- Waardering
- 7.886
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
dit, zeg maar true natural kleier
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog de eerste versie, zit imo een raar smaakje achter. Normaal zit die er nu niet meer in.
Euhm heb eerst die van xxl gehad, dan van b&f (die is er nu niet meer) en toen eens gekozen voor opti-men. Was me aangeraden en toen best verkocht. Mijn 2e pot (waar ik nu mee bezig ben) heb ik gekregen van melonz omdat die, wegens medische redenen, ermee moest stoppen

Jou fysiek suggereert dat jij ook geen injectiespot kan vindenIk schat je ook niet zo hoog in wat injectiespot vinden betreft
En jij bent goed met ballen

wat
ow ja nvm weet het alweer
Als je roa neemt wordt aangeraden vit A te vermijden, toen ik stopte met die multivit verdwenen ook gelijk heel wat bijwerkingen van de roa

Jou fysiek suggereert dat jij ook geen injectiespot kan vinden![]()
ik heb al bijna 10 kilo vvm er bij en lager in vet sinds laatste pic.
ik heb al bijna 10 kilo vvm er bij en lager in vet sinds laatste pic.
Had er meer uit kunnen halen maar goed, 85 kilo 8% volgende zomer zou mooi zijn, 30 kilo vvm in 2 jaar er bij dan![]()
Dus je kuurt als een idioot om over 11 maanden 85 kilo te wegen met 1.84 lengte
Hahahahahahahahahaahahahahahahaha

ok, ik kijk ook weer eens in arno's log
wtf is this shit
ik dacht net hetzelfde
Dus je kuurt als een idioot om over 11 maanden 85 kilo te wegen met 1.84 lengte
Hahahahahahahahahaahahahahahahaha

Even off topic; maar zolang jij geen pics post call ik bullshit. Niet opdagen op meets, geen pics, amper trainen en hier meer bezig zijn dan wat anders. Daarboven zou je meer AAS moeten gebruiken dan Jesse2010 om die ecto-heid van jou te compenseren.