Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

tnx!!! :bow: :kiss:

Voor wat betreft je rug: foam roller al geprobeerd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.766
Voor wat betreft je rug: foam roller al geprobeerd?

Staat al sinds november op mijn lijstje, ik vergeet het echt altijd :o

Mijn moeder wil mij naar een osteopaat sturen. Dunno of dat helpt?

Ik ben wel ooit als kind (13j fzo) gevallen en heel mijn ribbenrooster gekneusd, ben toen een jaar naar de fysio moeten gaan. Nadien nog last blijven hebben tot ik fatsoenlijk begon te sporten. Toen is mijn rugpijn weggegaan.

Staat al sinds november op mijn lijstje, ik vergeet het echt altijd :o

Mijn moeder wil mij naar een osteopaat sturen. Dunno of dat helpt?

Ik ben wel ooit als kind (13j fzo) gevallen en heel mijn ribbenrooster gekneusd, ben toen een jaar naar de fysio moeten gaan. Nadien nog last blijven hebben tot ik fatsoenlijk begon te sporten. Toen is mijn rugpijn weggegaan.
Wat is er mis met een manueel therapeut?

• #6.768
Omnomon lamsbout

uploadfromtaptalk1375553692006.jpg

Mijn moeder kent die vrouw redelijk goed. En aangezien zij betaalt ga ik niet tegenspreken

Straks eens een warm bad nemen, mss dat het dan beter gaat
Hittepit of plaatselijk moddermasker aanbrengen (of flexium gel of tijgerbalsem).

Dead srs, doet wonderen bij mij.

• #6.771
Hittepit of plaatselijk moddermasker aanbrengen (of flexium gel of tijgerbalsem).

Dead srs, doet wonderen bij mij.
Heb zelf ook al wat ervaring met blessures hoor (niet dat dit er een is).
Tijdje geleden had ik ong hetzelfde en is tijdens een v bar pulldown alles los gekomen. Voelde ruggengraat wat kraken en geen last meer van gehad, maar ik denk niet dat dit de beste manier is om het op te lossen :o

Mijn moeder kent die vrouw redelijk goed. En aangezien zij betaalt ga ik niet tegenspreken

Straks eens een warm bad nemen, mss dat het dan beter gaat
Alternatieve geneeswijze verkiezen boven fysiotherapie / manueel therapie, not even once.

Ik ben een paar keer bij de sportmasseur geweest. Heeft mij enorm geholpen.

• #6.774
Alternatieve geneeswijze verkiezen boven fysiotherapie / manueel therapie, not even once.
Dacht ik ook, maar moeder is jaren naar fysio gegaan voor haar nek en sinds ze naar die osteopaat is gegaan, gaat het beter :dunno:

Ik ben een paar keer bij de sportmasseur geweest. Heeft mij enorm geholpen.
En jij (of iemand anders) kent er toevallig geen goede in de buurt van antwerpen? Of hoe kan je een goede vinden?
Want ik neem aan dat je niet gewoon een schoonheidssalon oid moet binnen stappen

Thaise massage heeft mij altijd goed geholpen. :trollface:

Dacht ik ook, maar moeder is jaren naar fysio gegaan voor haar nek en sinds ze naar die osteopaat is gegaan, gaat het beter :dunno:
Kan ik me voorstellen, want een fysio kan ook niet alles. Maar zoals je ziet is zij ook eerst naar een fysio gegaan. En dat haar probleem niet werd opgelost door die fysio, betekent niet dat een osteopaat dus beter is dan een fysiotherapeut. Het betekent of dat haar fysio niet zo goed was, of dat haar specifieke probleem beter op te lossen was met osteopathie. Jij hebt waarschijnlijk een andere klacht, en bovendien een ander lichaam. Ik zou altijd eerst naar een manueel therapeut gaan.

En jij (of iemand anders) kent er toevallig geen goede in de buurt van antwerpen? Of hoe kan je een goede vinden?
Want ik neem aan dat je niet gewoon een schoonheidssalon oid moet binnen stappen

Dat is net zoiets als : Ja die en die heeft ook rugklachten en daar hielp dit en dit bij dus doe dat maar bij mij (ja mensen zeggen dat vaker dan je denkt)

Ben zelf niet bekend met een osteopaat maar ik zou net als tythor nooit een alternatieve geneeswijze verkiezen boven een fysio/manueel tenzij die de oplossing ook maar niet zien. Ben voor mijn vorige rugblessure 4 fysios afgeweest met allemaal een andere manier van behandelen. Je moet gewoon maar net degene treffen die ziet wat er scheelt en het goed behandeld. Maar hoe je het aangaf in je vorige post denk ik zelf dat een fysio of manueel therapeut het zeker zou moeten kunnen oplossen voor je.

• #6.779
Thx!

Als het maandag niet over is zal ik eens bellen!

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 23:25 ----------

:roflol::roflol: toen ik daarnet thuis kwam, kwam mijn moeder heel opgewekt vertellen dat ze 0.5kg bessen is gaan halen voor 's avonds in mijn kwark (heel lief natuurlijk). Vergeet ze de kwark te kopen :roflol::roflol::roflol:

vrouwen ...

Laatst bewerkt:
Ik heb geen idee of er in de buurt van Antwerpen wat te vinden is. Je moet eens google. Wie er zijn aangesloten bij zo'n club voor masseurs. Sportmasseur is echt wel een apart ding namelijk.
Heb die van mij gewoon gevonden via de sportschool.

Hier 0,5 kg bessen voor 3$
:D

Terug
Naar boven