- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Waarom dit nu weer geaasocieerd wordt met mij snap ik echt niet
Gewoon Calvé Pindakaas guys![]()
All true naturel bodydildoer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom dit nu weer geaasocieerd wordt met mij snap ik echt niet
Gewoon Calvé Pindakaas guys![]()

Ik heb 100g oats, 50g honing, 30g pindakaas en 20g kokosolie. Had hem nog niet in de ijskast gelegd, maar het vond het al wel lekkerIk heb die "no fake no bake" ook gemaakt van Antoine. Smaakt best goed, maar ik had er iets teveel havermout in gedaan denk ik. En hoe harder en frisser hij was, hoe lekkerder.
1 cup of oats = 90 gram toch?

Je lichaam is zo weird gast
Na je training lijkt je echt een beast, maar sta je wel wat vochtig. Nu koud ben je best wel droog, maar lijkt je massa wat weg, snap er geen **** van![]()

Is ook een grote mind**** voor mijJe hebt getraind in anvers?
Hoe waren je herexamens trouwens?
beetje jaar verpest 

Niet een idee om me vaste rep schemes te gaan werken?

dit ga ik morgen en overmorgen zeker voelen!Aant vliegveld
Niet echt hoogstaandbeetje jaar verpest
Heb een 9 gekregen voor het vak waar ik Door wou zijn... Was mondeling en die docent zei nog: jammer want jullie hebben veel pech gehad met jullie taak, ik had je er graag Door gelaten....
Pffff![]()
Aah dat is klote, maar wel altijd zo'n zever van professoren; als ze jou er door had willen laten, had hij/zij je echt wel een 10 gegeven in plaats van een 9.
Lucky you.
Ik heb na 2 dagen al precies geen zin meer![]()
Ohja, als ik mijn baguette maak met zoete aardappel voor je, krijg ik dan cake? =$
Edit: na 1 dag, aangezien ik mijn eerste geskipt heb![]()

op een verjaardag eet je toch taart?