Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zal 13% fzo zijn denk ik? zal 13% fzo zijn denk ik?
Volgens de meting van mijn vader sta ik op 10-11%, maar dat klopt niet echt. Ik houd dat gewoon als richtlijn

Nja die VP cijfers boeien me niet zoveel. Ik laat het gewoon meten zodat ik kan zien hoeveel mm's er weg zijn.Zal zoiets zijn ja. Doe anders zelf een 3 punts meting?
Ben je er trouwens al achter welke saus er in die pasta met kip zat een tijd geleden, want die zag er echt wel goed uit![]()

Damn, helemaal niet aan gedacht toen ik moest werkenDeze
Ik heb zelf thuis een paar spiegels die me verheerlijken dus dan meet ik het liever. In de ene spiegel lijk je wel 20% en de andere 10![]()

)Zijn toch gewoon assistance oefeningen na de main lift?Wendler is toch niet de bedoeling om het in een split te doen?
Ik had een tijdje geleden wel gedaan en te beviel me eigenlijk helemaal niet de andere systemen die ik heb gezien leken me fijner.

Zijn toch gewoon assistance oefeningen na de main lift?
http://www.jimwendler.com/2012/09/531-and-bodybuilding/
Je kan wendler gewoon wat aanpassen naar je eigen behoeftesT zal immers wel aan mij liggen dan dacht wendler altijd anders in elkaar zat.

Je kan wendler gewoon wat aanpassen naar je eigen behoeftes![]()
Kuiten train ik sowieso amperOke in dat geval ziet het er best goed uit! Maar waarom doe je geen shrugs en kuiten en achterkant schouder(specifieke oefening) ?

Moet jij je username niet naar annemientje veranderen?
waarom zou ik dat doen?Omdat ik lui benTrain je kuiten amper omdat je de oefeningen je niet aanspreken of omdat het een goeie spiergroep van je? (ben gewoon nieuwsgierig)

en omdat het imo een redelijk goeie spiergroep is. Ze staan niet uit verhoudingKuiten train ik sowieso amper
En van achterkant schouders is wel een goed punt!
Aan de wendler experts: waar kan ik die het best bijsteken?
waarom zou ik dat doen?
ben al 7min bezig. Pffff ik sta echt op het punt om te kotsen