Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Ben geen moeilijke persoon, maak bijna nooit ruzie met iemand
Het probleem is dat ik de komende 2 weken 's morgens wou trainenIk ben ook aan het leren voor mijn examens en als ik 's avonds train slaap ik echt slecht en wordt ik de volgende dag pas wakker om 12-13u
![]()
Je bent geen moeilijk persoon, maar het eerste wat je doet is mijn planning willen veranderen?

J/k 
Maar damn, is wel redelijk klote. Mijn vader gaat overdag werken, waardoor de auto pas 's avonds thuis is en zelf leer ik het beste als ik 's ochtends begin. Ik wil het wel een keer proberen, 's ochtends te gaan trainen, maar ik kan het zeker geen 10x doen, dus ik vrees dat we allebei water bij de wijn moeten gaan doen dan

Maar damn, is wel redelijk klote. Mijn vader gaat overdag werken, waardoor de auto pas 's avonds thuis is en zelf leer ik het beste als ik 's ochtends begin. Ik wil het wel een keer proberen, 's ochtends te gaan trainen, maar ik kan het zeker geen 10x doen, dus ik vrees dat we allebei water bij de wijn moeten gaan doen dan

Ik ben ook aan het leren voor mijn examens en als ik 's avonds train slaap ik echt slecht en wordt ik de volgende dag pas wakker om 12-13u 

dan press je misschien meer dan mij