- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Het is niet de bedoeling om je kcal de lucht in te laten schieten hé4 low en 1 high, is dat niet een beetje het cheatdag principe?
gewoon je glycogeen terug aanvullenVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is niet de bedoeling om je kcal de lucht in te laten schieten hé4 low en 1 high, is dat niet een beetje het cheatdag principe?
gewoon je glycogeen terug aanvullenHet is niet de bedoeling om je kcal de lucht in te laten schieten hégewoon je glycogeen terug aanvullen
maar ben wel benieuwd wat massive, bob, mack, robke etc hierover te zeggen hebbenDie komen hier niet meer kijken denk ikVandaar dat ik ook een beetje zeimaar ben wel benieuwd wat massive, bob, mack, robke etc hierover te zeggen hebben

Karma, wat is dat?Deel nog eens karma uit; is voor velen de enige reden waarom ze hier zitten.
True story.jpeg
Deel nog eens karma uit; is voor velen de enige reden waarom ze hier zitten.
True story.jpeg
dacht al waarom krijg ik ineens karma
ik was jorgyboy zelfs vergeten karma te geven??Bedankt allemaal!
Ik ga waarschijnlijk tot eind juni cutten.
Effe vraagje.
Een hele tijd geleden was ik bij een kerel in begeleiding. Ging allemaal goed, maar gestopt omdat hij was opgeslagen (werkte nog niet fatsoenlijk), zijn supps redelijk duur zijn (1kg whey voor 30€) en ik redelijk lang onderweg was. Maatje van mij is daar nu in begeleiding bij gegaan en ik was net even meegegaan.
Die kerel herkende mij en we hadden even een praatje gedaan. Ik zei dat alles goed ging en ik momenteel aan het cutten ben. Ik zei ook dat het allemaal wat trager begint te gaan. Dan vroeg hij hoe ik het momenteel aanpak. Ik vertelde over de high/low carb en toen raadde hij mij aan op het eens om te wisselen. Dus low carb op trainingsdag en 'high' carb op rustdag.
Wat denken jullie daarvan?

Ik vind er niets overLijk mij juist niet dat je high carbs moet gaan gebruiken op rustdagen. Je hebt ook minder activiteit, oke je kunt wel je kcal aanpassen. Maar misschien zit er wel weer een of ander iets achter dat het zou werken, is er niets over te vinden?

Ik zat een tijdje vast, maar ben nu cardio beginnen doen en nu gaat het terug wat vooruit.Maar zit er dan helemaal geen vooruitgang in of gaat het je gewoon niet snel genoeg?

Ik zat een tijdje vast, maar ben nu cardio beginnen doen en nu gaat het terug wat vooruit.
Maar cardio pfffff ...![]()
Hoeveel cardio doe je nu dan?Truehet duurt 24-48uur voordat je lichaam weer in ketose komt, als je dan steeds 1 dag tussendoor high carb gaat eten is het effect van de low carb weg lijkt me..
Vorige week 3x40min na training en 20min zwemmen op rustagMinder eten of meer cardioHoeveel cardio doe je nu dan?
Ik zit nu op 2200kcalDaar zat ik ook al aan te denken. Ik zit nu op trainingsdagen op 250g carbs.Niet doen arnold. Gewoon high carb op kt dagen:
- hervulling glycogeen na kt
- rustdagen, insulinegevoeligheid carbs
2 belangrijkste dingen. Wat spelen met je carbs naargelang intensiteit kt.