- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
heb het gedaan hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Neem aan op allemaal?

Neem aan op allemaal?
ik ga voor de troostprijs.. of laat ik het motivatie prijs noemen.
op iedereenVoor wat betreft je rug: foam roller al geprobeerd?

Wat is er mis met een manueel therapeut?Staat al sinds november op mijn lijstje, ik vergeet het echt altijd
Mijn moeder wil mij naar een osteopaat sturen. Dunno of dat helpt?
Ik ben wel ooit als kind (13j fzo) gevallen en heel mijn ribbenrooster gekneusd, ben toen een jaar naar de fysio moeten gaan. Nadien nog last blijven hebben tot ik fatsoenlijk begon te sporten. Toen is mijn rugpijn weggegaan.
Hittepit of plaatselijk moddermasker aanbrengen (of flexium gel of tijgerbalsem).Mijn moeder kent die vrouw redelijk goed. En aangezien zij betaalt ga ik niet tegenspreken
Straks eens een warm bad nemen, mss dat het dan beter gaat
Heb zelf ook al wat ervaring met blessures hoor (niet dat dit er een is).Hittepit of plaatselijk moddermasker aanbrengen (of flexium gel of tijgerbalsem).
Dead srs, doet wonderen bij mij.

Alternatieve geneeswijze verkiezen boven fysiotherapie / manueel therapie, not even once.Mijn moeder kent die vrouw redelijk goed. En aangezien zij betaalt ga ik niet tegenspreken
Straks eens een warm bad nemen, mss dat het dan beter gaat
Dacht ik ook, maar moeder is jaren naar fysio gegaan voor haar nek en sinds ze naar die osteopaat is gegaan, gaat het beterAlternatieve geneeswijze verkiezen boven fysiotherapie / manueel therapie, not even once.

En jij (of iemand anders) kent er toevallig geen goede in de buurt van antwerpen? Of hoe kan je een goede vinden?Ik ben een paar keer bij de sportmasseur geweest. Heeft mij enorm geholpen.

Kan ik me voorstellen, want een fysio kan ook niet alles. Maar zoals je ziet is zij ook eerst naar een fysio gegaan. En dat haar probleem niet werd opgelost door die fysio, betekent niet dat een osteopaat dus beter is dan een fysiotherapeut. Het betekent of dat haar fysio niet zo goed was, of dat haar specifieke probleem beter op te lossen was met osteopathie. Jij hebt waarschijnlijk een andere klacht, en bovendien een ander lichaam. Ik zou altijd eerst naar een manueel therapeut gaan.Dacht ik ook, maar moeder is jaren naar fysio gegaan voor haar nek en sinds ze naar die osteopaat is gegaan, gaat het beter![]()
Dacht ik ook, maar moeder is jaren naar fysio gegaan voor haar nek en sinds ze naar die osteopaat is gegaan, gaat het beter
En jij (of iemand anders) kent er toevallig geen goede in de buurt van antwerpen? Of hoe kan je een goede vinden?
Want ik neem aan dat je niet gewoon een schoonheidssalon oid moet binnen stappen

toen ik daarnet thuis kwam, kwam mijn moeder heel opgewekt vertellen dat ze 0.5kg bessen is gaan halen voor 's avonds in mijn kwark (heel lief natuurlijk). Vergeet ze de kwark te kopen