Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

Arnodsi getting ripped!

Goede been training ja:D

Zo hoort het bro

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.424
Bami goreng

2wpjt3a.jpg

Volgende keer een heel pak ipv een half. Dit is verdomd weinig :roflol:

Wat een training voor in de cut

• #4.426
Wat een training voor in de cut
Goed of slecht bedoeld?

En zo zie je maar dat je niet hoeft te eten voor een training!
IF bevalt me wel! Redelijk veel carbs op trainingsdag, dus kracht is nog niet achteruit gegaan

gozer je bami bloed :eek:

Goed of slecht bedoeld?

En zo zie je maar dat je niet hoeft te eten voor een training!
IF bevalt me wel! Redelijk veel carbs op trainingsdag, dus kracht is nog niet achteruit gegaan

Kan ik beamen. Ik zet zelfs PR's op een nuchtere maag & op low carb als het moet.
Goede treen, lekkere bami! :meal:

• #4.430
Wat kind of sorcery is this :eek::eek:eek:

Gisteren dacht ik dat ik vandaag waarschijnlijk een rolstoel nodig zou hebben, maar ik heb amper tot geen spierpijn :dunno:
En BW is gezakt naar 85.5kg :eek::dunno: Wat best raar is want ik heb gisteren best veel brood gegeten (was te lui/moe om te koken) dus ik verwachte een stijging van mijn BW

en ik ben wakker geworden met keelpijn :sad: nu maar hopen dat ik niet ziek word!!!!

Niet zoveel op het gewicht letten, dat kan zo erg wisselen;)

Net alsof je 2kg aankomt als je 1 dag wat meer brood eet. Dat is alleen weggelegd voor echt vreetzakken zoals ik :p

Inderdaad niet zo op je BW letten inderdaad, en brood is niet zo'n geweldig voedsel. Vandaag weer goed eten, zeker als je je niet lekker voelt. Met die omslag in het weer loopt iedereen weer te hoesten en niezen dus even voorzichtig doen, goed eten en goed slapen.

• #4.435
Niet zoveel op het gewicht letten, dat kan zo erg wisselen;)
I know, maar heb een tijdje vast gezeten en nu ga het opeens (te) snel!

Net alsof je 2kg aankomt als je 1 dag wat meer brood eet. Dat is alleen weggelegd voor echt vreetzakken zoals ik :p
Ik ben iemand die snel vocht vasthoud, dus ik wou zien of dat oa door het brood komt :D

+1 vocht vocht en nog eens vocht... spiegel als lei(ij)(d)draad! :D

Goed bezig gozerd!
I know I know

Thx:o
Inderdaad niet zo op je BW letten inderdaad, en brood is niet zo'n geweldig voedsel. Vandaag weer goed eten, zeker als je je niet lekker voelt. Met die omslag in het weer loopt iedereen weer te hoesten en niezen dus even voorzichtig doen, goed eten en goed slapen.
Het zou wel f*cked up zijn moest ik ziek vallen dit weekend! :eek: Dan kan ik mss niet naar mijn eigen meet komen :roflol::fuu:

lekker he high reps weheels?:D

Sta jij elke dag op de weegschaal?

Beetje positief blijven Arnodsi;) Die meet ga je gewoon heen!

• #4.439
lekker he high reps weheels?:D
:yes:
Toen ik naar de bus moest stappen had ik zin om te ze amputeren :roflol:
Ik vind het echt raar dat ik er vandaag amper iets van merk!

Sta jij elke dag op de weegschaal?
Normaal niet, maar omdat ik gisteren redelijk veel brood had gegeten wou ik zien of ik vocht had vastgehouden

Beetje positief blijven Arnodsi;) Die meet ga je gewoon heen!
En anders kom jij mij verzorgen? :o

Wat kind of sorcery is this :eek::eek:eek:

Gisteren dacht ik dat ik vandaag waarschijnlijk een rolstoel nodig zou hebben, maar ik heb amper tot geen spierpijn :dunno:
En BW is gezakt naar 85.5kg :eek::dunno: Wat best raar is want ik heb gisteren best veel brood gegeten (was te lui/moe om te koken) dus ik verwachte een stijging van mijn BW

en ik ben wakker geworden met keelpijn :sad: nu maar hopen dat ik niet ziek word!!!!

Ik had dat ook, 2 dagen 3000 ipv 4000 kcal gegeten .5 kilo er bij :roflol:

Terug
Naar boven