- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Ik wou zeggen 'ik val in herhaling', maar ik kan beter zeggen 'hey jasper, je valt in herhaling'
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wou zeggen 'ik val in herhaling', maar ik kan beter zeggen 'hey jasper, je valt in herhaling'
![]()

Ik neem nu om de paar weken/dagen een superdude foto gewoon om mijn VP wat in 't oog te houden. Ik zal deze hier ook gewoon delen....
Vanavond genomen
![]()
En op deze was ik 16
![]()

ninja editik dacht hetzelfde

had 2x dezelfde link geplakt 
En dan durf je te zeggen dat West-Vlamingen gehandicapt zijn...
Het was een test om te zien of jullie wel echt opletten en niet gewoon zeggen: goed getraind, goeie foto's ...En dan durf je te zeggen dat West-Vlamingen gehandicapt zijn...![]()
Goede progressie (srs)

Thx! Dat is 2010ah ja het is weer maandag
goeie progressie iddhoeveel jaar is dat?
10x20
Neih, toppen hoeft voor mij niet. Wil nu gewoon wat kracht opbouwen (als ik er maar 4 kan ipv 6 is het niet zo erg, maar hoef mijn 1RM niet te testen/verbeteren) . Enkel weet ik niet of ik met stappen van 10 of van 5 moet werken.hangt er vanaf.
wil je toppen?
Ik bedoel 1 set dat je maximaal gaat?
Waarom zo enorm veel opbouwsetjes?Thx! Dat is 2010
Hier was ik thuis al aan hetliftenspelen. Begin 2011 mezelf ingeschreven in de gym
10x20
10x20
8x40
8x60
8x70
6x80
?x90
Of kan beter beginnen bij 6x75 en zo opbouwen met stappen van 5 ipv 10?
Inderdaad, maar heb vroeger altijd last gehad van mijn schouder. Dus heb wat schrik om te snel op te bouwenik neem aan dat het pas vanaf 6x80 zwaar wordt?
die setjes daarvoor kosten niet echt moeite denk ik?

Schrik om schouder te vernken

Dus jij zou het zo houden? (1rm is 100kg btw)Opbouw van setjes is normaal regel van 10% van je max set gebruiken.
Dus in jouw geval 9kg ongeveer![]()