- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(abs zijn flexed ofcourse) Die andere is van januari, wel iets andere houding (ook flexed 'abs')

Maar ik maak het goed door morgen te squaten! 
Op die andere pics had ik echt zoiets van ... damn, die kerel heeft gewoon stil gestaan.
Maar op deze pics is toch duidelijk vooruitgang te zien. Nice man!

Tja ... in die collage was eigenlijk enkel vooruitgang op je traps duidelijk te zien. De rest was haast hetzelfde 
Heb nog steeds 'pijn' aan mijn kin van die pushpress van zaterdaghad wat last met de coördinatie

Tja ... in die collage was eigenlijk enkel vooruitgang op je traps duidelijk te zien. De rest was haast hetzelfde
![]()

Thx!Goed bezig je ziet het goed!
Vp?
Die tandeborstel. XD
haters gonna hateNOu ga je toch niet weer janken?
Dan zeg je ik draag nog steeds die dikke pomp in mijn kin van die zware workout van zaterdag!
50% SISSY!

het is ook nooit goed hépff heb echt ongelofelijke jeuk in mijn haar ergens wil je eens effe krabben jeeeeeezus man

Nu weet ik niet of ik een compliment krijg, of je me nu nog steeds 'beledigd'Zeg je krijgt nu nog maar 50% sissy.. je hebt dikke punten gescoord bij me van de week!
En ik neem die "vader" rol wel op me want die ecto's rond je heen zullen jouw nooit groot krijgen want dan zien ze zelf in hoe iel en dun en uber ecto hun zijn!![]()

Screwbeast wil dat wel doen voor joupff heb echt ongelofelijke jeuk in mijn haar ergens wil je eens effe krabben jeeeeeezus man

Nu weet ik niet of ik een compliment krijg, of je me nu nog steeds 'beledigd'
Screwbeast wil dat wel doen voor jou![]()