AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.481
Nou voor ik vet word.. hahahaha.. moet aardig wat gebeuren denk ik. :D
Bij mij gaat het helaas te snel :sad: ruilen?
Als ik mezelf een tijdje loslaat ben ik in no time terug vet :roflol: kan behoorlijk wat eten :(

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 22:33 ----------

Hahahaha ik lees die strip met de stem van de hond die praat tegen zijn baas, die zogenaamd naar de winkel was gegaan voor eten :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=nGeKSiCQkPw
:roflol::roflol:

Bij mij gaat het helaas te snel :sad: ruilen?
Als ik mezelf een tijdje loslaat ben ik in no time terug vet :roflol: kan behoorlijk wat eten :(

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 22:33 ----------

Soms zou ik best even willen ruilen.. even op gewicht komen... maar ja.. datz egt mijn mannetje van 140 kg ook.. wil je wat van mij! :rolleyes: was het maar zo simpel he.... :(

:roflol: Laurel&Hardy!

Is je man 140kg? :eek:
Waarom zoek je geen ander uit?
liefde kies je niet.. het is een schat.. maar door zijn ziekte en gebruik van prednison kan je daar gewoon niets aan doen! Dus nee.. een ander zou ik voor geen goud willen.
Toen ik er bijna aan onderdoorging heeft hij mij ook bijgestaan en ik hem ook toen het andersom was.. je maakt wat mee samen...

Hij is wel 2 meter.. scheelt ook al. :p

• #5.486
Potverdomme, het kon niet blijven duren ...
Wekker ging vanmorgen om 8uur en kreeg mijn ogen niet open. Heb 25min gesnoozed:o Uiteindelijk opgestaan en voelde me echt brak! Energielevel onder 0, gesloopte schouders/triceps, nog steeds pijnlijke benen/glutes, abs die de HIIT merken van gisteren .... Waarschijnlijk ga ik nog een weekje trainen en dan paar rustdagen inlassen (deload is niets voor mij). Vandaag gaan trainen zodat ik een cheatmeal kon eten :o
Maar imo was het echt een braktraining!

Wel 1 pluspunt :D
Ik stapte uit de kleedkamer en zag een epic milf :eek: 45jaar fzo blond haar, mooi gezichtje, goed figuur, super strakke kleren en dikke (nep) t**ten :D Haar man was er blijkbaar ook en het was de eerste keer dat ze er waren. Tijdens het trainen vroeg ik of ze dat toestel nodig had want haar handdoek lag erop. Ze zei: 'ow nee sorry, je mag het gebruiken. Ik zweet niet hard dus had het maar ergens gelegd' Terwijl ze wel 2 kleine zweetplekjes op haar t**ten had :eyebrow: Tijdens het trainen vroegen haar man en zij nog even mijn hulp.

Na het trainen stapte ik de kleedkamer binnen om mij om te kleden en begon die man opeens tegen mij te praten. Wat gepraat over werk en school en op het einde zei hij: 'volgens mij ben jij even oud als onze zoon'. Dan zei ik: 'hoe oud is jullie zoon? Ik ben 19.' Toen kreeg ik het antwoord: 'ow, dan lijk jij veel ouder, mijn zoon is 23'.
Ik verliet de kleedkamer, stapte naar voor en kwam iemand bekend tegen die zei: 'wat is er arnodsi, stop je al?' en ik antwoordde: 'Nja, het was maar een slechte training! Ik heb volgens mij deze week wat te hard getraind'. Die milf had dat blijkbaar gehoord en zei opeens tegen mij: 'dat is er wel aan te zien dat je zo hard traint' daar dan nog even mee gepraat tot haar man er was

:roflol: made mij day

goed, nu mijn brakke training :o dikke waist of supps, maar kom.

trainingsduur: 35-40min fzo

4 lichte setjes facepulls

V bar pulldown:
10xnr5
10xnr5
6xnr9
12xnr12
10xnr13
9xnr13
6xnr13 ds 12xnr7

Yates row:
12x60 (bovenhands)
12x60 (onderhands)
12x60 (bovenhands)
12xx60 (onderhands)

DB row:
12x30 (db's gaan niet zwaarder)
12x30
12x30 ds 10x18

Seated cable row:
10xnr11
10xnr11
10xnr11

Rug: 2/5, nog iets of wat pomp, maar dikke meh

Wat heb jij toch met (oudere) vrouwen man :D

hahaha ... nou ... sommige vrouwen zijn ook onder indruk van niks :trollface:

Ik stapte uit de kleedkamer en zag een epic milf :eek: 45jaar fzo blond haar, mooi gezichtje, goed figuur, super strakke kleren en dikke (nep) t**ten :D Haar man was er blijkbaar ook en het was de eerste keer dat ze er waren. Tijdens het trainen vroeg ik of ze dat toestel nodig had want haar handdoek lag erop. Ze zei: 'ow nee sorry, je mag het gebruiken. Ik zweet niet hard dus had het maar ergens gelegd' Terwijl ze wel 2 kleine zweetplekjes op haar t**ten had :eyebrow: Tijdens het trainen vroegen haar man en zij nog even mijn hulp.

Kijk eindelijk ga je testosteron aanmaken nu je BF aan het dalen is! doet je derde beentje nu ook dansen tijdens het trainen? :cool:

Nu nog de durf hebben om geen vrouwen van je moeders leeftijd te flirten... hup van die moeder borst af en een jonkie scoren! :p

p.s goed bezig baasje!

Kijk eindelijk ga je testosteron aanmaken nu je BF aan het dalen is! doet je derde beentje nu ook dansen tijdens het trainen? :cool:

Nu nog de durf hebben om geen vrouwen van je moeders leeftijd te flirten... hup van die moeder borst af en een jonkie scoren! :p

p.s goed bezig baasje!
No worries, papa heeft gisteren de mama al gescoord :roflol:

• #5.495

p.s goed bezig baasje!
Door die DMAA gaat er niet veel gedanst worden vrees ik :o

dat is die MILF dus ... dat verklaart alles :p

No worries, papa heeft gisteren de mama al gescoord :roflol:
:grumble: :fuu: bedankt sayer, nu heb ik terug dat beeld van mijn vader zijn blote reet ...

Door die DMAA gaat er niet veel gedanst worden vrees ik :o

Net zoals tijdens het trainen en dieeten heb jij altijd een excuusje! je had ook tegen die vent kunnen zeggen ik ga jouw wijfie eens ff hard nemen met mijn verse boner, en jij houd je bek en kijkt toe en anders sla ik je op je bek! :D

O wacht jij bent uber ecto :cool:

Het is weekend! :p

• #5.497
Net zoals tijdens het trainen en dieeten heb jij altijd een excuusje! je had ook tegen die vent kunnen zeggen ik ga jouw wijfie eens ff hard nemen met mijn verse boner, en jij houd je bek en kijkt toe en anders sla ik je op je bek! :D

O wacht jij bent uber ecto :cool:

Het is weekend! :p
Stuur je vrouw en ik zal haar eens laten zien wat dansen is! :trollface:

Waarom toekijken? Van mij mag ie gerust mee doen hoor :dunno:
wait wut?

no homo

srs

ho ho ho, xyxyxy is ecto, ik ben gewoon skinny:(

• #5.500

Brb eten :o

uploadfromtaptalk1369395465688.jpg