Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben het cutten kotsbeuWil terug gainen
Plan: zoveel mogelijk vvm bijkomen
VP: dunno, 12% fzo. Nog niet echt 100% tevreden, maar ben dat cutten echt beu
MAAR, deze x gebruikt ik myfitnesspal. Niet zoals de vorige bulkenBlijkbaar had ik echt véél smokkel kcals uit sauzen, olie, boter ...
Ik doe ook wel geen fl**ker op een dag
Wat op een stoel zitten en af ten toe naar de bushalte stappen ofzohele jaar door schoon en cardio bouwt ook het beste![]()

Precies alsof het een pil of iets is
Maar goed dat je dat doet! Helpt ziek veel!

ik ken dat!Niet beter 200g kip en 150g gehakt doen en dan wat lijnzaadolie voor omega 3 en andere goede vetten?
bv een courgette fzo Ik supplementeer omega 3. Dit is ook gewoon een richtlijn, ik ga echt niet dagelijks hetzelfde eten.
En bob, er komen groenten bij hoor. Ik had die gewoon niet geteldbv een courgette fzo
Vandaag schouder, triceps en biceps getraind + kleine cheatdag. Kellogs, havermout, pizza en alcohol. Zometeen ook het stad in
Lijnzaadolie is een stuk goedkoper dan visolie capsules + lijnzaadolie bevat de 'basis' omega 3 waar je lichaam de andere omega 3 versies van maakt terwijl visolie enkel specifieke soorten zijn welke niet onderling uitwisselbaar zijn.
mooi knip en plakwerk Robke
beter eet je gewoon paar keer per week zalm o.i.d

Alsof ik telkens alles zelf ga typen man... ook ik heb soms last van BB'ers luiheid
En met enkel zalm te eten krijg je nooit de hoeveelheid EPA/DHA binnen die je nodig hebt voordat het
echt voordeel begint te bieden.