Potverdomme, het kon niet blijven duren ...
Wekker ging vanmorgen om 8uur en kreeg mijn ogen niet open. Heb 25min gesnoozed

Uiteindelijk opgestaan en voelde me echt brak! Energielevel onder 0, gesloopte schouders/triceps, nog steeds pijnlijke benen/glutes, abs die de HIIT merken van gisteren .... Waarschijnlijk ga ik nog een weekje trainen en dan paar rustdagen inlassen (deload is niets voor mij). Vandaag gaan trainen zodat ik een cheatmeal kon eten

Maar imo was het echt een braktraining!
Wel 1 pluspunt

Ik stapte uit de kleedkamer en zag een epic milf

45jaar fzo blond haar, mooi gezichtje, goed figuur, super strakke kleren en dikke (nep) t**ten

Haar man was er blijkbaar ook en het was de eerste keer dat ze er waren. Tijdens het trainen vroeg ik of ze dat toestel nodig had want haar handdoek lag erop. Ze zei: 'ow nee sorry, je mag het gebruiken. Ik zweet niet hard dus had het maar ergens gelegd' Terwijl ze wel 2 kleine zweetplekjes op haar t**ten had

Tijdens het trainen vroegen haar man en zij nog even mijn hulp.
Na het trainen stapte ik de kleedkamer binnen om mij om te kleden en begon die man opeens tegen mij te praten. Wat gepraat over werk en school en op het einde zei hij: 'volgens mij ben jij even oud als onze zoon'. Dan zei ik: 'hoe oud is jullie zoon? Ik ben 19.' Toen kreeg ik het antwoord: 'ow, dan lijk jij veel ouder, mijn zoon is 23'.
Ik verliet de kleedkamer, stapte naar voor en kwam iemand bekend tegen die zei: 'wat is er arnodsi, stop je al?' en ik antwoordde: 'Nja, het was maar een slechte training! Ik heb volgens mij deze week wat te hard getraind'. Die milf had dat blijkbaar gehoord en zei opeens tegen mij: 'dat is er wel aan te zien dat je zo hard traint' daar dan nog even mee gepraat tot haar man er was

made mij day
goed, nu mijn brakke training

dikke waist of supps, maar kom.
trainingsduur: 35-40min fzo
4 lichte setjes facepulls
V bar pulldown:
10xnr5
10xnr5
6xnr9
12xnr12
10xnr13
9xnr13