XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

goed kleien he

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.262
Hehe, random pic tijdens het tandenpoetsen. Op deze foto lijk ik aardig droog, maar ik voel me echt een stuk vetter en bloated :dunno: (abs zijn flexed ofcourse) Die andere is van januari, wel iets andere houding (ook flexed 'abs')

2ls7l8i.jpg
2ypbsdu.jpg

:sd::sd::sd::sd: Maar ik maak het goed door morgen te squaten! :D

Goed gaan in die cut bro!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom tandenborstel trouwens?

• #6.264
Merci

Omdat ik mijn tanden was aan het poetsen was?

lol je hebt echt bijna precies hetzelfde fysiek als mij

strong

Op die andere pics had ik echt zoiets van ... damn, die kerel heeft gewoon stil gestaan.
Maar op deze pics is toch duidelijk vooruitgang te zien. Nice man!

mooi man, je ziet goed t verschil :)

Vooruitgang is idd te zien, maar ik kan wel naar je straatje gaan lullen mar daar heb jij niks aan! IMO is de linkse idd hoger BF% maar wel massa!

Dus shut the **** up en ga eten, SQ tot je moet kosten, MPen tot je duizelig worrd, BP tot je gaat tokken als een kip!

Maak me trots! WHOEEEAAA!

Goed bezig je ziet het goed!

Vp?

Die tandeborstel. XD

• #6.272
Heb nog steeds 'pijn' aan mijn kin van die pushpress van zaterdag :P had wat last met de coördinatie

Heb nog steeds 'pijn' aan mijn kin van die pushpress van zaterdag :P had wat last met de coördinatie

NOu ga je toch niet weer janken? :D

Dan zeg je ik draag nog steeds die dikke pomp in mijn kin van die zware workout van zaterdag! :cool:

50% SISSY!

• #6.274
:roflol: Tja ... in die collage was eigenlijk enkel vooruitgang op je traps duidelijk te zien. De rest was haast hetzelfde :p
:sad:
Goed bezig je ziet het goed!

Vp?

Die tandeborstel. XD
Thx!

Dunno, zal 12% fzo zijn denk ik?

:roflol: haters gonna hate

NOu ga je toch niet weer janken? :D

Dan zeg je ik draag nog steeds die dikke pomp in mijn kin van die zware workout van zaterdag! :cool:

50% SISSY!
:roflol::roflol: het is ook nooit goed hé

Zeg je krijgt nu nog maar 50% sissy.. je hebt dikke punten gescoord bij me van de week!

En ik neem die "vader" rol wel op me want die ecto's rond je heen zullen jouw nooit groot krijgen want dan zien ze zelf in hoe iel en dun en uber ecto hun zijn! :D

pff heb echt ongelofelijke jeuk in mijn haar ergens wil je eens effe krabben jeeeeeezus man

• #6.278
Zeg je krijgt nu nog maar 50% sissy.. je hebt dikke punten gescoord bij me van de week!

En ik neem die "vader" rol wel op me want die ecto's rond je heen zullen jouw nooit groot krijgen want dan zien ze zelf in hoe iel en dun en uber ecto hun zijn! :D
Nu weet ik niet of ik een compliment krijg, of je me nu nog steeds 'beledigd' :roflol:

pff heb echt ongelofelijke jeuk in mijn haar ergens wil je eens effe krabben jeeeeeezus man
Screwbeast wil dat wel doen voor jou :eyebrow:

Je ziet er een stuk kleiner uit dan op je andere foto's. :(

Nu weet ik niet of ik een compliment krijg, of je me nu nog steeds 'beledigd' :roflol:

Screwbeast wil dat wel doen voor jou :eyebrow:

Beledigen? NEE! MOTIVATOR!

En jha complimentje.. ga meer eten, pak die massa.. stop met naar BF% kijken MASSA MASSA MASSA dat is wat jij de komende maanden moet denken!

En ik krab niet aan iemand zijn haar.. wil je wel een leger koppie geven!

Terug
Naar boven