AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.041
Behoorlijke meetfout bij de heup vorige keer :o tijdens examens kan je indd beter een cleanbulk er tegen aan gooien. Het is wel enigzins handig omdan voldoende energie te heben.

Relaxt om indie omgeving met dit weer te cardioen
Van mijn benen is echt veel vet hoor. Bijna al mijn broeken zijn te groot aan het worden :fuu:

Paar maanden geleden een zomerbroek gekocht, is nu te groot :fuu:

Je moet ook niet een paar maanden geleden al een zomer broek gaan kopen terwijl je nog gaat cutten:P Slimpie.

Lekkere training op t fietsje. Maaare ik dacht dat je naar het oh zo mooie Drenthe zou fietsen. Genoeg zandpaden en heuveltjes hier hoor:P

• #5.043
Je moet ook niet een paar maanden geleden al een zomer broek gaan kopen terwijl je nog gaat cutten:P Slimpie.

Lekkere training op t fietsje. Maaare ik dacht dat je naar het oh zo mooie Drenthe zou fietsen. Genoeg zandpaden en heuveltjes hier hoor:P
:roflol: ik had er niet aan gedacht. En ik had ook niet verwacht dat er zoveel verschil zou zijn:o
Ik ging eens kijken naar de solden en kwam terug met een zomerboek :roflol: men's logic

In het hoge noorden is het nog kouder :angstig: Kom jij maar naar hier :D Dan is mack er ook niet om ons lastig te vallen :cool:

:roflol: ik had er niet aan gedacht. En ik had ook niet verwacht dat er zoveel verschil zou zijn:o
Ik ging eens kijken naar de solden en kwam terug met een zomerboek :roflol: men's logic

In het hoge noorden is het nog kouder :angstig: Kom jij maar naar hier :D Dan is mack er ook niet om ons lastig te vallen :cool:

Inderdaad mannen logica. Haha. Ik winkel al een tijdje niet echt meer, alleen als ik t echt nodig ben maar verder niet. Weet toch dat het niet meer gaat passen straks. Nog even en dan voorbereiding in. Als ik strak ben dan maar shoppen:D

Kouder? Nee joh! Is hier heerlijk weer en wind stil. Bijna geen wolkje aan de lucht. I want Summer:p

Mack kan je toch wel hebben? Die bonjour je zo de deur uit toch met die huge spierballen van je :eyebrow:

• #5.045
Inderdaad mannen logica. Haha. Ik winkel al een tijdje niet echt meer, alleen als ik t echt nodig ben maar verder niet. Weet toch dat het niet meer gaat passen straks. Nog even en dan voorbereiding in. Als ik strak ben dan maar shoppen:D

Kouder? Nee joh! Is hier heerlijk weer en wind stil. Bijna geen wolkje aan de lucht. I want Summer:p

Mack kan je toch wel hebben? Die bonjour je zo de deur uit toch met die huge spierballen van je :eyebrow:
:o:o:o

Mack kan ik idd wel hebben! Die kerel zijn spieren zijn toch fake! Zodra hij stopt met zijn productjes gaat alles beginnen hangen en wordt hij vet!!!

Wait wut??

Paar maanden geleden een zomerbroek gekocht, is nu te groot :fuu:
Ik had het andersom.. vorig jaar een keer een paar broeken gekocht.. heb ze niet eens kunnen dragen.. veel te klein. :D en nu vorige zomer wat bovenkleding gekocht.. merk nu dat ze op de schouders te krap zijn... Ships... :o

Maar ehm.. te groot.. effe in de droger fl*kkeren op heet!! wil wel helpen. :D

• #5.048
Aha dus daarom ben jij zo vet?
:roflol: ik ben nog AASloos man

Ik had het andersom.. vorig jaar een keer een paar broeken gekocht.. heb ze niet eens kunnen dragen.. veel te klein. :D en nu vorige zomer wat bovenkleding gekocht.. merk nu dat ze op de schouders te krap zijn... Ships... :o

Maar ehm.. te groot.. effe in de droger fl*kkeren op heet!! wil wel helpen. :D
:thumbs:

Is tegelijk een goed als rot gevoel :D

Intredasting.jpg misschien eens vragen aan mijn moeder of ze dat wil doen!

Ja dat zeggen ze allemaal :trollface:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

freaky_lol_gif.gif

:thumbs:

Is tegelijk een goed als rot gevoel :D
Intredasting.jpg misschien eens vragen aan mijn moeder of ze dat wil doen!
Klopt.. het voelt rot.. zeker omdat ik dan de rest ook uit moet gaan zoeken.. zal ook wel niet meer goed passen.. maar dat doe ik na mijn vakantie wel... daar is het toch maar 5 graden en heb ik geen zomergoed nodig! :D
Maar ook goed inderdaad.. kennelijk ga ik toch vooruit!
Nadeel.. moet ik gaan winkelen.. en heb daar een rothekel aan. :mad:

Gewoon doen. Ik deed het vroeger ook.. droger op heet kan zo 1 a 2 maten schelen. Hang wel van de stof af. Maar broeken zijn vaak niet helemaal synthetisch. En er hoeft maar een klein deel katoen in te zitten ne het krimpt. :) succes!

• #5.056
Raar dat we je schouders niet mogen checken
Injectspots zijn gecamoufleerd door de bloeduitstorting/schaafwonden van die steen van vorige week zondag :cool:

Ow en stop met die irritante karma :mad: ik verwacht enkel lieve berichtjes!!!

no homo

edit:
Met deze dingen houdt sanca zich bezig! Dat is teken dat hij daarnet niet hard genoeg getraind heeft!!

5cnn8g.png

• #5.058
Ben er sinds deze week terug mee begonnen ;)

volgens massive houd je er minimaal vocht mee vast. Dus we zullen dit maar eens uittesten :)

Ik heb de dextrose nu net geschrapt omdat je na je cardio je afterburn wilt behouden, maar heb hier geen bron van ofzo. Denk je hier anders over?

Terug
Naar boven