- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stop met cutten man, je bent totaal niet fat en verliest alleen maar massa
Moete wa kletse hebbe fwa?
Been ernaast en heup naar buiten draaien, wel rechtop blijven staan. Correct me if i'm wrong als het niet voor mannen geld![]()

Zo meteen rug trainen! Vanmorgen 3uur op nuchtere maag (wel aas) gewerkt. Damn ik werk in 16-20 graden en toen ik buiten stapte, stapte ik precies de woestijn in :') dit wordt afzien sebiet. Het is sowieso warm in die gym, ben benieuwd hoe het nu is
Pre workout meal: 80g oats en 30g whey
Net noxi genomen! Hnnnggg
Zo meteen rug trainen! Vanmorgen 3uur op nuchtere maag (wel eas) gewerkt. Damn ik werk in 16-20 graden en toen ik buiten stapte, stapte ik precies de woestijn in :') dit wordt afzien sebiet. Het is sowieso warm in die gym, ben benieuwd hoe het nu is
Pre workout meal: 80g oats en 30g whey
Net noxi genomen! Hnnnggg

succes met je training!!! ben maar blij dat je nog sochtends kan, ik mag vanavond als de hitte helemaal niet meer te doen is![]()

Daar ben ik idd blij om!
Ow hooikoorts is me ook flink op men donder aant geven. Vooral last van hoofdpijn en longen![]()

Volg dit log al een tijdje, dus bij deze, IN!
Wat is je gewicht en VP arnodsi?
Je fysiek op die pics lijkt op de mijne, maar dacht gelezen te hebben dat jij wel boven de 80kg zit?![]()

Mooie deadlift man!
ken jij toevallig een merk van griekse yoghurt die low fat is?
Volg dit log al een tijdje, dus bij deze, IN!
Wat is je gewicht en VP arnodsi?
Je fysiek op die pics lijkt op de mijne, maar dacht gelezen te hebben dat jij wel boven de 80kg zit?![]()

Hehe
de boog moet niet altijd gespannen staan hè!