XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
Gaat wel tijd worden, na 3 jaar op dit forum rond te lummelen :p

Jup, jammer genoeg deadserious. Tot op heden ben ik de enige die daar deadlift, denk ik, aangezien ik nog niemand anders daar heb zien deadliften. Plaats is er niet echt voor, maar deadlifts zijn net iets te belangrijk om te laten vallen, dus moeten ze maar in een boog rond ons lopen als we ermee bezig zijn!
Wat zeggen de eigenaars ervan?

Wat zeggen de eigenaars ervan?

Dat ze mijn reet kussen?!

Nee, in het begin vertelden ze me dat zij de deadlift ook in hun schema's staken, maar daar heb ik nog niet veel van gezien. Heb er nog nooit iemand zien deadliften en ik vrees dat in deze gym dezelfde gedachte hangt als in de meeste andere gym's en dat is dat 'deadliften gevaarlijk is' en dat er voldoende alternatieven zijn.

Btw, ik weet niet of er buffels zijn in jou gym, maar hier lopen er meestal wel een paar rond :) Al weet ik natuurlijk niet wat jij definieert als een 'buffel'..

Ben me trouwens aan het klaarmaken, dus ik vertrek direct! (Whatsapp nog wel!)

Dat ze mijn reet kussen?!

Nee, in het begin vertelden ze me dat zij de deadlift ook in hun schema's staken, maar daar heb ik nog niet veel van gezien. Heb er nog nooit iemand zien deadliften en ik vrees dat in deze gym dezelfde gedachte hangt als in de meeste andere gym's en dat is dat 'deadliften gevaarlijk is' en dat er voldoende alternatieven zijn.

Btw, ik weet niet of er buffels zijn in jou gym, maar hier lopen er meestal wel een paar rond :) Al weet ik natuurlijk niet wat jij definieert als een 'buffel'..

Ben me trouwens aan het klaarmaken, dus ik vertrek direct! (Whatsapp nog wel!)
Lol buiten 2-3 andere kerels deadlift er ook niemand bij mij hoor. En echt buffels lopen er niet rond. Maar ik heb mss idd een andere visie over buffels :)

Ok ik sta klaar

Oeh, gaan jullie meeten?

als enige deadliften in de hele sportschool is herkenbaar. echt balen die stomme pauper
sportscholen

als enige deadliften in de hele sportschool is herkenbaar. echt balen die stomme pauper
sportscholen
Lol we moesten deadliften tussen de gewichtenstandaard en incline bench :p We hadden misschien 1-1.5m plaats :p

Rug:
Deadlift:
10x50kg
10x50kg
5x80kg
6x120kg
6x130kg
6x140kg
4 of 5x145kg

Pull up:
8xbw
5xbw
3xbw :roflol: (4e was faal)

Seated row:
10x10
8x10
8x10
8x10

DB row: (met een 'gewone' DB is het toch zwaarder dan met een verstelbare, ROM is groter)
8x36kg
8x36kg
6x36kg
6x36kg

Straigt arm pulldown met rope:
8x
8x
8x
6x

Rug: 4/5, ik ga morgen goed stijf zijn. Dat voel ik nu al!

goed bezig geweest maar waarom moest je in die krappe ruimte dlen? is die sportschool zooo klein?

Beast DL.

Wat een p*ssy weights! :trollface:

Nee, je bent wel een beascht. Kan nog wat van je leren ;)

goed bezig geweest maar waarom moest je in die krappe ruimte dlen? is die sportschool zooo klein?

Jup, sportschool is inderdaad erg goed volgebouwd waardoor er amper plaats is voor een deadlift, maar ach, op zich heb je ook niet meer nodig dan die ene meter ;)

Wat een p*ssy weights! :trollface:

Nee, je bent wel een beascht. Kan nog wat van je leren ;)

Jup, sportschool is inderdaad erg goed volgebouwd waardoor er amper plaats is voor een deadlift, maar ach, op zich heb je ook niet meer nodig dan die ene meter ;)
In het begin had ik echt schrik dat ik met mijn voorhoofd tegen die standaard ging knallen :o

Rug, onderarmen, glutes en hamstrings doen nog altijd zeer :roflol: Dat dere deadlifts!

Straks normaal gezien schouders/triceps met jorgyboy

Homo!

Graag

Terug
Naar boven