ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Damn, serieusDat heb ik gemerkt hoor, vorige week op een vrije dag zowat dit hele log doorgelezen
Heb zelfs de IF methode van je overgenomen hierdoor, ga het een paar weekjes proberen in de cut!
En zo hoog is je VP niet, beachboy![]()
299blz ondertussen 

(nohomo)That's why they call me chefbrahHad toch vakantie en wat een eten maak jij zeg
Ben je nou 19 of 21?(nohomo)

Merci!
Is stokbrood

Tem 23 september! HihihiJelly op je eten. Jelly op je vakantie. Jelly op je training.
Niet jelly op je tafelkleed.
Merci!
Is stokbrood
Tem 23 september! Hihihi![]()
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar erna moet jij wel van 9-17uur werken en kan ik verder chillen en gainenJe vergeet dat ik vanaf vrijdag ook vakantie heb tot eind september? En aangezien universiteiten later beginnen dan hogescholen, heb ik waarschijnlijk dan nog een week langer? En ik heb waarschijnlijk minder herexamens als jij? En aangezien ik zo goed als afgestudeerd ben, ik volgend jaar in het 1ste semester maar 1 vak heb en dus eigenlijk vakantie heb tot na de kerstperiode?
Geef mij die gif maar brah![]()

Maar erna moet jij wel van 9-17uur werken en kan ik verder chillen en gainen![]()

Mag ik in je reet spuiten?
InderdaadAh je koopt een stokbrood van jouw formaat?
Dacht dat die dingen een petit pain heette

Voor jou wil ik ook wel zo'n bord maken hoor!Hmm ziet er weer goed uit dat maaltijdje BelgjeHeb ook net pasta gehad.
(was in totaal wel 1200kcal
)