Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat zo bij mp? Ga altijd gewoon staan hoe t beste aanvoelt
Nu geen last meer van, weer over op neckpress.![]()
ik ook hoor
Lijkt me maar niets zo met je voeten tegen elkaar!
Jep, ik mag niet klagen!
Bij MP houd je je voeten tegen elkaar en dat doe ik niet. Dus ik noem het gewoon overhead press!
Die benaming maakt mij echt niet uit hoor. HahaTegen elkaar? Hier doet hij dat namelijk niet. Dus nu weet ik niet of ik al die tijd OP of MP heb gedaan.
http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/standing-military-press
Onderhoud ligt rond de 2700kcal (denk ik)Wat is je onderhoud en hoe ben je op dit moment aan het cutten?
Las dat je maar 2200 kcal pakt op trainingsdagen:O
Nja ik heb totaal niet het gevoel dat ik nu diep aan het gaan ben. Dus zo ver zal ik niet onder mijn onderhoud zitten denk ikpfff dan cut je idd wel heel erg diep haha. Mijn onderhoud ligt rond de 2800, op trainingsdagen (4) probeer ik 2900-3000 kcal binnen te krijgen. Op rustdagen rond de 2000. En dat vind ik al rap gaan met afvallen. Moet je nagaan op trainingsdagen ook onder onderhoud hehe
Ik ben sowieso 's morgens geen grote eter, dus voor mij is dat wel handig!Je gaat rap zo zeg!
maar fasted training.. pfff.. ik zou het niet kunnen. wordt al wakker met honger.. ga dan gewoon om...
Nou ik ga de deur niet uit voor mijn bak yoghurt met 100 gram muesli.. rond 7:00.. en om 9:00 alweer aan het brood.. anders kom ik er echt niet door.Ik ben sowieso 's morgens geen grote eter, dus voor mij is dat wel handig!
(in de bulk dronk ik altijd mijn havermout omdat ik het anders amper binnen kreeg)

You may not think you are in peak physical condition but dude - you rock. Great chest, back, shoulders, traps and the fact that you abs responded like that just after one workout. You suck! If I worked out with you. I'd have to find a place to bury the body.LOL Seriously - Keep me posted with your progress. Every 4 weeks. Front, back and legs.
Nou ik ga de deur niet uit voor mijn bak yoghurt met 100 gram muesli.. rond 7:00.. en om 9:00 alweer aan het brood.. anders kom ik er echt niet door.
wordt soms zelfs snachts wakker met honger..
You may not think you are in peak physical condition but dude - you rock. Great chest, back, shoulders, traps and the fact that you abs responded like that just after one workout. You suck! If I worked out with you. I'd have to find a place to bury the body.LOL Seriously - Keep me posted with your progress. Every 4 weeks. Front, back and legs.

http://epicpix.com/wp-content/uploads/2013/05/ff_164.jpg[/IMG0
:o:o[/QUOTE]
Nou voor ik vet word.. hahahaha.. moet aardig wat gebeuren denk ik. :D
Hahahaha ik lees die strip met de stem van de hond die praat tegen zijn baas, die zogenaamd naar de winkel was gegaan voor eten