MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

Clean bulken dus Belgje? Ben benieuwd!

hele jaar door schoon en cardio bouwt ook het beste;)

geen cardio in bulk

Ik ben het cutten kotsbeu :o Wil terug gainen :D

Plan: zoveel mogelijk vvm bijkomen
VP: dunno, 12% fzo. Nog niet echt 100% tevreden, maar ben dat cutten echt beu

MAAR, deze x gebruikt ik myfitnesspal. Niet zoals de vorige bulken :o Blijkbaar had ik echt véél smokkel kcals uit sauzen, olie, boter ...

Dit...hier moet ik duidelijk ook op letten..

**** cardio, ik las wel een extra aandachtsdag in!

Jelly op stofwisseling

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.006
Ik doe ook wel geen fl**ker op een dag :o Wat op een stoel zitten en af ten toe naar de bushalte stappen ofzo

Maar nu is het vakantie en ga ik af en toe werken overdag. Op die dagen eet ik wel extra. Heb enkel nog geen idee hoeveel extra.
Deze zaterdag moet ik bv van 8.30u-18.00u (staand) werken. Hoeveel kcal zou ik best extra eten op zo'n dag? 500 fzo?

Hee bro, ik zou nog ff naar je voorstel kijken dus bij deze:
----------------------------------------------------------

100g havermout
30g whey
15g honing
1 banaan

>>> Honing bestaat voor een groot deel uit fructose, wellicht ondanks de kleine hoeveelheid overwegen hier iets anders voor te kiezen.
>>> Geen melk?
>>> Eventueel wat meer whey en minder carbs

Trainen

40g dextro
30g whey

120g pasta/rijst
150g kip
(saus)

>>> Zorg dat je groenten in je saus hebt

4 boterhammen
kipfilet
pindakaas

100g pasta/rijst/aardappelen
200g gehakt
(saus)

>>> Zorg dat je groenten in je saus hebt

250g kwark

>>> maak hier maar gewoon 500 gram van

+-3200kcal 200/420/75

----------------------------------------------------------
Verder lijkt het me zeker in orde! Zo nu en dan wat vetten uit avocado oid kan geen kwaad.

zit trouwens ook aan die myfitnesspal nu :D

Niet beter 200g kip en 150g gehakt doen en dan wat lijnzaadolie voor omega 3 en andere goede vetten?

• #6.014
Niet beter 200g kip en 150g gehakt doen en dan wat lijnzaadolie voor omega 3 en andere goede vetten?

Ik supplementeer omega 3. Dit is ook gewoon een richtlijn, ik ga echt niet dagelijks hetzelfde eten.

En bob, er komen groenten bij hoor. Ik had die gewoon niet geteld ;) bv een courgette fzo

Vandaag schouder, triceps en biceps getraind + kleine cheatdag. Kellogs, havermout, pizza en alcohol. Zometeen ook het stad in

Ik supplementeer omega 3. Dit is ook gewoon een richtlijn, ik ga echt niet dagelijks hetzelfde eten.

En bob, er komen groenten bij hoor. Ik had die gewoon niet geteld ;) bv een courgette fzo

Vandaag schouder, triceps en biceps getraind + kleine cheatdag. Kellogs, havermout, pizza en alcohol. Zometeen ook het stad in

Lijnzaadolie is een stuk goedkoper dan visolie capsules + lijnzaadolie bevat de 'basis' omega 3 waar je lichaam de andere omega 3 versies van maakt terwijl visolie enkel specifieke soorten zijn welke niet onderling uitwisselbaar zijn.

• #6.016
Looool ik was srs de enige die dit op kreeg.
Het was veel te warm, dus nu naar huis

uploadfromtaptalk1371779779592.jpg

Lijnzaadolie is een stuk goedkoper dan visolie capsules + lijnzaadolie bevat de 'basis' omega 3 waar je lichaam de andere omega 3 versies van maakt terwijl visolie enkel specifieke soorten zijn welke niet onderling uitwisselbaar zijn.

nou nou

Visolie is een betere bron van omega-3-vetzuren dan lijnzaadolie.
Het omega-3-vetzuur ALA dat in lijnzaadolie voorkomt moet namelijk door het lichaam nog worden
omgezet in de werkzame omega 3 vetten EPA en DHA. Deze omzetting verloopt erg traag en volgens
onderzoeken wordt ALA voor maar 2-10% omgezet in EPA en DHA, bij mensen met een optimale
gezondheid. Visolie levert EPA en DHA in hun kant-en-klare vorm.

mooi knip en plakwerk Robke :trollface:

beter eet je gewoon paar keer per week zalm o.i.d

mooi knip en plakwerk Robke :trollface:

beter eet je gewoon paar keer per week zalm o.i.d

Alsof ik telkens alles zelf ga typen man... ook ik heb soms last van BB'ers luiheid :p

En met enkel zalm te eten krijg je nooit de hoeveelheid EPA/DHA binnen die je nodig hebt voordat het
echt voordeel begint te bieden.

Alsof ik telkens alles zelf ga typen man... ook ik heb soms last van BB'ers luiheid :p

En met enkel zalm te eten krijg je nooit de hoeveelheid EPA/DHA binnen die je nodig hebt voordat het
echt voordeel begint te bieden.

Ja is te zien aan je vp dat je lui bent :trollface:

Nee dat zeg ik ook niet;)
Maar elke dag 100 pillen naar binnen werken ben ik geen voorstander van;)

Weet je wat het vaak is? Placebo effect.
Zelfde als die mensen die na 1e test inject direct een monster voelen terwijl het ff duurt voordat je het kan merken.

Niet alle supss zijn BS natuurlijk, maar kies ze verstandig zeg ik.

Terug
Naar boven