- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Borgerokko is dan ook een gevaarlijke hood.Ik heb er wel meerdere
Niet om mee te nemen op straat fzo, meer een verzameling. Bijna allemaal gekregen van mijn vader

Ik kom enkel in Borgerokko met politiebegeleiding

Ja man, ik wou zien met hoeveel % mijn VP zou stijgen na deze mealGa je zo je vet ook meten gezien die in hand bereik ligt?![]()

Ow boy, vanaf morgen de zweep er terug op!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Got abs?lijk wel 6 maand zwanger
Gisterenavond kwamen de abs er al een beetje door, nu niet meer denk ik![]()
Terrible pics. Small size. Looking thin. Flabby. Weak. Keep us all posted on your stalled progress with any new unmotivating pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' small, flabby and weak you can get. Thanks for the un-motivation.
deze beter? 

jij bent wel goed met copy past he.Terrible pics. Small size. Looking thin. Flabby. Weak. Keep us all posted on your stalled progress with any new unmotivating pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' small, flabby and weak you can get. Thanks for the un-motivation.

Ik motiveer graag mensen wanneer nodig.

Heb je een grote natte vlek op je broek of droom ik?deze beter?
Ow en niet op de rommel letten
En still fat as phuck![]()

Ik motiveer graag mensen wanneer nodig.
---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 23:04 ----------
Heb je een grote natte vlek op je broek of droom ik?
Abs beginnen er toch al wat door te komen he. Even aan je vader tonen en zeggen dat hij zich mag excuseren voor die k*topmerking.![]()
shhhhttttt! Ik werd zo opgewonden door jouw opmerking dat ik het niet meer kon laten 
Je vergat de "no homo"!!!!! Verdomme man! Bij elke post zet je no homo en bij mij vergeet je het. Something doesn't seem right...shhhhttttt! Ik werd zo opgewonden door jouw opmerking dat ik het niet meer kon laten
Is gewoon schaduw ...

Komt vast door die super motiverende opmerkingen van je.Je vergat de "no homo"!!!!! Verdomme man! Bij elke post zet je no homo en bij mij vergeet je het. Something doesn't seem right...![]()

OPGEWONDENJe vergat de "no homo"!!!!! Verdomme man! Bij elke post zet je no homo en bij mij vergeet je het. Something doesn't seem right...![]()

Ze noemen mij ook wel De Motivator.Komt vast door die super motiverende opmerkingen van je.![]()
Ik snap hem niet...OPGEWONDEN
1) Driftig 2) Geestdriftig 3) Geraakt 4) Geprikkeld 5) Gemonteerd 6) Geil 7) Geëxalteerd 8) Geëmotioneerd 9) Geëchauffeerd 10) Geagiteerd 11) Hartstochtelijk 12) Hitsig 13) Heet 14) In grote blijdschap 15) Koortsachtig 16) Krols 17) Onrustig 18) Opgedraaid 19) Orgiastisch 20) Opgetogen 21) Coïtusueopgewonden 22) Stormachtig 23) Uitbundig
Relax, geil komt pas op de 6e plaats![]()
Waarschijnlijk omdat ik een West-Vlaming ben die op een parking leeft.Ze noemen mij ook wel De Motivator.
Ik snap hem niet...Waarschijnlijk omdat ik een West-Vlaming ben die op een parking leeft.

Geef het een nachtje, meestal duurt het bij jullie wat langer! 

Vergelijk je me nu met een Limburger?!Geef het een nachtje, meestal duurt het bij jullie wat langer!
of zijn dat de limburgers?![]()

Das allemaal ene pot nat!!Vergelijk je me nu met een Limburger?!
Ik snap hem echt niet. Morgen zal ik er waarschijnlijk nog altijd niets van snappen.![]()

Weet je hoe je snel rijk kan worden?Das allemaal ene pot nat!!
Ik had niet anders verwacht ...
![]()