Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is je presentatie goed gegaan en heb je alles kunnen doen wat moest tijdens het groepswerk ?
nop. Niemand heeft vandaag iets goed gedaan in de ogen van de docent
zelfs het publiek niet
Zal wel de tijd van de maand zijn zeker...
nop. Niemand heeft vandaag iets goed gedaan in de ogen van de docent
zelfs het publiek niet
Zal wel de tijd van de maand zijn zeker...
Ik dacht van wel, tot ik 10 min geleden een bericht kreeg dat een chick haar ding niet meer kan doen, dus nu moet ik dat maken, maar moet eerst aan iemand anders vragen wat er nog moet gebeuren want dat wist ze neit .... (wij waren daarnet aan het samenwerken en zij ging dat afmaken) Dus geen cardio meer![]()

Nu pas klaar
Cardio gaat er niet meer inzitten. Nu wat eten want rammel van de honger, afl van lost zien, slapen en morgen terug vroeg opstaan voor cardio![]()
Het valt niet altijd even hard op, maar in tegenstelling tot xyxyxy ben ik geen homo 
Moet om 6.30uur opstaan, ik doe in de middag/avond wel cardio

Het valt niet altijd even hard op, maar in tegenstelling tot xyxyxy ben ik geen homo
![]()

Maar als je ballen had zou je er wel mee spelen?
OT: het is f*cked up Hoe hard eten je fysiek kan veranderen! Vanmorgen bloated as phuck en lijk meteen een paar % vetter

Deze middag moeten presenteren en was zeer goed! Onze groep heeft goede vooruitgang geboekt! Maar heb vandaag wel amper gegeten
Vanavond trainen
)Pfff school was weeral uitgelopen!Deze middag moeten presenteren en was zeer goed! Onze heeft goede vooruitgang geboekt! Maar heb vandaag wel amper gegeten
Vanavond trainen

Ligt het aan mij of vergeet jij tegenwoordig nogal vaak woorden in je zinnen?
---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 15:13 ----------
![]()
moest natuurlijk groep tussen staan!
Dan zit je daar met eten in je zak, maar geen lepel of vork om het op te eten! 

Of het wordt tijd dat je die hersentumor eens laat onderzoeken.
Hahahaha, zie je daar al zitten![]()
Net een uurtje geslapen, nu eten en straks trainen!!
![]()