Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

Thx! Was behoorlijk blij :D

1 ik ben zo lenig niet
2 dan flikkert de barbell van mijn schouders

Als je mijn vorige squat vid bekijkt, zie je dat ik nog lang niet onder de barbell kom ;)

Ik heb trouwens besloten om mijn youtube account op openbaar te zetten, ervoor kon je het enkel in de link bekijken.
Link vind je in mijn sig, naast mijn stats

1 lol whut? Zelfs ik krijg mijn ellebogen onder de barbell en ben zo stijf als een hark :p
2 in b4 need more rear delts & traps

ikke nie kunne joetjoep :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.642
Sterke squats, gaat hard vooruit! Ook dikke stappers op de foto :D
Thx :o

1 lol whut? Zelfs ik krijg mijn ellebogen onder de barbell en ben zo stijf als een hark :p
2 in b4 need more rear delts & traps

ikke nie kunne joetjoep :(
Ik nam de barbell toen ook te smal vast (zelfde grip als OH press), nu neem ik hem wat breder vast (iets smaller dan BP). Dus het kan wel zijn dat ik ze nu verder kan duwen

zijn +- dezelfde vids als dropbox ;)

Sterke squat, iets mindere leg press.

logisch dat je zoveel kan squatten met zo'n p*ssy opbouw :trollface:

nee, netjes bro

Zeker nette training weer.
Beste "kinder" quads ook :)

• #7.651
leg day overleefd zie ik :D goeie squats!

:thumbd: ;)
Ik had eerst niet veel zin, maar ben toch blij dat ik ben geweest :D

logisch dat je zoveel kan squatten met zo'n p*ssy opbouw :trollface:

nee, netjes bro
:mad:

Thx!

Zeker nette training weer.
Beste "kinder" quads ook :)
hihihi
embaressed_smile.gif

Lekker getraind komen de laatste tijd veel pr's hier voorbij!

No offense, maar jij gebruikt geen mannengewichten :p

dat was ook niet mn insteek, maar hoezo vrouwen en mannengewichten? Dit verschilt toch per vrouw/man en hoelang al bezig met KT, hoeveel reps enz. gewicht is erg relatief wat dat betreft lijkt me..

Met al je volgers en fans is het misschien een idee om ook een Twitter & Instagram account aan te maken :eyebrow:

• #7.656
Morgen laatste examen en dan kunnen we wel eens iets plannen.

No offense, maar jij gebruikt geen mannengewichten :p
Ze squat wel meer dan jou :trollface:

Lekker getraind komen de laatste tijd veel pr's hier voorbij!
Thx!
Op het einde van de maand gaat raf normaal gezien mijn techniek eens bekijken, hopelijk heb ik nadien nog meer PR's :D

Met al je volgers en fans is het misschien een idee om ook een Twitter & Instagram account aan te maken :eyebrow:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat was ook niet mn insteek, maar hoezo vrouwen en mannengewichten? Dit verschilt toch per vrouw/man en hoelang al bezig met KT, hoeveel reps enz. gewicht is erg relatief wat dat betreft lijkt me..

Uiteraard; was dan ook maar een mopje zonder er echt veel over te hebben nagedacht :)

Zal hem in het vervolg wel terug gewoon een p*ssy noemen, dat scheelt verwarring.

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 16:38 ----------

I know, maar ik gebruik dan ook geen mannengewichten :o

• #7.658
Uiteraard; was dan ook maar een mopje zonder er echt veel over te hebben nagedacht :)

Zal hem in het vervolg wel terug gewoon een p*ssy noemen, dat scheelt verwarring.

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 16:38 ----------

I know, maar ik gebruik dan ook geen mannengewichten :o

Is goed, dan noem ik jou in 't vervolg gewoon 'meisje'
Je traint lichter dan een meisje en je eet minder dan een meisje (gf sander)

:trollface:

Is goed, dan noem ik jou in 't vervolg gewoon 'meisje'
Je traint lichter dan een meisje en je eet minder dan een meisje (gf sander)

:trollface:

Ik lift minder dan Marieke, akkoord. #NoShame

Ik eet minder dan GF Sander, niet akkoord. Hoewel ik reteweinig eet (feit, akkoord) heb ik in geen 100 jaar minder gegeten dan de GF van Sander bij de meet :roflol: Ik geef toe dat ik moeite heb moeten doen om meer te eten dan haar, maar dat ik uiteindelijk minder zou gegeten hebben dan haar zijn vuile leugens om mijn goede naam door het slijk te halen! :(

Hoewel het inderdaad lollig geweest zou zijn moest het waar zijn, toch kan ik niet toestaan dat zo'n vuile leugens verspreid worden op DBB.

• #7.660
Ik lift minder dan Marieke, akkoord. #NoShame

Ik eet minder dan GF Sander, niet akkoord. Hoewel ik reteweinig eet (feit, akkoord) heb ik in geen 100 jaar minder gegeten dan de GF van Sander bij de meet :roflol: Ik geef toe dat ik moeite heb moeten doen om meer te eten dan haar, maar dat ik uiteindelijk minder zou gegeten hebben dan haar zijn vuile leugens om mijn goede naam door het slijk te halen! :(

Hoewel het inderdaad lollig geweest zou zijn moest het waar zijn, toch kan ik niet toestaan dat zo'n vuile leugens verspreid worden op DBB.

Rematch dan maar :D

Terug
Naar boven