AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Hoi jongens ben ik weer, hoorde ik daar iemand karma zeggen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.430
Bedankt allemaal!

Ik ga waarschijnlijk tot eind juni cutten.

Effe vraagje.
Een hele tijd geleden was ik bij een kerel in begeleiding. Ging allemaal goed, maar gestopt omdat hij was opgeslagen (werkte nog niet fatsoenlijk), zijn supps redelijk duur zijn (1kg whey voor 30€) en ik redelijk lang onderweg was. Maatje van mij is daar nu in begeleiding bij gegaan en ik was net even meegegaan.
Die kerel herkende mij en we hadden even een praatje gedaan. Ik zei dat alles goed ging en ik momenteel aan het cutten ben. Ik zei ook dat het allemaal wat trager begint te gaan. Dan vroeg hij hoe ik het momenteel aanpak. Ik vertelde over de high/low carb en toen raadde hij mij aan op het eens om te wisselen. Dus low carb op trainingsdag en 'high' carb op rustdag.
Wat denken jullie daarvan?
?? :dunno:

Lijk mij juist niet dat je high carbs moet gaan gebruiken op rustdagen. Je hebt ook minder activiteit, oke je kunt wel je kcal aanpassen. Maar misschien zit er wel weer een of ander iets achter dat het zou werken, is er niets over te vinden?

Ik zou gewoon een maand lang 0 carbs doen

Geen p*ssy zijn

• #5.433
Lijk mij juist niet dat je high carbs moet gaan gebruiken op rustdagen. Je hebt ook minder activiteit, oke je kunt wel je kcal aanpassen. Maar misschien zit er wel weer een of ander iets achter dat het zou werken, is er niets over te vinden?
Ik vind er niets over :(

Ow en nog een vraag. Tijdens het squaten krijg ik vaak een steek in mijn schouder. Minder smal pakken?
(in dat pdf van wedler staat zo smal mogelijk pakken en ellebogen naar voor duwen)

Maar zit er dan helemaal geen vooruitgang in of gaat het je gewoon niet snel genoeg?

• #5.435
het duurt 24-48uur voordat je lichaam weer in ketose komt, als je dan steeds 1 dag tussendoor high carb gaat eten is het effect van de low carb weg lijkt me..

Niet doen arnold. Gewoon high carb op kt dagen:

- hervulling glycogeen na kt
- rustdagen, insulinegevoeligheid carbs

2 belangrijkste dingen. Wat spelen met je carbs naargelang intensiteit kt.

• #5.439
het duurt 24-48uur voordat je lichaam weer in ketose komt, als je dan steeds 1 dag tussendoor high carb gaat eten is het effect van de low carb weg lijkt me..
True

Minder eten of meer cardio;) Hoeveel cardio doe je nu dan?
Vorige week 3x40min na training en 20min zwemmen op rustag

Nog minder eten? :o Ik zit nu op 2200kcal

Niet doen arnold. Gewoon high carb op kt dagen:

- hervulling glycogeen na kt
- rustdagen, insulinegevoeligheid carbs

2 belangrijkste dingen. Wat spelen met je carbs naargelang intensiteit kt.
Daar zat ik ook al aan te denken. Ik zit nu op trainingsdagen op 250g carbs.
Op de minder intensieve dagen zakken? En naar hoeveel? 150 of 200g?

Misschien iets meer weer proberen te eten? Toen ik zelf bezig was zat ik ook laag in KCAL en op den duur gebeurde er niets meer. Nu is mijn voedingsschema denk ik zelf 700kcal meer dan ik toen zelf deed en gaat prima.
Niet gezegd dat het voor iedereen werkt maar altijd proberen waard.

Terug
Naar boven