AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.781
Ik heb geen idee of er in de buurt van Antwerpen wat te vinden is. Je moet eens google. Wie er zijn aangesloten bij zo'n club voor masseurs. Sportmasseur is echt wel een apart ding namelijk.
Heb die van mij gewoon gevonden via de sportschool.

Hier 0,5 kg bessen voor 3$
:D
Zal maandag eens horen, al denk ik niet dat ze dat in mijn sportschool weten :o

:fuu: jaloers! Hier was het onlangs 4-5€ voor zo'n kartonnen bakje kleiner dan mijn hand :roflol:
volgens mij is echt alles beter daar...

• #6.782
Dag 2 zonder caffeine en heb straks familiefeest

hqdefault.jpg

• #6.786
:roflol:

Geen lekkere chicks in jou familie? :D

:roflol: En wat dan? Moet ik er een 'spelletje' mee spelen?

Heb langs deze kant enkel neven en 1 nicht van 32 fzo.
Langs de andere kant heb ik 2 neven die ik nooit zie en voor de rest nichten. De jongste is 26
Dus mijn familiefeesten zijn altijd geweldig :')

:roflol: En wat dan? Moet ik er een 'spelletje' mee spelen?

Heb langs deze kant enkel neven en 1 nicht van 32 fzo.
Langs de andere kant heb ik 2 neven die ik nooit zie en voor de rest nichten. De jongste is 26
Dus mijn familiefeesten zijn altijd geweldig :')

Owww lekker.. Heb medelijden met je! Ik probeer altijd zo goed mogelijk onder dat soort dingen uit te komen. Paar weken terug heb ik helaas 1,5 uur lang naar een tante. Uit mastricht moeten luisteren die het had over haar pantoffels die al 10 jaar oud waren en nu toch echt versleten (srs).
Verstand op 0, blik op oneindig. Succes! Je kunt het!

• #6.788
Owww lekker.. Heb medelijden met je! Ik probeer altijd zo goed mogelijk onder dat soort dingen uit te komen. Paar weken terug heb ik helaas 1,5 uur lang naar een tante. Uit mastricht moeten luisteren die het had over haar pantoffels die al 10 jaar oud waren en nu toch echt versleten (srs).
Verstand op 0, blik op oneindig. Succes! Je kunt het!
Vroeger viel het wel mee: voetbal, verstoppertje, eikelgevecht, playstation ...
Nu is het gewoon rot want we zitten mee op het terras :( Heb trouwens ook een franstalige familie, dus dan is het 2x zo rot (mijn neven en ik zijn niet franstalig opgevoed. Ik versta het wel, maar spreek het niet zo vloeiend)
Lol, heb zo ooit eens een heel verhaal moeten aanhoren over hoe het geld en de waarde ervan veranderd is :o

Ow en ook net te horen gekregen dat niemand komt buiten 1 neef :fuu: zelfs mijn zus komt niet

Vroeger viel het wel mee: voetbal, verstoppertje, eikelgevecht, playstation ...
Nu is het gewoon rot want we zitten mee op het terras :( Heb trouwens ook een franstalige familie, dus dan is het 2x zo rot (mijn neven en ik zijn niet franstalig opgevoed. Ik versta het wel, maar spreek het niet zo vloeiend)
Lol, heb zo ooit eens een heel verhaal moeten aanhoren over hoe het geld en de waarde ervan veranderd is :o

Ow en ook net te horen gekregen dat niemand komt buiten 1 neef :fuu: zelfs mijn zus komt niet
uwotm8? :eek:
Familiefeesten kunnen ook leuk zijn hoor. Aan m'n vaders kant is het altijd saai en ben ik zelden aanwezig. Aan moeders kant is het altijd een groot feest en heel gezellig. Veel drank, veel eten enz.

• #6.790
uwotm8? :eek:
Familiefeesten kunnen ook leuk zijn hoor. Aan m'n vaders kant is het altijd saai en ben ik zelden aanwezig. Aan moeders kant is het altijd een groot feest en heel gezellig. Veel drank, veel eten enz.

Het was leuk tot mijn klein neefje al wenend naar zijn moeder liep :roflol::o
eikel.jpg

Anders zou ik het wel zwaardvechten noemen :rolleyes:

Hahaha wattttt? Zwaardvechten?
Doet me denken aan de gaypride in Amsterdam. Dan ben je 1 dag te laat want die was gisteren...

• #6.792
:roflol: f*cking tatt

Gaypride, laat maar :angstig:
Of zitten daar ook lesbo's?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn, fml
Dan post er eens een chick in mijn log en ik doe ze denken aan en gaypride en op hetzelfde moment krijg ik PM's van een man die vraagt of ik single ben

niet goed, niet goed ...

ben je single ?

:roflol: Ik ga dan ook niet "eikelvechten" met m'n neefje he. :trollface:

En wie is deze "man"? :p

• #6.795
:yes:

Samen eens sushi eten en afsluiten met een glaasje cecemel? :eyebrow:

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 14:52 ----------

Hoe moest ik het anders noemen? :roflol: Jij bent zeker ook iemand die giechelt als het woord 'tet*en' valt? :trollface:
Haha tet*en :D

Hahaha goed bezig Arnodsi! Weer eens tijd om wat te trainen lijkt me? Genoeg onzin weer in je log :)

• #6.798
Hahaha goed bezig Arnodsi! Weer eens tijd om wat te trainen lijkt me? Genoeg onzin weer in je log :)

Welcome to my log :cool:
Hier gaat het 80% vd de tijd over onzin en 20% vd tijd over (geweldige) training en voeding! Daarom is dit ook het beste log van dbb :cool:
En ik moet (helaas) tot morgen wachten om te trainen :sad:

/dikke nek
Inb4 Tatt die zegt dat Antwerpenaren altijd een dikke nek hebben...

Laatst bewerkt:
Dus je noemt het of eikelgevecht of zwaardgevecht?

Nohomo?

Terug
Naar boven