Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Intredasting

Intredasting
Nog iemand commentaar erop?
ow en dafuq is dit?![]()
Elk filetje is apart verpakt! Niet moeilijk dat het 5€ koste
![]()
MP is dag ervoor en dag erna is rust.om even verdere toelichting te geven. squat en dl zijn in principe gewoon lb lifts. als je op je deadlift dag gaat rowen dan staat dit je mp en bench enigszins in de weg
ik hoop wel dat mijn training van morgen er niet onder lijdt. 

Had je je zwembroek nog aan dan toen je water uit stapte?

Had je je zwembroek nog aan dan toen je water uit stapte?
nee, had hem speciaal vastgehouden! Geen mr bean toestanden met mij hoor! En al een geluk heb ik een piem0l, anders was ik hem echt na 2 baantjes kwijt! Die was ik na 2 baantjes verloren :$
nee, had hem speciaal vastgehouden! Geen mr bean toestanden met mij hoor! En al een geluk heb ik een piem0l, anders was ik hem echt na 2 baantjes kwijt!
Srs
En nee geen pics
Idd, de kerels die er waren, waren ofwel vet, ofwel ecto!Ze waren gewoon aan het mirin'. Zwemfanaten hebben over het algemeen gewoon geen massa, dus je zal ongetwijfeld de buffste geweest zijn.
Integenstelling tot jou heb ik die niet nodig hoor! Mijn ballen kan je nog met het blote oog zien

Die dingen zijn echt niet te vreten manom even verdere toelichting te geven. squat en dl zijn in principe gewoon lb lifts. als je op je deadlift dag gaat rowen dan staat dit je mp en bench enigszins in de weg
al 12min bezig