Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Erko doet mee in de reclamefilmpjes van basic-fit
Hoe gaat het hier met jou?

Kleine collage, begin van men cut (small as phuck, loop dus helemaal leeg zonder carbs), maandje geleden en vandaag. Ik denk dat ik niet zo hard hoef te droppen in kcals
![]()
ey chef, dit heb ik vandaag gemaakt :
https://www.youtube.com/watch?v=f7393fXP8AM
easy en lekker bulk voer
alleen jammer dat ik aan het cutten ben
heb nog steeds last van men heup, ik hoop echt dat het snel weg gaat! Gisteren en vandaag 20uur gewerkt, dus dat is ook niet echt bevorderlijkKen je niet iemand vlak over de grens? kan die het meenemen voor je.Die staat ook nog op men lijstje! Moet enkel nog eens goeie pindakaas gaan halen (niet makkelijk te vinden in België, niemand eet het)
heb nog steeds last van men heup, ik hoop echt dat het snel weg gaat! Gisteren en vandaag 20uur gewerkt, dus dat is ook niet echt bevorderlijk
wat heb je gedaan dat je er zoveel last van hebt?Ken je niet iemand vlak over de grens? kan die het meenemen voor je.
Balen van je heup.wat heb je gedaan dat je er zoveel last van hebt?
hoop dat het snel beter gaat.
Maar heb ook een stuk in los zand gelopen, denk dat dit de oorzaak is. Dinsdag 5 of 6uur moeten werken, tegen donderdag was het zo goed als over, maar heb toen gedeadlift. En gisteren en vandaag in totaal 20uur gewerkt (aka rondwandelen). Dus echt veel rust hebben mijn benen/heup niet gekregen.Die staat ook nog op men lijstje! Moet enkel nog eens goeie pindakaas gaan halen (niet makkelijk te vinden in België, niemand eet

Clene pindakaas van het merk TREN?
We kunnen een lepel delen?
wait wut
Clene pindakaas van het merk TREN?
We kunnen een lepel delen?
wait wut

Waarom dit nu weer geaasocieerd wordt met mij snap ik echt niet
Gewoon Calvé Pindakaas guys![]()