- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Fiets staat in de garage en was te laat voor de bus

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fiets staat in de garage en was te laat voor de bus

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Arnodsi toch !
Hier een leuk liedje om je op te vrolijken!
http://www.youtube.com/watch?v=ht4LXbolZgM
dan maar wat cardio straks
dubbele 
Wrijf het er nog wat harder in
Wrijf het er nog wat harder in
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ok...
zeg wordt er hier nog getraind?[Afbeelding niet meer beschikbaar]
was niet buiten adem ofzo. Echt raar)
moest bergop in los zand), kcal verbrand 817
Dacht srs dat mijn borst ging scheuren!! Deze ga ik er zeker in houden!)
)Epic borsttraining gehad
Trainingsduur +- 35min
Borst:
Incline DB press:
10x12kg
10x12kg
8x24kg
8x26kg
8x28kg
7x28kg
Chest press: (wat een baas oefeningDacht srs dat mijn borst ging scheuren!! Deze ga ik er zeker in houden!)
8xnr14
8xnr14
8xnr14
8xnr14 (BUUUURRNNNNN, ik dacht srs dat mijn borst uit elkaar ging vliegen)
Lichte incline DB fly:
8x16kg
8x16kg
8x16kg
8x16kg (laatste herhaling ging met moeite, normaal gaat het redelijk vlot)
Low cable crossover:
10x15
8x15
8x15 (laatste rep was slecht, was helemaal leg. Ben dan ook maar gestopt)
Borst: 5/5, fuark goede training!
---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 12:18 ----------
Hé jorgyboy!
Als je uitnodiging om eens samen te trainen srs was, wil ik gerust eens gaan trainen met jou!
(no homo)

Bedankt!

is normaal mijn enigste cheatmeal van de week (heb er deze week wel onverwachts wat meer gehad
)Bedankt!
Nu douchen en daarna genieten van een nutella whey shake met 1 croissant en 2 sandwichenis normaal mijn enigste cheatmeal van de week (heb er deze week wel onverwachts wat meer gehad
)
?Ik neem bcaa's na het trainen en als ik thuis kom (ik fiets naar huis) dan even douchen, dan whey
Hé jorgyboy!
Als je uitnodiging om eens samen te trainen srs was, wil ik gerust eens gaan trainen met jou!
(no homo)
wat een joke man! Gym is heel volgende week dicht wegens verbouwingen
Waar moet ik nu trainen?!
- wel eens 10x kunnen meenemen komende anderhalve maand, al weet ik niet of je dat ziet zitten?Ben geen moeilijke persoon, maak bijna nooit ruzie met iemandJa, die invite was natuurlijk serieus! Denk dat ik nog wel wat van je kan bijleren, alleen vrees ik dat het andersom niet zo vet gaat zijn.
Komende we(e)k(en) ga ik wel voor mijn herexamens beginnen studeren, maar op men planning staat wel dat ik Ma/Di/Do/Vrij 's avonds steeds naar gym ga, met auto wel te verstaan. Vertrekken ben ik van plan rond een uur of 20u te doen, al kan dat variëren naargelang het concentratievermogen.
Ik denk dat het een euro of 6 kost, om een keertje bij ons te trainen. Jup, net even gechecked; 6 euro voor één beurt; 47,5 euro voor een 10-beurtenkaart.
Aangezien je niet zo ver van mij woont, zou ik je - als we geen ruzie maken- wel eens 10x kunnen meenemen komende anderhalve maand, al weet ik niet of je dat ziet zitten?
http://www.fitnessclub-bstrong.be/tarieven.html

Ik ben ook aan het leren voor mijn examens en als ik 's avonds train slaap ik echt slecht en wordt ik de volgende dag pas wakker om 12-13u