Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
6x150 nu wel juiste gewicht
20x100kg OMDAT HET KAN! Ik had er even zin in om wat reps te knaller. Wel niet in 1x gedaan. Af en toe rechtstaan en terug herpakken
Pffff nu was ik echt dead
Hanging leg raise:
8x
8x
8x
8x
Cable/rope crunches?
15x35
10x50
10x50
10x50
30min cardio.
FML, na 5min vond ik het niet meer leuk, na 15min was ik het beu en na 20min keek ik om de 30sec fzo hoe lang ik nog moest
Rug: 4.5/5, ik had er eigenlijk niet veel zin in, maar imo toch een knaltraining neergezet en pomp zat ook goed!
Nadien heerlijk genoten van mijn whey/crea/dextro shakje
edit:
Ow, sanca, heb nog steeds last van mijn onderarmen dat dere strongman!
inb4 p*ssy, Sayer en Massive hebben er ook nog last van!
Net 40min cardio op nuchter maag (halve dexaprine en goeie schep bcaa's)
+-40min
Hartslagdata (band zat eerst niet goed, had een hartslag van 210 en dan viel hij uit ) 31min, gem HR 155, max HR 185, 466kcal verbrand
Damn was vergeten hoe 'zwaar' het is om in een bos te fietsen! Al die kleine paadjes, bergop/af, los zand ... Epic verzuring benen en handen
Nog een klein sfeerfototje van de terugweg
Ow plan voor komende maand(en):
Deze maand nog effe 'diep' gaan.
Eerste 2 weken beginnen met 3xcardio/week. Na borst/biceps en schouders/triceps en op rustdag (zondag)
Hierna misschien cardio wat opschroeven
Met de examens weet ik nog niet goed wat ik ga doen (29/05 tem 7/06)
Na de examens misschien terug tijdje clean bulken en dan nog eens 2 maandjes cutten. Weet het nog niet goed
Vader heeft net VP nog eens gemeten 10.36 (niet accuraat ofcourse, maar kan wel vergelijken).
(heb wel net cardio gedaan. Ik weet niet of het mijn meting beïnvloed? Ik wou wat langer wachten, maar mijn vader gaat motorrijden)
Behoorlijke meetfout bij de heup vorige keer tijdens examens kan je indd beter een cleanbulk er tegen aan gooien. Het is wel enigzins handig omdan voldoende energie te heben.