MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
It's too damn high!
Ach, vp valt nog wel mee. Dunno wat het cijfer is, ga gewoon op gevoel, spiegel en foto's af

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
It's too damn high!
Ach, vp valt nog wel mee. Dunno wat het cijfer is, ga gewoon op gevoel, spiegel en foto's af

Wat is daar zo grappig aan?

nu kan ik met een half verteert ontbijt gaan trainen 
Mijn deur staat altijd open voor jou

Paar complimenten gekregen en voor het eerst in mijn leven strepen op mijn borst gezien
zelfs de scheiding tussen upper en lower chest. Zal wel teken zijn dat mijn borst begint bij te trekken!
)
buurnnnnnWeer een vetz*k met een stringer aan
OT: nette training man![]()
Nop, zit aan de creatine
Yes, is denk ik nog één van de enige dingen die ik van b&f heb
Duidelijk een spuit gezet! Vorige keer dat ik je zag was je nog een dikke fattie!
Duidelijk een spuit gezet! Vorige keer dat ik je zag was je nog een dikke fattie!
Er steekt nu gewoon wat massa onderVerdiep je wat in voeding en supps en jij komt er ook zo bij te staan!![]()
Tip: cecemel is geen eten en pwo is je belangrijkste/grootste meal van de dag
Ow en ben nog steeds een dikke fattieEr steekt nu gewoon wat massa onder

heb dat ook en dat geeft dan een raar gevoel in m'n heup..Ooit eens een kramp in kuit en lat gehad+ paar triljoen
En meekomen naar SMTK helpt ook! (srs)
@ Arno stevige training! Mooie VPR ook op je bench
Die kramp tijdens benchen in je been is echt k*t en raarheb dat ook en dat geeft dan een raar gevoel in m'n heup..
al een geluk stond er iemand anders, anders was het niet goed afgelopen denk ikIk denk dat je wat meer carbs moet eten
check laatste training en klik op de spoiler (klik in mijn sig, dan ga je naar de laatste training). Laatste 2 weken ook paar vids geschoten voor techniek check (kijk rechtsonder in sig)