XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Ben ook benieuwd naar de squats.. ik deed ze ook in Smith gezien het gebrek aan een squatrek. en met DB...
maar ben benieuwd hoe het gaat voelen als ik ze met BB ga doen.. want op de nieuwe gym nu hebben ze wel een squatrek. :)

Sterkte met je examens. Wanneer start je?

Squats met dumbells :roflol:

Het rare is dat ik vroeger wekelijks squate in een smith, nu leek ik wel een noob :roflol:

Nop, examens. En lichaam schreeuwt al een tijdje om een deload (moe/moeilijk uit bed geraken, overal kleine pijntjes ...) dus dit is de perfecte moment ;)

gewoon door trainen bro, weet je trouwens al hoe je eerste cycle eruit gaat zien?
Denk dat ik test only doe en dan in de lente cutten met winnie en bold

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.407
Ben ook benieuwd naar de squats.. ik deed ze ook in Smith gezien het gebrek aan een squatrek. en met DB...
maar ben benieuwd hoe het gaat voelen als ik ze met BB ga doen.. want op de nieuwe gym nu hebben ze wel een squatrek. :)

Sterkte met je examens. Wanneer start je?
Is imo wel een grote aanpassing. In het begin gewoon op techniek letten en niet meteen teveel gewicht nemen.

Morgen :sad:

gewoon door trainen bro, weet je trouwens al hoe je eerste cycle eruit gaat zien?
Denk dat ik test only doe en dan in de lente cutten met winnie en bold
Als je goed had opgelet zou je hebben gelezen dat ik T3 ga combineren met muscle protect ...

lawl nee nu srs:

12 maanden test-500-1000mg
tren-200-600mg
dbol-40-60mg
parabolin-ongveer 500mg
winstrol injects 50mg ed

:roflol: :dunno: man, nog geen idee

• #7.408
Haters gonna hate

Het is wel kalkoen ipv varken

uploadfromtaptalk1377019403166.jpg

Laatst bewerkt:
Brood met kalkoen.. Das een beste cheatmeal

Is imo wel een grote aanpassing. In het begin gewoon op techniek letten en niet meteen teveel gewicht nemen.

Als je goed had opgelet zou je hebben gelezen dat ik T3 ga combineren met muscle protect ...

Hmm zou nog beetje Alpha Muscle erbij pakken

lawl nee nu srs:

12 maanden test-500-1000mg
tren-200-600mg
dbol-40-60mg
parabolin-ongveer 500mg
winstrol injects 50mg ed

:roflol: :dunno: man, nog geen idee

Hmm zou nog beetje Alpha Muscle erbij pakken

Als ik begin pak ik eerst wel een lege barbell om te oefenen. Techniek gaat altijd voor gewicht. Eenmaal techniek onder de knie zal het gewicht ophogen ook beter gaan. Dus ik zal het zien.

Sterkte morgen. Zal aan je denken.

Doe je aan IIFYM Arnodsi?

• #7.415
Als ik begin pak ik eerst wel een lege barbell om te oefenen. Techniek gaat altijd voor gewicht. Eenmaal techniek onder de knie zal het gewicht ophogen ook beter gaan. Dus ik zal het zien.

Sterkte morgen. Zal aan je denken.
Thx

Tja, wat versta jij onder iifym?

Ik heb ong een vast schema, maar meals verschillen vaak. Ik probeer zo veel mogelijk complexe carbs te eten en eiwitten uit goeie bronnen te halen. Het is niet dat ik dagelijks pizza, donuts, ... eet omdat het in mijn macro's past. Ik heb nu gewoon meegegeten wat de pot schaft omdat ik geen tijd (en/of zin) had om naar de winkel te gaan en om te koken

er staan genoeg maaltijden van mij in dit log en het 'post je meal' topic

Laatst bewerkt:
Ja haha ik heb je maaltijden gezien ze zien er echt lekker uit :D
alleen las dat jij eens in de week een cheatmeal hebt zoals een pizza enzo
en die bapao viel zogezegt niet onder cheatmeal dus dacht gelijk dat je IFFYM deed :D

Dit topic gaat veel te snel wanneer je midden in je herexamens zit! Fuark!

• #7.419
Ja haha ik heb je maaltijden gezien ze zien er echt lekker uit :D
alleen las dat jij eens in de week een cheatmeal hebt zoals een pizza enzo
en die bapao viel zogezegt niet onder cheatmeal dus dacht gelijk dat je IFFYM deed :D
Dat is of dinsdag na benen, of vrijdag na rug

Dafuq is bapao? :roflol: Heb nu gewoon 2 pitabroodjes (50g carbs) en wat gemarineerde kalkoen gegeten, niet echt cheatmeal imo

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 22:22 ----------

Dit topic gaat veel te snel wanneer je midden in je herexamens zit! Fuark!
Op de link in mijn sig klikken, dan ga je naar mijn laatste training. (al was die crap, dus klik maar niet :roflol:)

Dat is of dinsdag na benen, of vrijdag na rug

Dafuq is bapao? :roflol: Heb nu gewoon 2 pitabroodjes (50g carbs) en wat gemarineerde kalkoen gegeten, niet echt cheatmeal imo

sorry dan heb ik het verkeerd gezien pitabroodjes ja valt mee is geen cheatmeal nee , en even vraagje over je cheatmeal heb je dan echt 1 pizza ( bestellen of ovenpizza?) of heb je er dan ook nog wat bij zoals chips ofzo?

Terug
Naar boven