XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Gewoon altijd zelfde doen. 1 houding kiezen.

Maar ziet er goed uit hoor! Nog eventjes cutten en dan lekker massa opbouwen.

Stop toch eens met dat gek*t! en cutten! eerst massa pakken ecto! ;) en blijft niks van je over.... vergeet heel die bro shizzel en pak een oud vertrouwd recept... zware gewichten en gaaaan :D

die 10+ reps heb je geen donder aan, ik train bijna al 19 jaar en heb nooit 10+ reps gedaan...

Gewoon heavy gaan en als je meer dan 5 reps kan dan is het gewicht gewoon te licht :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.825
Jij wordt graag gedomineerd? :eyebrow:

no homo
Natty mag mij wel eens domineren hoor :eyebrow:

met een squatsessie fzo :dunno:

geen stress, jij mag mij ook eens domineren hoor :eyebrow:

18737903.jpg

Stop toch eens met dat gek*t! en cutten! eerst massa pakken ecto! ;) en blijft niks van je over.... vergeet heel die bro shizzel en pak een oud vertrouwd recept... zware gewichten en gaaaan :D

die 10+ reps heb je geen donder aan, ik train bijna al 19 jaar en heb nooit 10+ reps gedaan...

Gewoon heavy gaan en als je meer dan 5 reps kan dan is het gewicht gewoon te licht :D
soon-meme.jpg

Ik voelde me gewoon niet comfortabel in mijn vel (niet dat ik onzeker fzo was :roflol:), dus er moest gewoon een laag af :D

Ik voelde me gewoon niet comfortabel in mijn vel (niet dat ik onzeker fzo was :roflol:), dus er moest gewoon een laag af :D

Dat laagje gaat er ook af als je massa pakt amigo ;)

Enne... als ik een vrouw was (dan was ik wel een MILF) had ik je allang gepakt ;):D

Helemaal met Screw eens. Je kunt zeker ook massa pakken en laagje er langzaam af halen. Maar het is maar net hoe snel je resultaat wil en wat je doel is.

ik kan je wel zoenen Screw!

Domme vraag misschien, maar hoe juist haal je er een laagje af en plak je er toch nog massa op?

stop toch eens met dat gek*t! En cutten! Eerst massa pakken ecto! ;) en blijft niks van je over.... Vergeet heel die bro shizzel en pak een oud vertrouwd recept... Zware gewichten en gaaaan :d

Gewoon heavy gaan en als je meer dan 5 reps kan dan is het gewicht gewoon te licht :d

qft

Dit topic :roflol:

duidelijk verschil;)

Straks niet in 1x weer veel gaan eten.
langzaam opvoeren per week/2 week

yeah, blame it on the roids just because you can't :trollface:

Dus we hebben het eigenlijk gewoon over cleanbulken, met als gevolg dat je VP KAN verlagen en je massa toch verhogen?

Terug
Naar boven