AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Is je presentatie goed gegaan en heb je alles kunnen doen wat moest tijdens het groepswerk ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.002
Is je presentatie goed gegaan en heb je alles kunnen doen wat moest tijdens het groepswerk ?
:roflol: nop. Niemand heeft vandaag iets goed gedaan in de ogen van de docent :roflol: zelfs het publiek niet :eek: Zal wel de tijd van de maand zijn zeker...

Ik dacht van wel, tot ik 10 min geleden een bericht kreeg dat een chick haar ding niet meer kan doen, dus nu moet ik dat maken, maar moet eerst aan iemand anders vragen wat er nog moet gebeuren want dat wist ze neit .... (wij waren daarnet aan het samenwerken en zij ging dat afmaken) Dus geen cardio meer :(

:roflol: nop. Niemand heeft vandaag iets goed gedaan in de ogen van de docent :roflol: zelfs het publiek niet :eek: Zal wel de tijd van de maand zijn zeker...

Ik dacht van wel, tot ik 10 min geleden een bericht kreeg dat een chick haar ding niet meer kan doen, dus nu moet ik dat maken, maar moet eerst aan iemand anders vragen wat er nog moet gebeuren want dat wist ze neit .... (wij waren daarnet aan het samenwerken en zij ging dat afmaken) Dus geen cardio meer :(

Wees een alpha en zet haar op haar plaats verdorie :mad:

Klinkt bekend, altijd wel een parasiet in zo'n werkgroepje.
Dan zal ik je niet verder bezighouden, succes met je opdracht brah.

• #5.005
Nu pas klaar :fuu:
Cardio gaat er niet meer inzitten. Nu wat eten want rammel van de honger, afl van lost zien, slapen en morgen terug vroeg opstaan voor school :fuu:

Ik voetbal niet ja :mad:

Maar als je ballen had zou je er wel mee spelen?

:trollface:

OT: het is f*cked up Hoe hard eten je fysiek kan veranderen! Vanmorgen bloated as phuck en lijk meteen een paar % vetter

Know that feeling bro. Paar dagen terug even streng voor je zijn & dat is meteen weer weg hoor. Enkel mentaal is het niet leuk natuurlijk :)

• #5.013
Pfff school was weeral uitgelopen! :( Deze middag moeten presenteren en was zeer goed! Onze groep heeft goede vooruitgang geboekt! Maar heb vandaag wel amper gegeten :fuu: Vanavond trainen

Eerste echt maaltijd van de dag (heb tot nu toe 30g whey en 40g oats op :eek:)

Gvd dat smaakt!

Groentjes, beetje pasta en kip

jfcjkm.jpg

Laatst bewerkt:
Ligt het aan mij of vergeet jij tegenwoordig nogal vaak woorden in je zinnen?

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 15:13 ----------

Pfff school was weeral uitgelopen! :( Deze middag moeten presenteren en was zeer goed! Onze heeft goede vooruitgang geboekt! Maar heb vandaag wel amper gegeten :fuu: Vanavond trainen

:rolleyes:

• #5.015
Ligt het aan mij of vergeet jij tegenwoordig nogal vaak woorden in je zinnen?

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 15:13 ----------

:rolleyes:
:roflol: moest natuurlijk groep tussen staan!

Ik was te gefocust op mijn eten :o
Als ik echt had doorgedaan had ik misschien de bus van 13.10uur nog gehaald, maar wou nog effe naar de AH. Dus ik stap mooi om 13.25u op de 417, maar om 13.37u stond die nog stil. Bus had panne, iedereen uitstappen :fuu: Dan zit je daar met eten in je zak, maar geen lepel of vork om het op te eten! :fuu:

240kcal tem 15uur als je al van 6.30uur wakker bent. Wat een hel :o

Of het wordt tijd dat je die hersentumor eens laat onderzoeken.

Hahahaha, zie je daar al zitten :roflol:

• #5.018
Net een uurtje geslapen, nu eten en straks trainen!!

30lhtmp.jpg

Terug
Naar boven