Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

Is dat zo bij mp? Ga altijd gewoon staan hoe t beste aanvoelt:P

Nu geen last meer van, weer over op neckpress. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.462
  • #5.464
Tegen elkaar? Hier doet hij dat namelijk niet. Dus nu weet ik niet of ik al die tijd OP of MP heb gedaan.

http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/standing-military-press
Die benaming maakt mij echt niet uit hoor. Haha

Post workout meal (eerste meal van de dag):
1000kcal 45g/140g/20g

2z5kmy8.jpg

• #5.465
25 minuten later ....
Pfff ik blijf maar kauwen :o

fmqjb8.jpg

Lekkere training man :D doe je goed!!

Wat is je onderhoud en hoe ben je op dit moment aan het cutten?
Las dat je maar 2200 kcal pakt op trainingsdagen:O

• #5.468
Wat is je onderhoud en hoe ben je op dit moment aan het cutten?
Las dat je maar 2200 kcal pakt op trainingsdagen:O
Onderhoud ligt rond de 2700kcal (denk ik)

Op trainingsdagen 2200kcal 190g/250g/50g + cardio
Enkel voor een rug/been training 'eet' ik 30g whey en 40g oats. Iets na de training whey + dextro en een tijdje later een maaltijd die meestal rond de 1000kcal is

Op rustdagen 2000kcal 190g/70g/110g

Voeding bestaat vooral uit rijst/pasta/oats/brood/vis/kip/whey/kaas

voeding kan je hier volgen:
https://www.myfitnesspal.com/food/diary/975i
wachtwoord: arnodsi

pfff dan cut je idd wel heel erg diep haha. Mijn onderhoud ligt rond de 2800, op trainingsdagen (4) probeer ik 2900-3000 kcal binnen te krijgen. Op rustdagen rond de 2000. En dat vind ik al rap gaan met afvallen. Moet je nagaan op trainingsdagen ook onder onderhoud hehe

• #5.470
pfff dan cut je idd wel heel erg diep haha. Mijn onderhoud ligt rond de 2800, op trainingsdagen (4) probeer ik 2900-3000 kcal binnen te krijgen. Op rustdagen rond de 2000. En dat vind ik al rap gaan met afvallen. Moet je nagaan op trainingsdagen ook onder onderhoud hehe
Nja ik heb totaal niet het gevoel dat ik nu diep aan het gaan ben. Dus zo ver zal ik niet onder mijn onderhoud zitten denk ik

Je gaat rap zo zeg!
maar fasted training.. pfff.. ik zou het niet kunnen. wordt al wakker met honger.. ga dan gewoon om...

• #5.472
Je gaat rap zo zeg!
maar fasted training.. pfff.. ik zou het niet kunnen. wordt al wakker met honger.. ga dan gewoon om...
Ik ben sowieso 's morgens geen grote eter, dus voor mij is dat wel handig!
(in de bulk dronk ik altijd mijn havermout omdat ik het anders amper binnen kreeg)

Wanneer komen er nog eens pics?

Ik ben sowieso 's morgens geen grote eter, dus voor mij is dat wel handig!
(in de bulk dronk ik altijd mijn havermout omdat ik het anders amper binnen kreeg)
Nou ik ga de deur niet uit voor mijn bak yoghurt met 100 gram muesli.. rond 7:00.. en om 9:00 alweer aan het brood.. anders kom ik er echt niet door. :o
wordt soms zelfs snachts wakker met honger..

You may not think you are in peak physical condition but dude - you rock. Great chest, back, shoulders, traps and the fact that you abs responded like that just after one workout. You suck! If I worked out with you. I'd have to find a place to bury the body.LOL Seriously - Keep me posted with your progress. Every 4 weeks. Front, back and legs.

• #5.478
Nou ik ga de deur niet uit voor mijn bak yoghurt met 100 gram muesli.. rond 7:00.. en om 9:00 alweer aan het brood.. anders kom ik er echt niet door. :o
wordt soms zelfs snachts wakker met honger..
ff_164.jpg

You may not think you are in peak physical condition but dude - you rock. Great chest, back, shoulders, traps and the fact that you abs responded like that just after one workout. You suck! If I worked out with you. I'd have to find a place to bury the body.LOL Seriously - Keep me posted with your progress. Every 4 weeks. Front, back and legs.

:o:o

Terug
Naar boven