XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.882
veel plezier! Heerlijk gevoel zeker om het achter de rug te hebben :D
Merci!

maar ben je ook geslaagd dan?
Ik heb sowieso al een paar herexamens :(

Veel plezier brah, nog geen t-shirt met je adres erop voor als je het niet meer weet straks.
Heb ooit eens een t-shirt gehad met: take me drunk, i am home :D

:roflol: ik ben op een of andere manier altijd al thuis geraakt en ben nog nooit iets vergeten/kwijt geraakt!

Tijdje geleden was ik mooi aan mijn halte afgestapt en de dag laten kreeg ik telefoon van een maatje. Hij vroeg wat er was gebeurd, hij was wakker geworden in een buskotje aan het albertkanaal :o

• #5.884
Vandaag extra rustdag :( Rug training zal voor morgen zijn!

Nog steeds last van mijn benen. Dit is nu geen ramp, maar heb ook epic last van mijn middelste traps/rhomboids. Komt denk ik door dat dippen!

Vandaag extra rustdag :( Rug training zal voor morgen zijn!

Nog steeds last van mijn benen. Dit is nu geen ramp, maar heb ook epic last van mijn middelste traps/rhomboids. Komt denk ik door dat dippen!

No-excuses-fitness-crossfit.jpg

Last van je traps en rhomb door het dippen? Bro', you're doing it wrong :D

• #5.887
Ik ga morgen, geen stress :o
Af en toe luisteren naar je lichaam kan nooit kwaad! En liever morgen een goede training dan vandaag een brakke training ;)

Last van je traps en rhomb door het dippen? Bro', you're doing it wrong :D
Of door op die crapy stoel van gisteren te zitten :roflol: dat kan ook!
Nee dunno van waar het komt, maar een goede rugtraining gaat er nu helaas niet inzitten :(
Best jammer want post workout meal is al gemaakt en had afgesproken om met iemand te trainen

Ow en rhomboids staat er tussen hoor

http://exrx.net/WeightExercises/Triceps/BWTriDip.html

• #5.890
  • #5.893
Test inject van mack :eek:
hnngggggg

no homo :o
srs

Zeg Arnaud als jij nou tijdens de meet gaat squatten met natty in je nek die military press doet?

Als ik de kans heb om achter natty te staan ga ik echt niet spotten hoor :eyebrow:

Wat ga je dan doen? daar waar je in de nacht over droomt... en dan in de ochtend je mama roepen "mama ik zit vast in mijn dekens geplakt?" :D

Denk dat Natty wel wat meer wilt dan een komkommer die stikt in zijn eigen zaad! ;)

ik worstel in ieder geval niet half naakt met mannen :trollface:
Nee kon je maar eens een echte mensenhuid tegen je aan voelden dan je eigen voorhuid in je handje :D

• #5.900
Wat ga je dan doen? daar waar je in de nacht over droomt... en dan in de ochtend je mama roepen "mama ik zit vast in mijn dekens geplakt?" :D

Denk dat Natty wel wat meer wilt dan een komkommer die stikt in zijn eigen zaad! ;)

Nee kon je maar eens een echte mensenhuid tegen je aan voelden dan je eigen voorhuid in je handje :D
Had ik toch al eerder gezegd? foto maken? :dunno:
Natty vergeet mijn trucje altijd :sad:

en :roflol::roflol:

Terug
Naar boven