XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

stop met cutten man, je bent totaal niet fat en verliest alleen maar massa

Been ernaast en heup naar buiten draaien, wel rechtop blijven staan. Correct me if i'm wrong als het niet voor mannen geld;)
^wel door je been zakken, niet recht laten staan offcourse. Maar goed, zoek op i-net dan even de poses, dan kun je dat volgende keer toepassen.

even wat posinglessen ertegen aan gooien 6 juli

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.950
Zo meteen rug trainen! Vanmorgen 3uur op nuchtere maag (wel eas) gewerkt. Damn ik werk in 16-20 graden en toen ik buiten stapte, stapte ik precies de woestijn in :') dit wordt afzien sebiet. Het is sowieso warm in die gym, ben benieuwd hoe het nu is

Pre workout meal: 80g oats en 30g whey
Net noxi genomen! Hnnnggg

Zo meteen rug trainen! Vanmorgen 3uur op nuchtere maag (wel aas) gewerkt. Damn ik werk in 16-20 graden en toen ik buiten stapte, stapte ik precies de woestijn in :') dit wordt afzien sebiet. Het is sowieso warm in die gym, ben benieuwd hoe het nu is

oh-my-god.jpg

Zo meteen rug trainen! Vanmorgen 3uur op nuchtere maag (wel eas) gewerkt. Damn ik werk in 16-20 graden en toen ik buiten stapte, stapte ik precies de woestijn in :') dit wordt afzien sebiet. Het is sowieso warm in die gym, ben benieuwd hoe het nu is

succes met je training!!! ben maar blij dat je nog sochtends kan, ik mag vanavond als de hitte helemaal niet meer te doen is :bang:

• #5.953
Daar ben ik idd blij om!

Ow hooikoorts is me ook flink op men donder aant geven. Vooral last van hoofdpijn en longen :(

Ahh vervelend is dat hooikoorts. Ik krijg jeuk in mijn ogen dan. Heel fijn dat ze met het mooie weer overal gaan grasmaaien:mad:

• #5.955
Pffff ben echt kletsnat :o

Trainingsduur 50-55min

Deadlift
10x50
10x50
6x100
6x130
6x150
4x160

Pullup
10xbw
7xbw
4xbw :o
Chinup
6xbw

Bor
8x70
8x70
8x70
Bor met cable. Onderhands
12x
10xfullblock
10x

Reverse cable fly
15xnr2
8xnr3
15xnr2
12xnr2

Wat Hanging knee raises

Rug:4.5/5 lekker

Nu cardio :(

Mooie deadlift man!

ken jij toevallig een merk van griekse yoghurt die low fat is?

Volg dit log al een tijdje, dus bij deze, IN!

Wat is je gewicht en VP arnodsi?
Je fysiek op die pics lijkt op de mijne, maar dacht gelezen te hebben dat jij wel boven de 80kg zit? :p

• #5.960
Mooie deadlift man!

ken jij toevallig een merk van griekse yoghurt die low fat is?

Merci!
Nee sorry bro. Kijk gewoon eens in de supermarkt en vergelijk wat

Volg dit log al een tijdje, dus bij deze, IN!

Wat is je gewicht en VP arnodsi?
Je fysiek op die pics lijkt op de mijne, maar dacht gelezen te hebben dat jij wel boven de 80kg zit? :p

welkom! :)

Ik zit nu rond de 82kg. VP dunno, 12-13%? To Damn high iig :(

eee paljaske, moete wa kletsen hebbe fwa?

Hehe :p de boog moet niet altijd gespannen staan hè!

Terug
Naar boven