XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.382
Wat een gay *$&é#"@ training. Ben niet naar antwerpen kunnen gaan, dus moest in die andere gym trainen
Mengeling van reflux, te volle maag (ik bukte me en er was opeens vloeistof in mijn mond :roflol:, moe en vooral k*t machines.

trainingsduur: 35-40min :roflol:

(smith hack) squat
10x20 (wat een k*t ding, voeten ver naar voor en 'leunen' tegen de barbell. Barbell bleef niet liggen, schoof de hele tijd omhoog naar mijn nek)
10x50
10x90
8x120 Hier was ik het beu :o f¨cking k*t ding! Ik ging echt niet tegen mijn nek duwen ...

Leg press met een gay ROM
10x?
10x?
10x full block
10xfull block ds 10x? ds 12x?

Leg extension: (crappy ding voor de knieën)
10x40
10x60
10x60
10x60 ds 10x40 ds 8x20

Seated leg curl:
15xnr18
15xnr22 (full block)
15xnr22
15xnr22

Benen: 1.5/5 GAAYYYYYY

jammer man ... zo ga je niets overhouden van je kuurtje test/tren :trollface:

• #7.388
hahaha, nog wat lezen Arn ;) T+nummer is voor je schildklier te stimuleren. Vetverbranding dus. Zonder
eiwitspaarder (roids) is dat zelfs catabool bij hogere dosissen ;)
Ik neem het gewoon met muscle protect van b&f, maak er goeie gainz op!

wait wut

nja wist wel dat het iets met de schildklieren te maken had, maar was gewoon het eerste dat in me opkwam en aangezien ik net een sh*t training heb gehad, had ik geen zin om het te googlen :o

Ik neem het gewoon met muscle protect van b&f, maak er goeie gainz op!

wait wut

nja wist wel dat het iets met de schildklieren te maken had, maar was gewoon het eerste dat in me opkwam en aangezien ik net een sh*t training heb gehad, had ik geen zin om het te googlen :o

in b4 xyxyzyxyx pic met zijn spuit in de pot B&F

• #7.391
Kleine snack

uploadfromtaptalk1376991302570.jpg

wat is het

Jou klote training is nog steeds beter dan mijn geweldige training :( FML !

• #7.397
smithmachine squats kan ik ook niet, eenmalig gedaan, nooit meer.

Ga je op vakantie Arnaud?

Ik gebruikte altijd smith machine squats omdat er geen rack was, toen 1x bij andere gym barbell squat gedaan en nu doe ik smith machine squats ook totaal niet meer :o

• #7.400
smithmachine squats kan ik ook niet, eenmalig gedaan, nooit meer.
Het rare is dat ik vroeger wekelijks squate in een smith, nu leek ik wel een noob :roflol:

Ga je op vakantie Arnaud?

Ik gebruikte altijd smith machine squats omdat er geen rack was, toen 1x bij andere gym barbell squat gedaan en nu doe ik smith machine squats ook totaal niet meer :o
Nop, examens. En lichaam schreeuwt al een tijdje om een deload (moe/moeilijk uit bed geraken, overal kleine pijntjes ...) dus dit is de perfecte moment ;)

Terug
Naar boven