MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.801
Verlies jezelf maar gewoon niet in het najagen van een bepaald vet% Op dit moment heb je nog geen
spiermaturiteit en verlies je snel massa waarna het weer van voor af opbouwen word. Na al wat jaren
trainen heb je hier minder last van.

En waarom mensen zulke dingen een dropset blijven noemen is mij een raadsel. Dit is geen dropset.
Een dropset is 1, 2 of zelfs 3 setjes tot fail gaan na je zware gewicht met een reductie van 10 a 25%
Eind deze maand stop ik met cutten ;)

Is dit geen widowmaker? Dunno, /care. Ik had er zin in :o

5x110 is mooi. Mijn benen zijn een 0,05/10 ...

Mijn kuiten zijn even groot als mijn blinde darm
5x150 lijkt me mooier :o

doe een leroy'ke, dan haal je meteen 8x180 ;-)

Is dit geen widowmaker? Dunno, /care. Ik had er zin in :o

Een widowmaker is een 20 repper :p Dit, en ik zag dit nog al op een paar plekken, is voor mij echt
een raadsel waarom iemand dit zou doen :p Buiten wat lactate buildup en wat uithouding zie ik
het nut er echt niet van in. Tenzij je natuurlijk nog een pak over hebt op je zwaarder gewicht.
Maar dan had je daar beter een paar reps meer mee gemaakt :p

Verlies jezelf maar gewoon niet in het najagen van een bepaald vet% Op dit moment heb je nog geen
spiermaturiteit en verlies je snel massa waarna het weer van voor af opbouwen word. Na al wat jaren

En waarom mensen zulke dingen een dropset blijven noemen is mij een raadsel. Dit is geen dropset.
Een dropset is 1, 2 of zelfs 3 setjes tot fail gaan na je zware gewicht met een reductie van 10 a 25%

Verlicht onze domme geesten met je alwetende wijsheid en vertel ons wat wel de correcte term is :(

spiermaturiteit ? google gaf 2 hits, enlighten me

Verlicht onze domme geesten met je alwetende wijsheid en vertel ons wat wel de correcte term is :(

Volgens mij is hier zelfs geen term voor :D Misschien een burn set ofzo. Maar zoals ik al eerder zei,
waarom iemand zoiets zou doen is me een raadsel :p

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 12:02 ----------

spiermaturiteit ? google gaf 2 hits, enlighten me

Kort door de bocht? Iets wat je al langer hebt, verlies je ook minder snel.

De hele uitleg:

http://www.warriorfx.com/2008/09/what-is-muscle-maturity/

Laatst bewerkt:
  • #5.808
Een widowmaker is een 20 repper :p Dit, en ik zag dit nog al op een paar plekken, is voor mij echt
een raadsel waarom iemand dit zou doen :p Buiten wat lactate buildup en wat uithouding zie ik
het nut er echt niet van in. Tenzij je natuurlijk nog een pak over hebt op je zwaarder gewicht.
Maar dan had je daar beter een paar reps meer mee gemaakt :p

Cardiovasculaire oefening? :o

Als ik kon had ik er 20 gedaan. Enkel plakte ik bij de laatste rep bijna tegen de grond :(

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 12:04 ----------

Laten we het een 'arnaudje' noemen :trollface:

He ecto, bol eens af!

Bvd

waarom zoveel poef paf hier ineens. Verdomme.

Zet een kuurtje, geen burn set of super set of ultimate set.

Als je kuurtje zet, dan ben je zowiezo upset :o :o

sorry
kon het
echt ni laten

Ik ben glenn, en ik hou van poesjes

• #5.810
:roflol::roflol::roflol:

Cardiovasculaire oefening? :o

Als ik kon had ik er 20 gedaan. Enkel plakte ik bij de laatste rep bijna tegen de grond :(

Widowmakers worden eigenlijk ook maar enkel gebruikt bij specifieke schema's zoals bv doggcrap enzo.
Dus waar je echt high intensity lower reps gaat en dan de boel even afwerkt door een high repper.

Iedereen gooit de laatste tijd hier maar vanalles door mekaar en als je dan vraagt: "waarom?" Kan
niemand je antwoord geven. Ofwel een antwoord in de vorm :"ja, mijn PT of begeleider heeft dit gezegd"

• #5.812
Widowmakers worden eigenlijk ook maar enkel gebruikt bij specifieke schema's zoals bv doggcrap enzo.
Dus waar je echt high intensity lower reps gaat en dan de boel even afwerkt door een high repper.

Iedereen gooit de laatste tijd hier maar vanalles door mekaar en als je dan vraagt: "waarom?" Kan
niemand je antwoord geven. Ofwel een antwoord in de vorm :"ja, mijn PT of begeleider heeft dit gezegd"

OMDAT HET KAN!!!

:O ik zal het niet meer doen! Goed? :o
Binnenkort wrs terug een tijdje 5x5

OMDAT HET KAN!!!

:O ik zal het niet meer doen! Goed? :o
Binnenkort wrs terug een tijdje 5x5

Van mij mag je 15 reppers doen tot je een ons weeg. Zou gewoon eens willen weten wat de gedachte
gang daarachter is. Buiten dan omdat het kan :p

• #5.814
Van mij mag je 15 reppers doen tot je een ons weeg. Zou gewoon eens willen weten wat de gedachte
gang daarachter is. Buiten dan omdat het kan :p

Hartslag de lucht in jagen voor hogere verbranding?

:roflol: nee dunno, geen onderbouwing. Had mijn reps gedaan en het schoot me opeens binnen om het te doen.

Is dit hier een kruisverhoor van de Inquisitie of een trainingslog!

Ik groei beter op wat hogere reps bij lb.

10-20 reps

• #5.818
Hier een kleine quad vergelijking.

Nog 3 weken cutten en er dan terug massa op plakken want het is nodig :o

uploadfromtaptalk1370954218314.jpg

uploadfromtaptalk1370954230612.jpg

• #5.820
Terug
Naar boven