AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Fuaark heftige deadlift!
Aan het genieten van de frietjes nu? :D

1 chocolaatje????zucht.........je moet eten man!

• Topic Starter Topic Starter
nee dat kan je goed hebben chocola

:mad:

:trollface:

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 22:12 ----------

En 2 koekjes :o

:roflol: nee man. Gisteren familie, vandaag familie. Al die junk verpest mijn cut!! Gisteren avond cannelli, vandaag 1 suikerwafel en frieten (met 3/4 kip) . Pfff voel me echt schuldig :o

lol wut junk in de cut :o

Nomnom

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Strong cut is strong.
Niet aantrekken brah, ik had vorige week Ben & Jerry's ijs gegeten, à volenté wel te verstaan :o
Bekijk het positief: hormonale balans is terug in orde & het cutten zal nu terug sneller gaan! :D

Strong cut is strong.
Niet aantrekken brah, ik had vorige week Ben & Jerry's ijs gegeten, à volenté wel te verstaan :o
Bekijk het positief: hormonale balans is terug in orde & het cutten zal nu terug sneller gaan! :D

Morgenvroeg benen en s middags extra cardio om mij te straffen :p

:fuu: super pist!! Net ruzie gehad met men vader, mag niet gaan trainen. Moest studeren ....

En vanavond kan ik niet :fuu: (gym is dicht van 12-17u:( )

Ik dacht dat je 18 was? :-) (j/k)

Slaap minder, studeer later/vroeger, train meer?

Ik dacht dat je 18 was? :-) (j/k)

Slaap minder, studeer later/vroeger, train meer?
Stiekem ben ik 16j, maar wil volwassen lijken :rolleyes:

Normaal heb ik geen strenge ouders, mag meestal doen wat ik wil (als ik het zelf betaal). Maar op gebied van studeren zijn ze wel streng.

Achja, 1 dag niet trainen is het einde van de wereld niet :p Dan doe ik morgen wel Benen/schouders en skip ik armen deze week. Die lopen imo toch voor (al is het wel plezant om te trainen :o )

Doe je armen op een aparte dag? Wat is jr schema dan?

Stiekem ben ik 16j, maar wil volwassen lijken :rolleyes:

Normaal heb ik geen strenge ouders, mag meestal doen wat ik wil (als ik het zelf betaal). Maar op gebied van studeren zijn ze wel streng.

Achja, 1 dag niet trainen is het einde van de wereld niet :p Dan doe ik morgen wel Benen/schouders en skip ik armen deze week. Die lopen imo toch voor (al is het wel plezant om te trainen :o )

Ik ga nu vertrekken naar de gym voor een rug-training. Als je wil pik ik stiekem je op en spring je zo snel mogelijk in men auto en ben je verdwenen voor je ouders het door hebben? :)

Ik ga nu vertrekken naar de gym voor een rug-training. Als je wil pik ik stiekem je op en spring je zo snel mogelijk in men auto en ben je verdwenen voor je ouders het door hebben? :)
Ik kan nog steeds niet op mijn rug krabben van de spierpijn van mijn rug training van woensdag, dus lijkt me niet echt een goed plan! ;)

Volgende week wil ik wel eens meegaan :)

:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

FUU.jpg

tumblr_lyb7ruwz9G1qaub0n.gif

Ik kan vandaag ook al niet!!!!! Yes mad! :mad:
Normaal ga ik met de fiets, maar de auto staat te dicht tegen de garage. Ik krijg de garage niet open en mijn ouders zijn niet thuis. :fuu: Voor de bus ben ik te laat en de gym is dicht om 12u!!! :fuu::fuu:

is de enige uitgang de garagedeur dan? :)

Terug
Naar boven