Kom met pics, tot die tijd blijf je altijd sniperX 2 voor ons.
Doesnt matter, was van plan tot zomer 2014 geen pics te maken

Voorlopig nog ff op arnodsi pics fappen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom met pics, tot die tijd blijf je altijd sniperX 2 voor ons.

, moe en vooral k*t machines.
f¨cking k*t ding! Ik ging echt niet tegen mijn nek duwen ...Ach, xyxyxy fixt me wel wat T3, dan ben ik er zo bovenopjammer man ... zo ga je niets overhouden van je kuurtje test/tren![]()

Ach, xyxyxy fixt me wel wat T3, dan ben ik er zo bovenop![]()

T4 dan of T69
weet ik veel
T+nummer is voor je schildklier te stimuleren. Vetverbranding dus. Zonder
Ik neem het gewoon met muscle protect van b&f, maak er goeie gainz op!hahaha, nog wat lezen ArnT+nummer is voor je schildklier te stimuleren. Vetverbranding dus. Zonder
eiwitspaarder (roids) is dat zelfs catabool bij hogere dosissen![]()

Ik neem het gewoon met muscle protect van b&f, maak er goeie gainz op!
wait wut
nja wist wel dat het iets met de schildklieren te maken had, maar was gewoon het eerste dat in me opkwam en aangezien ik net een sh*t training heb gehad, had ik geen zin om het te googlen![]()
Wat een gay *$&é#"@ training
ik bukte me en er was opeens vloeistof in mijn mond![]()
Kijk daar gaat het al fout bro, niet bukken als je een gay @ je training hebt.
damn, heb het best gay beschreven! What was i thinking....hele kleine snack ja... Maar vast lekker toch?

Jep was lekkerhele kleine snack ja... Maar vast lekker toch?
Balen van je training... volgende keer beter he!![]()
al zou ik er wel zo nog een paar hebben binnengekregen 

Jou klote training is nog steeds beter dan mijn geweldige trainingFML !

Het rare is dat ik vroeger wekelijks squate in een smith, nu leek ik wel een noobsmithmachine squats kan ik ook niet, eenmalig gedaan, nooit meer.

Nop, examens. En lichaam schreeuwt al een tijdje om een deload (moe/moeilijk uit bed geraken, overal kleine pijntjes ...) dus dit is de perfecte momentGa je op vakantie Arnaud?
Ik gebruikte altijd smith machine squats omdat er geen rack was, toen 1x bij andere gym barbell squat gedaan en nu doe ik smith machine squats ook totaal niet meer![]()