- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pre workout meal
![]()
Pfffff nog steeds last van die deadlift van vrijdag! Ik hoop dat het sebiet niet te hard gaat storen!

Bus was te laat en kon maar 15min cardio doen. Ik doe straks of woensdag wel wat cardio!
alles opgegeten was los lag 

Dan maar zelf wat cardio doen!Gebruik jij die gevaarlijke pillen en shakes?Pre workout meal
![]()
Pfffff nog steeds last van die deadlift van vrijdag! Ik hoop dat het sebiet niet te hard gaat storen!

Livin' on the edge!
Niemand ooit dat tegen je gezegd? Moest toch wel een paar keer ragen als je alles uitlegt aan een persoon qua voeding en training en wat eiwit etc is en dan zeggen ze ''als ik 2 shakes neem kom ik dan aan'' pff man
Niemand ooit dat tegen je gezegd? Moest toch wel een paar keer ragen als je alles uitlegt aan een persoon qua voeding en training en wat eiwit etc is en dan zeggen ze ''als ik 2 shakes neem kom ik dan aan'' pff man
regelmatig! Tijdje geleden nog.

Ik had een feestje van iemand mijn werk. Het moment dat mijn baas mij in t-shirt zag (op mijn werk draag ik altijd een redelijk wijde hemd) zei: 'sow arnods, jij bent ook flink breed geworden! Gebruik jij ook die pilletjes en shakejes?'
![]()

Ik had een feestje van iemand mijn werk. Het moment dat mijn baas mij in t-shirt zag (op mijn werk draag ik altijd een redelijk wijde hemd) zei: 'sow arnods, jij bent ook flink breed geworden! Gebruik jij ook die pilletjes en shakejes?'
![]()

Nja motivatie zit momenteel toch niet 100% dunno hoe het komtMooie training bro. Die zal je nog wel even voelen!
Jammer van je korte mental breakdown, maar nu terug back on track
Ik kreeg de vraag of een foto van mij in t-shirt was gephotoshoped..
En of ik naturel was of ik shakkies nam![]()
Ik was een extra t-shirt vergeten dus was snel effe in de carrefour een cheap ass t-shirt gaan halen want die andere was behoorlijk nat. Doe die andere aan, blijft gewoon zweten ... (had ondertussen al gedouched enz). In de bus zelf de hele tijd geeuwen, ogen die dicht vallen, tintelende/brandende benen
En moest dan nog langs mijn werk fietsen .... pffff 

HHHHHHHNnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggg.
yes srs
Oh wacht maar, donderdag staat er normaal een Epic Meal Time op m'n schema![]()

Pfffff mental breakdown gehadalles opgegeten was los lag
Vanavond nog maar eens karate training doen om het goed te maken!
Ik wil al een hele tijd nog eens gaan en dit lijkt me een goed moment! Ik mis het toch behoorlijk hard
http://www.youtube.com/watch?v=7-OddDN9lU4
edit: gvd, ze gaan wat toertjes lopen, daar heb ik helemaal geen zin inDan maar zelf wat cardio doen!
HIIT of joggen?
Oh, dat verklaart waarom je nog steeds niet shredded bent..![]()

9e

Die examens spraken mij niet echt aan. Als ik wou kon ik, als ik me niet vergis, 3de kyu zijn geweest.