van 92.7kg gedropt naar +-87kg op 2 maanden tijd (waarvan 2weken effe rot waren, familieproblemen)Hoever ben je nu op je "road"? Heb je een progressie chart?
Van 92.7kg gedropt naar +-87kg op 2 maanden tijd (waarvan 2weken effe rot waren, familieproblemen)
Eergisteren heeft mijn vader mijn VP gemeten met 7punt meting en kwam uit op 13.11%
Dit is nog een foto van januari en 2 weken geleden
![]()
![]()
Merci! Ga ik zeker doen!

wat is dit man! 2.25€ betaald voor dit k*t ding
ik bijt er bijna mijn tanden op kapotZonder mij danBeef jerky. nl heeft echt goede, spijtig dat dat zo duur is.
Sanca wou groot inkopen, mss samen bestellen?

Zonder mij dan![]()
Smaak zit wel goed, maar heeft dezelfde textuur als een stuk leer
En zit teveel zout in voor mij. Ben sowieso al iemand die snel vocht vast houdt

Of het accuraat is weet ik niet, maar vader pakte mijn vel iig goed vast! En was met 7 puntmeting (2 punten op buik, borst, been, rug, onder oksel en triceps)Ik zie duidelijk verschil
Nu dus 13?
Gewoon doorgaan tot 7/8.
Dan schoon bouwen.
Moet je eens opletten hoeveel meer je gaat gainen![]()
op trainingsdagen en 2000kcal 200/70/115 op rustdagenIn de spiegel lijkt er ook niet zoveel veranderd, maar ik houd nog wel wat vocht vast. Heeft daar misschien iets mee te maken?
Of het accuraat is weet ik niet, maar vader pakte mijn vel iig goed vast! En was met 7 puntmeting (2 punten op buik, borst, been, rug, onder oksel en triceps)
Of ik de 8% ga halen weet ik nog niet. Ik hang momenteel al een week op ong hetzelfde BW, dus nu begonnen met dexaprine, 2-3x/week cardio en 2200kcal 200/250/45op trainingsdagen en 2000kcal 200/70/115 op rustdagen
87kg
Aangezien de helft van mijn familie best dik (moddervet) is veronderstel ik dat het wat in de familie zit 
Wut jij weegt meer dan mij?
Btw nice progress op die pics!
ben ook 6cm groter dan jou 

ben ook 6cm groter dan jou
Jij volgt mij log niet of wat? Ik had die pics 18 maart al gepost!![]()
dus vaak kijk ik niet naar die pics