JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx!goeje gains op je kledingkeuze, je gaat goed vooruit
Yes, bench blijft gewoon een kl*te oefening
Die is echt niet aan mij weggelegd! Heb wrs te lange armen fzo
(yes i'm making excuses!)
Yes, is denk ik nog één van de enige dingen die ik van b&f heb
MIjn maag kon niet tegen die creatine monohydraat van xxl (is ondertussen wel al 2j geleden fzo)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fixed
125 g bloemDie pannekoeken zijn echt heerlijk!
Heb jij als chefkok toevallig niet een goed recept voor zelfgemaakte pannekoeken. Als ik die van XXL moet kopen ben ik binnen no-time blut.
Ik heb nog de eerste versie, zit imo een raar smaakje achter. Normaal zit die er nu niet meer in.Dat ontbijt is ook geniaal lekker; van waar je keuze voor opti-men multi?
aaawwww yeahhhhh
blauwe plekken zijn zo goed als genezen! Kan terug rollen
![]()
125 g bloem
2 eieren
2,5 dl (amandel) melk
stokje vanille of vanille extract
(zoetstof)
je kan eens proberen om een schepje (vanille) whey erbij te doen, maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan. Zo zijn prima te eten imo, neem dan gewoon een whey shakje erbij
Ik had laatst ook zon blauwe plek waar ik geïnjecteerd had
Niet geheel BB proof.. maar scheutje amaretto erdoorheen is zalig.125 g bloem
2 eieren
2,5 dl (amandel) melk
(zoetstof)
je kan eens proberen om een schepje (vanille) whey erbij te doen, maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan. Zo zijn prima te eten imo, neem dan gewoon een whey shakje erbij

Thnx voor de tip, zal deze eens gaan proberen. Bij suc6 volgt karma.
Hoe sta jij eigelijk ervoor sniperx?
125 g bloem
2 eieren
2,5 dl (amandel) melk
(zoetstof)
aaawwww yeahhhhh
blauwe plekken zijn zo goed als genezen! Kan terug rollen
![]()
Hij moest/mocht roa nemen van de dokter en was te belastend oid. Of er zat een stof in dat hij niet mocht nemen.
Als jij daar injecteert ben je echt een r*tardIk had laatst ook zon blauwe plek waar ik geïnjecteerd had
is bijna mijn heupDit is de sh*t!als je een keer wat variatie wilt, ik maak altijd deze: 35g havermout, 60ml melk, 2 eieren en dan een appeltje erdoorheen met kaneel (en evt wat rozijntjes)

Er wordt enkel in mijn glutes geïnjecteerd, ben niet alpha genoeg om in mijn eigen been te zetten