- Waardering
- 368
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
In, al is het maar voor de lekkere gerechten die hier aan bod komen.
En de mooie pics die Arnodsi maakt tijdens het mountainbiken!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In, al is het maar voor de lekkere gerechten die hier aan bod komen.

En de mooie pics die Arnodsi maakt tijdens het mountainbiken!![]()
Hier speciaal voor jou! Ik zag je bericht en had dan deze foto getrokken.Of tijdens het fietsen naar huis na mijn trainingik zal hem posten als ik thuis ben!

Gisteren nacht +-5u geslapen, 6u staand gewerkt, 1u gemountainbiked. Vannacht +- 6-7u geslapen en 's nachts wakker gemaakt door mijn zus. En vanmorgen terug 6u moeten werken.
Totale trainingsduur 36min en in ong het midden van de training bidon terug gaan vullen met water.

(ik heb een portie van 80g rijst apart gehouden voor mij
)Houston, we have a problem
Net BBQ gehad. Heb +-50g rijst, 2 stukjes frans brood, 1 + 3/4 BBQ worst, 150-200g steak en 1 kippenbil op. En ik heb nog steeds honger![]()

at pic meisjeIk heb nu al honger, dus zal morgenvroeg waarschijnlijk erger zijnHerkenbaar.
Op mijn buurt bbq had ik zo'n slordige 150 gram rijst (ongekookt gewogen), een half stokbrood, 3 kipfilets, 2 worsten, 1 saté op & dessert.
Dat der strong bulking. Geniet er gewoon even van, morgen heb je waarschijnlijk geen honger tot 's avonds
Edit:at pic meisje

de ene epic training na de andere!!!!
)
K*t triceps!!!!! Yes mad Edit: ligt aan de foto, net gemeten. Ze verschillen 2mm ofzo, dus zal aan de pose
. Net geen 40cm
In januari was het +-41cmIk weeg nogmaar 84kgkan het totaal gemist hebben maar wat zijn je stats nu ongeveer?
zie al goed de massa zitten lekker doorbulken![]()

Had het niet goed aan denk ik. Dus heb iets langer gefietst)