SCREWBEAST
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 12%
Idd dus ga maar vreten! hahahaha.... word je groot en sterk van...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is een beetje vroeg denk ik.Succes bro.
Ga je beetje vooruit nu iets boven onderhoud of no te vroeg om wat over te zegen?
dat had ik tijdens de cut niet ...Ik ben toch al groot en sterk?Idd dus ga maar vreten! hahahaha.... word je groot en sterk van...![]()

ds 6x11 ds 8x6
Jep was idd balen! Ach had de belangrijkste oefening gedaan voor triceps, de rest is wat pompwerkSterke dips! Altijd k*t als de gym gaar sluiten en je nof een oefenjng moet doen
I.v.m blessure deadlift ik al halfjaar niet meer dus niet zeuren
edit: zag je net geposte training niet mobiel ..
sterke training, deadlift je veel met belt?

Ach, zal wel snel terug komen! Dat werd eens tijd gvd!
Heb echt teveel (slecht) gecut
ben al blij dat ik nu geen kracht heb verloren! 

We kunnen ook een DBB bij jouw thuis houden, met al dat lekkere eten![]()

Kijk jasper, zo ziet rijst eruit voor je het in de blender steekt ....
Iedereen van de vorige meet is uitgenodigd!We kunnen ook een DBB bij jouw thuis houden, met al dat lekkere eten![]()
Ik zie soms "full block" staan in je trainingen. Train je in gym met slechte machines of ben je zwaar aan het kuren?
Of ben je gewoon zo'n beest dat om de maand een zwaardere machine nodig heeft.![]()

nee, slechte/lichte machines
en die cable crossover is met dubbele katrol, dus gewicht halveert fzoKijk jasper, zo ziet rijst eruit voor je het in de blender steekt ....
check slowpoke edit
Iedereen van de vorige meet is uitgenodigd!
*maar enkel suus en marieke mogen binnen

Op een oudere fiets moet je leren rijden

Jep was idd balen! Ach had de belangrijkste oefening gedaan voor triceps, de rest is wat pompwerk
Ik merk wel dat mijn presses sterker worden nu ik terug weighted dips doe! Volgens mij kon ik nog wat zwaarder, maar aangezien ik door oa (te) zware dips ik ooit een blessure heb gekregen ben ik nu wat voorzichtiger.
Tijdje geleden zat ik op 5of6x160, 1x170 en 1x200 blockpull, dus dan baal ik wel wat met die 3x160Ach, zal wel snel terug komen!
Thx, vanaf ik merk dat ik meer moeite moet doen doe ik hem aan ja. Gewoon om extra spanning op mijn core te kunnen zetten. Voor de rest van mijn training doe ik hem (meestal) niet aan
---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 12:49 ----------
Dat werd eens tijd gvd!![]()
Dat stom jojo effectHeb echt teveel (slecht) gecut
ben al blij dat ik nu geen kracht heb verloren!
Let them gainz come!![]()