MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

straps

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.682
Gewoon ergens in je training. Na een rug training of na je beentraining. Wat er ook maar het beste uitkomt.
Dipbelt rond je mid, plates eraan en hangen maar aan chinup handles. Probeer gewoon zo lang mogelijk
telkens en bouw op naar meerdere plates. Easy as that. Heb je geen artikel voor nodig
Wat is zo lang mogelijk? :o
10sec? 30sec? 1minuut? ....

Enkel bij isolatiemeuk

• #7.684
Don't overanalyse this :p Het is gewoon hangen aan wat handles :p Maar als je langer dan 2min kan,
is het inderdaad aan te raden om wat gewicht erbij te pleuren :p
Weet je of het belastend is voor je core?
Anders doe ik het wel na borst/biceps en na rug (ik squat de dag na borst, dus mijn core moet fris zijn!)

Weet je of het belastend is voor je core?
Anders doe ik het wel na borst/biceps en na rug (ik squat de dag na borst, dus mijn core moet fris zijn!)

Nope, je lats gebruik je wel wat voor te stabiliseren maar voor de rest, zoals ik al zei, je hangt maar wat.
En gewoon zo lang mogelijk proberen vast te houden ;) Gaan je onderarmen lekker van trillen :p En nog
wat pomp erin is ook altijd leuk :p

imo één van de betere oefeningen om je grip te verbeteren zonder je onderrug oid te belasten

• #7.686
Nope, je lats gebruik je wel wat voor te stabiliseren maar voor de rest, zoals ik al zei, je hangt maar wat.
En gewoon zo lang mogelijk proberen vast te houden ;) Gaan je onderarmen lekker van trillen :p En nog
wat pomp erin is ook altijd leuk :p

imo één van de betere oefeningen om je grip te verbeteren zonder je onderrug oid te belasten

:thumbs: zal het zeker eens proberen!

Heb ooit eens weighted chinupps gedaan, abs zijn nog nooit zo stijf geweest :o Daarom dat ik het vroeg

:thumbs: zal het zeker eens proberen!

Heb ooit eens weighted chinupps gedaan, abs zijn nog nooit zo stijf geweest :o Daarom dat ik het vroeg

Ja, maar dan stabiliseer je de hele beweging door. Nu moet je gewoon uithangen. 'Ontspannen' zeg maar.
Vind je onderrug ook leuk. Even alle belast eraf ;)

• #7.689
  • #7.690
fksk9e.jpg

(er was meer vlees hoor)
mr4bah.jpg

• #7.691
Heb trouwens besloten om terug meer cardio te doen. Doel is minsten 2x/week
Ik gain gewoon te snel vet/vocht en heb niet veel zin om minder te eten. Dus cardio it is.
En af en toe cardio is imo zelfs beter voor het lichaam!

Vandaag weer de eerste keer, pffff sloeg dik tegen! Toen ik 15kg minder woog, ging het toch een stuk makkelijker! Het leek wel alsof ik vroeger even snel achteruit liep dan nu vooruit :o
Het was misschien ook niet slim om meteen in (los) zand te gaan lopen
Ik was van plan om wat minder te lopen, maar er was wat hinder:
de koeien van de abdij moesten gemolken worden ...

2usfyp4.jpg

Tijd: 31.48min
Afstand: 4.8km
Gem. snelheid: 6.38min/kilometer
Gem. hartslag: 159
Max. hartslag: 179

Laatst bewerkt:
Heb trouwens besloten om terug meer cardio te doen. Doel is minsten 2x/week
Ik gain gewoon te snel vet/vocht en heb niet veel zin om minder te eten. Dus cardio it is.
En af en toe cardio is imo zelfs beter voor het lichaam!

Vandaag weer de eerste keer, pffff sloeg dik tegen! Toen ik 15kg minder woog, ging het toch een stuk makkelijker! Het leek wel alsof ik vroeger even snel achteruit liep dan nu vooruit :o
Het was misschien ook niet slim om meteen in (los) zand te gaan lopen
Ik was van plan om wat minder te lopen, maar er was wat hinder:
de koeien van de abdij moesten gemolken worden ...

2usfyp4.jpg

Tijd: 31.48min
Afstand: 4.8km
Gem. snelheid: 6.38min/kilometer
Gem. hartslag: 159
Max. hartslag: 179

Wat gebruik jij om je hartslag te meten en snelheid? Wat voor meter?

Hoe lang roep ik al wel niet cardio doen bro;)

Eindelijk.
Nu wel volhouden

• #7.695
Cardio heeft inderdaad vele voordelen, leukste daarvan is dat je lekker meer kan eten.
Wel investeren in goede shoes hé ;)

• #7.697
Cardio heeft inderdaad vele voordelen, leukste daarvan is dat je lekker meer kan eten.
Wel investeren in goede shoes hé ;)

Momenteel heeft het alleen nadelen :fuu: leek wel alsof ik 100 reps had gesquat :roflol:

Die heb ik al ;)
Er zijn tijden geweest dat ik bijna dagelijks ging lopen, soms +10km, soms zelfs naar een training om erna nog te trainen. Al een geluk zijn mijn voeten niet gegroeid, weeg enkel 10-15kg meer :o

deze:

Laatst bewerkt:
haha die koeien, kon je niet ff een boksprong eroverheen? :p
goed dat je weer bent begonnen met cardio

• #7.700
Terug
Naar boven