Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.322
Succes bro.
Ga je beetje vooruit nu iets boven onderhoud of no te vroeg om wat over te zegen?
Is een beetje vroeg denk ik.
Merk wel dat ik wat voller sta, trainingen wat vlotter ga en pomp wat harder is.
En door al die carbs laat ik de meest nasty ruften 's avonds :o dat had ik tijdens de cut niet ...

Idd dus ga maar vreten! hahahaha.... word je groot en sterk van... :D
Ik ben toch al groot en sterk? :dunno:

Tijdens deadlift wat last van hamstrings, maar dat viel nog mee. Moet wel terug eens meer beginnen deadliften want kracht begint precies iets achteruit te gaan :(

5min crosstrainer

trainingsduur:+-1uur

Deadlift:
10x50
10x50
6x100
6x130
6x140 (belt)
6x150
3x160 :(

Latt pulldown:
10xnr12
10xnr14
8xnr15 + 2 spot PR
6xnr14 :o ds 6x11 ds 8x6

T-bar
10x60
10x60
10x60

BO cable row:
12xfull block
12xfull block
12xfull block

Cable row:
10xnr12
10xnr13
8xnr13
10xnr13

BO rope pullover
15x
15x
15x

Rug: 4.5/5, fuark echt epic pomp in lats! Heerlijk :D

Lekker die rows!!

Sterke dips! Altijd k*t als de gym gaar sluiten en je nof een oefenjng moet doen :(

I.v.m blessure deadlift ik al halfjaar niet meer dus niet zeuren :p

edit: zag je net geposte training niet mobiel ..

sterke training, deadlift je veel met belt?

hmm nice bro, je wordt sterker

• #6.326
Sterke dips! Altijd k*t als de gym gaar sluiten en je nof een oefenjng moet doen :(

I.v.m blessure deadlift ik al halfjaar niet meer dus niet zeuren :p

edit: zag je net geposte training niet mobiel ..

sterke training, deadlift je veel met belt?
Jep was idd balen! Ach had de belangrijkste oefening gedaan voor triceps, de rest is wat pompwerk :o
Ik merk wel dat mijn presses sterker worden nu ik terug weighted dips doe! Volgens mij kon ik nog wat zwaarder, maar aangezien ik door oa (te) zware dips ik ooit een blessure heb gekregen ben ik nu wat voorzichtiger.

Tijdje geleden zat ik op 5of6x160, 1x170 en 1x200 blockpull, dus dan baal ik wel wat met die 3x160 :o Ach, zal wel snel terug komen!

Thx, vanaf ik merk dat ik meer moeite moet doen doe ik hem aan ja. Gewoon om extra spanning op mijn core te kunnen zetten. Voor de rest van mijn training doe ik hem (meestal) niet aan

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 12:49 ----------

hmm nice bro, je wordt sterker
Dat werd eens tijd gvd! :whip:
Dat stom jojo effect :mad: Heb echt teveel (slecht) gecut :roflol: ben al blij dat ik nu geen kracht heb verloren!

Let them gainz come! :evil:

Nasty ruften zijn nice man, na een training beetje in je stoel vreten, serietje kijken en beetje ruften laten.. epic epic.

succes verder!

• #6.328
Omnomon

uploadfromtaptalk1373739646292.jpg

nijze

We kunnen ook een DBB bij jouw thuis houden, met al dat lekkere eten ;)

Ik zie soms "full block" staan in je trainingen. Train je in gym met slechte machines of ben je zwaar aan het kuren?

Of ben je gewoon zo'n beest dat om de maand een zwaardere machine nodig heeft. :D

• #6.336
  • #6.337
Ik zie soms "full block" staan in je trainingen. Train je in gym met slechte machines of ben je zwaar aan het kuren?

Of ben je gewoon zo'n beest dat om de maand een zwaardere machine nodig heeft. :D

Ik ben gewoon een beast :cool:

:roflol: nee, slechte/lichte machines ;) en die cable crossover is met dubbele katrol, dus gewicht halveert fzo

Jep was idd balen! Ach had de belangrijkste oefening gedaan voor triceps, de rest is wat pompwerk :o
Ik merk wel dat mijn presses sterker worden nu ik terug weighted dips doe! Volgens mij kon ik nog wat zwaarder, maar aangezien ik door oa (te) zware dips ik ooit een blessure heb gekregen ben ik nu wat voorzichtiger.

Tijdje geleden zat ik op 5of6x160, 1x170 en 1x200 blockpull, dus dan baal ik wel wat met die 3x160 :o Ach, zal wel snel terug komen!

Thx, vanaf ik merk dat ik meer moeite moet doen doe ik hem aan ja. Gewoon om extra spanning op mijn core te kunnen zetten. Voor de rest van mijn training doe ik hem (meestal) niet aan

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 12:49 ----------

Dat werd eens tijd gvd! :whip:
Dat stom jojo effect :mad: Heb echt teveel (slecht) gecut :roflol: ben al blij dat ik nu geen kracht heb verloren!

Let them gainz come! :evil:

Wat was je cutscheme dan?

Terug
Naar boven