Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fuaark heftige deadlift!
Aan het genieten van de frietjes nu?![]()

nee man. Gisteren familie, vandaag familie. Al die junk verpest mijn cut!! Gisteren avond cannelli, vandaag 1 suikerwafel en frieten (met 3/4 kip) . Pfff voel me echt schuldig 

En 2 koekjes
nee man. Gisteren familie, vandaag familie. Al die junk verpest mijn cut!! Gisteren avond cannelli, vandaag 1 suikerwafel en frieten (met 3/4 kip) . Pfff voel me echt schuldig
![]()

nee dat kan je goed hebben chocola
---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 22:12 ----------
lol wut junk in de cut![]()

Strong cut is strong.
Niet aantrekken brah, ik had vorige week Ben & Jerry's ijs gegeten, à volenté wel te verstaan
Bekijk het positief: hormonale balans is terug in orde & het cutten zal nu terug sneller gaan!![]()

super pist!! Net ruzie gehad met men vader, mag niet gaan trainen. Moest studeren ....
En vanavond kan ik niet(gym is dicht van 12-17u
)
Pakt niet bij mijn vaderEn wat als je nu thuis afspreekt dat je na je training meteen studeert?

Stiekem ben ik 16j, maar wil volwassen lijkenIk dacht dat je 18 was? :-) (j/k)
Slaap minder, studeer later/vroeger, train meer?

Dan doe ik morgen wel Benen/schouders en skip ik armen deze week. Die lopen imo toch voor (al is het wel plezant om te trainen
)Nee, normaal is het:Doe je armen op een aparte dag? Wat is jr schema dan?
Stiekem ben ik 16j, maar wil volwassen lijken
Normaal heb ik geen strenge ouders, mag meestal doen wat ik wil (als ik het zelf betaal). Maar op gebied van studeren zijn ze wel streng.
Achja, 1 dag niet trainen is het einde van de wereld nietDan doe ik morgen wel Benen/schouders en skip ik armen deze week. Die lopen imo toch voor (al is het wel plezant om te trainen
)

Ik kan nog steeds niet op mijn rug krabben van de spierpijn van mijn rug training van woensdag, dus lijkt me niet echt een goed plan!Ik ga nu vertrekken naar de gym voor een rug-training. Als je wil pik ik stiekem je op en spring je zo snel mogelijk in men auto en ben je verdwenen voor je ouders het door hebben?![]()

Voor de bus ben ik te laat en de gym is dicht om 12u!!!