Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Momenteel vind ik het niet zo goed

Goed of slecht bedoeld?
Goed of slecht bedoeld?
En zo zie je maar dat je niet hoeft te eten voor een training!
IF bevalt me wel! Redelijk veel carbs op trainingsdag, dus kracht is nog niet achteruit gegaan

eek:

Wat best raar is want ik heb gisteren best veel brood gegeten (was te lui/moe om te koken) dus ik verwachte een stijging van mijn BW
nu maar hopen dat ik niet ziek word!!!!Niet zoveel op het gewicht letten, dat kan zo erg wisselen![]()

I know, maar heb een tijdje vast gezeten en nu ga het opeens (te) snel!Niet zoveel op het gewicht letten, dat kan zo erg wisselen![]()
Ik ben iemand die snel vocht vasthoud, dus ik wou zien of dat oa door het brood komtNet alsof je 2kg aankomt als je 1 dag wat meer brood eet. Dat is alleen weggelegd voor echt vreetzakken zoals ik![]()

I know I know+1 vocht vocht en nog eens vocht... spiegel als lei(ij)(d)draad!
Goed bezig gozerd!

Het zou wel f*cked up zijn moest ik ziek vallen dit weekend!Inderdaad niet zo op je BW letten inderdaad, en brood is niet zo'n geweldig voedsel. Vandaag weer goed eten, zeker als je je niet lekker voelt. Met die omslag in het weer loopt iedereen weer te hoesten en niezen dus even voorzichtig doen, goed eten en goed slapen.
Dan kan ik mss niet naar mijn eigen meet komen 

Normaal niet, maar omdat ik gisteren redelijk veel brood had gegeten wou ik zien of ik vocht had vastgehouden
En anders kom jij mij verzorgen?Beetje positief blijven ArnodsiDie meet ga je gewoon heen!

Wat kind of sorcery is thiseek:
Gisteren dacht ik dat ik vandaag waarschijnlijk een rolstoel nodig zou hebben, maar ik heb amper tot geen spierpijn
En BW is gezakt naar 85.5kgWat best raar is want ik heb gisteren best veel brood gegeten (was te lui/moe om te koken) dus ik verwachte een stijging van mijn BW
en ik ben wakker geworden met keelpijnnu maar hopen dat ik niet ziek word!!!!