MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

Ik zit trouwens al een paar dagen met een afte! Eten en praten is echt een b*ch :eek:
Hierdoor wel iets minder gegeten en wat melk toegevoegd :o

Koop even zo'n verdovings ding dan bij de apotheek. Kost niks en dan voel je er niks van en is het zo weg:) ideaal.:D

• Topic Starter Topic Starter
Koop even zo'n verdovings ding dan bij de apotheek. Kost niks en dan voel je er niks van en is het zo weg:) ideaal.:D
Het was weekend en had geen zin om ver te rijden voor een apotheek ;)

Ik gebruik nu pyralvex, hurts like a b*ch als ik het erop smeer :eek:

Het was weekend en had geen zin om ver te rijden voor een apotheek ;)

Ik gebruik nu pyralvex, hurts like a b*ch als ik het erop smeer :eek:

Betekend wel een tekort aan vitaminen he! Daar moet wat aan gedaan worden:) (tenminste dat is wat m'n ma altijd zegt als ik een aft heb ' JE EET TE WEINIG FRUIT' )

Betekend wel een tekort aan vitaminen he! Daar moet wat aan gedaan worden:) (tenminste dat is wat m'n ma altijd zegt als ik een aft heb ' JE EET TE WEINIG FRUIT' )
;);)

De oorzaak van aften of R.O.U. is nog niet duidelijk. Er is een aantal predisponerende factoren zoals letsel van de mond, stoppen met roken, angst en stress, overgevoeligheid voor bepaalde voedingsbestanddelen (bijvoorbeeld benzoëzuur), hormonale veranderingen ten gevolge van de menstruele cyclus. Echter het bewijs voor de verschillende factoren is niet altijd even sterk, maar het fabeltje dat dit ook door vitaminetekort komt, is niet waar

;);)

De oorzaak van aften of R.O.U. is nog niet duidelijk. Er is een aantal predisponerende factoren zoals letsel van de mond, stoppen met roken, angst en stress, overgevoeligheid voor bepaalde voedingsbestanddelen (bijvoorbeeld benzoëzuur), hormonale veranderingen ten gevolge van de menstruele cyclus. Echter het bewijs voor de verschillende factoren is niet altijd even sterk, maar het fabeltje dat dit ook door vitaminetekort komt, is niet waar

moeders, wat een onzin kramen ze uit. Nog getraind deze week? Vandaag?

moeders, wat een onzin kramen ze uit. Nog getraind deze week? Vandaag?
:sad:

Nop, gisterenmorgen borst getraind. Gym is deze week dicht. Ik ga morgen rug trainen met Jorgyboy!

Damn, net 500g kwark gedronken omdat ik geen honger had. 500g in een shakebeker kappen, wat water toevoegen en opdrinken. Maag staat nu echt op ontploffen :o

nu lang slapen dan :)

dat is wel k*t man! haha ik neem kwark gewoon uit de bak, 2 per dag. heerlijk die franse magere kwark van de ah. Lijkt net yoghurt.

dat is wel k*t man! haha ik neem kwark gewoon uit de bak, 2 per dag. heerlijk die franse magere kwark van de ah. Lijkt net yoghurt.
Ik normaal voor het slapen, maar heb echt geen honger. Dus ik kwam met het geniaal idee om het eens te drinken!! Eigenlijk is het goed te doen! Zeker voor herhaling vatbaar!

op van die dagen dat ik niet kan eten neem ik ook vaak een pre voor de training om er toch nog wat uit te halen. Bij noxi heb ik daarna altijd chronische honger.. misschien is dat ook een idee voor jou:p

Normaal heb ik niet veel problemen met eten, maar soms heb ik zo van die momenten dat ik niets door mijn strot krijg :o

De eerste uren na noxi heb ik amper honger, na enkele uren heb ik echt honger als een beer :D

heb vaak geen honger na werken ofzo... heel raar... heb dan veel meer honger als ik heel de dag thuiszit sochtends 9 uur beginnen met eten dan lukt het makkelijk zit je vol en na 2 uur heb je weer honger als een paard

heb vaak geen honger na werken ofzo... heel raar... heb dan veel meer honger als ik heel de dag thuiszit sochtends 9 uur beginnen met eten dan lukt het makkelijk zit je vol en na 2 uur heb je weer honger als een paard
Herkenbaar!
Als ik zaterdag van 13-18u werk, wil dat zeggen dat ik in die tijd niet/amper eet. Rond 16-17u begint mijn maag echt te rommelen van de honger. Kom thuis, drink wat whey, wacht tot we aan tafel gaan. En tegen dat we aan tafel gaan heb ik totaal geen honger meer.

Ik echt het tegenovergestelde hoor.. juist als ik wat doe kan ik me helemaal kapot eten. Op van die luie dagen ben ik zelfs te lui om te eten hahaha

Straks rug trainen met jorgyboy in een gym waar ik nog nooit ben geweest.
Ik ben benieuwd! :)

Straks rug trainen met jorgyboy in een gym waar ik nog nooit ben geweest.
Ik ben benieuwd! :)

Dude, niemand kent me hier op dit forum en zij die me wel kennen, vinden me de grootste ecto van DBB. Roep het dus maar niet te luid dat je met mij gaat trainen, het is niet echt iets om trots op te zijn! :rolleyes:

Btw, de gym is wel enorm klein, dus bij de deadlift moeten we oppassen dat we op niemand zijn tenen gaan staan :o

Dude, niemand kent me hier op dit forum en zij die me wel kennen, vinden me de grootste ecto van DBB. Roep het dus maar niet te luid dat je met mij gaat trainen, het is niet echt iets om trots op te zijn! :rolleyes:

Btw, de gym is wel enorm klein, dus bij de deadlift moeten we oppassen dat we op niemand zijn tenen gaan staan :o
Nu kennen ze je wel en weten ze dat je een buffel gaat worden omdat je nu advies van mij krijgt ;)
LOOL alsof ik veel weet :roflol:

Srs? Ja jammer, dan moeten ze maar uitkijken waar ze lopen :D

Nu kennen ze je wel en weten ze dat je een buffel gaat worden omdat je nu advies van mij krijgt ;)
LOOL alsof ik veel weet :roflol:

Srs? Ja jammer, dan moeten ze maar uitkijken waar ze lopen :D

Gaat wel tijd worden, na 3 jaar op dit forum rond te lummelen :p

Jup, jammer genoeg deadserious. Tot op heden ben ik de enige die daar deadlift, denk ik, aangezien ik nog niemand anders daar heb zien deadliften. Plaats is er niet echt voor, maar deadlifts zijn net iets te belangrijk om te laten vallen, dus moeten ze maar in een boog rond ons lopen als we ermee bezig zijn!

Terug
Naar boven