XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Nee gewoon ontspannen he ;)

Dafuq mijn heupen zijn ook 88 cm omtrek? :roflol:

Wel bloated van eten in buik maar dat terzijde

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.486
Net terug van de meet! Was een geslaagde dag! Zeker voor herhaling vatbaar! Dat laatste stuk taart was er anders wel teveel aan :o

klein overzichtje van training

4 sets bw pullups
4 sets chest supported pulldown 15-8 herh
4 sets chest supported row 15-8 herh
4 sets DB row 12-8herh
Deadlift
8x60
8x60
6x100
6x130
6x140
4x150 linker grip failde 1x150 (volgens aron was mijn laatste rep de beste. Jammer dat mijn grip failde :( )

4 sets seated db curl
3 sets cable hammer curl + dropset

edit: en ben nog steeds wat ziek. In het begin van de training was zelfs mijn stem aan het wegvallen :fuu: nadien nog een paar keer gehad dat ik wou praten, maar mijn keel blokkeerde. Best awkward :o

Laatst bewerkt:
Laatste stuk taart = lol; arme chinezen :D dat van je stem was best raar ja :D

• #4.488
Awkward? zo communiceer ik altijd :(

Meeting was zeker voor hethaling vatbaar, was leuk, en leuk dat XXL zoveel gesponsord heeft! Beetje jammer van die chinezen, maar goed dat ze nu failliet zijn :roflol:

• #4.493

Meeting was zeker voor hethaling vatbaar, was leuk, en leuk dat XXL zoveel gesponsord heeft! Beetje jammer van die chinezen, maar goed dat ze nu failliet zijn :roflol:
Jij was er toen nog niet :P

:roflol: dat zal waarschijnlijk wel de reden zijn dat ze 9€ extra vroegen! :D Die andere tafel was een uur voor ons vertrokken!

Ow en 2x200kg Deadlift, FY :sad: Ik was nog zo trots met mijn 5x150kg :sad: :P

Jij was er toen nog niet :P

:roflol: dat zal waarschijnlijk wel de reden zijn dat ze 9€ extra vroegen! :D Die andere tafel was een uur voor ons vertrokken!

Ow en 2x200kg Deadlift, FY :sad: Ik was nog zo trots met mijn 5x150kg :sad: :P

Oooooo dan lag het daaraan :D

:roflol: volgens mij mogen we niet meer terugkomen

:( sorry man, maar ja 2 reps telt toch niet je bent bodybuilder jwt

• #4.495
Oooooo dan lag het daaraan :D

:roflol: volgens mij mogen we niet meer terugkomen

:( sorry man, maar ja 2 reps telt toch niet je bent bodybuilder jwt
:roflol: ik denk het ook niet! Toch nog mooi 1 stuk genomen van de nieuwe taart :trollface: Zal ze leren om extra geld te vragen en ons buiten te zetten :mad: :D

True! En jij zit om Tofu, dan telt het helemaal niet! :D

Je had die 2 euro ook niet aan me terug moeten geven hoor bro, maar dacht ff 2 euro snel terug te nemen van dat briefje dat ik ze toen gaf omdat ik al eerder een 5 euro fooi had gegeven, vond 10 euro fooi wat te gek :D

:roflol: ik denk het ook niet! Toch nog mooi 1 stuk genomen van de nieuwe taart :trollface: Zal ze leren om extra geld te vragen en ons buiten te zetten :mad: :D

True! En jij zit om Tofu, dan telt het helemaal niet! :D

Haha goedzo :D

Ja daar heb je gelijk in, ik ga hard op dat spul, maar niet tegen iedereen zeggen anders komt t zo op de dopinglijst!

Je had die 2 euro ook niet aan me terug moeten geven hoor bro, maar dacht ff 2 euro snel terug te nemen van dat briefje dat ik ze toen gaf omdat ik al eerder een 5 euro fooi had gegeven, vond 10 euro fooi wat te gek :D

Maak je niet druk bro :D Ik wilde me gewoon niet met jouw geld bemoeien haha, my bad. En ja, 10 euro was teveel geweest ;)

Meets zijn altijd awkward de eerste minuten, je denkt mensen te kennen door een forum, maar dat blijkt al snel van niet

En die taalbarrière dan ook, met m'n Antwerps dialect.. :D

Terug
Naar boven