MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

hnng.jpg

Ik voel de koorts al opkomen!!!!

:roflol:

Ik denk dat Arnaud wel een prostaat onderzoek kan gebruiken hoor natty :p

Heb je nog liever zo een? :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beterschap gozerd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.468
  • #4.469
Hij is eindelijk binnen!!!!!!
Hij is redelijk stug en zit nu al in het voorlaatste gatje :eek: En het is een M ... (110cm)

k1xpva.jpg

Waarom niet voor een riem gekozen die overal even breed is en daadwerkelijk je core beschermt?

• #4.471
Waarom niet voor een riem gekozen die overal even breed is en daadwerkelijk je core beschermt?
Omdat ik hem samen met mijn schoolgerief moet meesleuren en ik hem niet gemakkelijk in mijn rugzak kan steken :(

Anders had ik er zo een gekocht

edit: maar deze is eigenlijk ook best stug, dus op zich had het niet veel uitgemaakt denk ik :(

Omdat ik hem samen met mijn schoolgerief moet meesleuren en ik hem niet gemakkelijk in mijn rugzak kan steken :(

edit: maar deze is eigenlijk ook best stug, dus op zich had het niet veel uitgemaakt denk ik :(

Heb er ook zo een, enorm tevreden over!!

Eenmaal je big bent heb je geen diploma meer nodig. Dus **** school en weg met die boeken uit je tas.

Weet ik ineens welke riem ik moet aanschaffen! :D

Idd goeie belt, kan je de belt niet omwisseling voor een grotere maat ?
Ik had mijn belt ook een maat te klein gekocht en hoefde alleen de verzendkosten te betalen.

• #4.476
Idd goeie belt, kan je de belt niet omwisseling voor een grotere maat ?
Ik had mijn belt ook een maat te klein gekocht en hoefde alleen de verzendkosten te betalen.
Bedoelde dat ie bijna te groot is :o
Er is nog 1 gatje over. Dus als ie wat soepeler wordt of mijn taille wordt smaller is hij te groot :(

Bedoelde dat ie bijna te groot is :o
Er is nog 1 gatje over. Dus als ie wat soepeler wordt of mijn taille wordt smaller is hij te groot :(

Dat is toch die taal barrière weer he ;) maar dan kun je nog steeds ruilen.
Ik heb volgens mij een L (maat) en ik zit op de helft van de gaatjes :o

• #4.479
Dat is toch die taal barrière weer he ;) maar dan kun je nog steeds ruilen.
Ik heb volgens mij een L (maat) en ik zit op de helft van de gaatjes :o
Ach, zo'n probleem is het niet. Was 'maar' 20€ en kan er een tijdje mee voort! (Er is trouwens ook geen S meer)

Hoeveel cm is je middel nu dan?

Terug
Naar boven