XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Ah oké, zoals het er nu staat lijkt het op een letterlijke bevalling :D

:roflol:

Dude, knap dat je de bar zo hoog legt voor jezelf, maar soms moet je ook eens een wat mindere training kunnen aanvaarden. That's life, deal with it.

Trouwens, dikke, deze zondag moeten we in herentals zijn. Moeten nog afspreken hoe.

1000kcal uurtje pre w/o eten? :roflol: not even once :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.823
:roflol:

Dude, knap dat je de bar zo hoog legt voor jezelf, maar soms moet je ook eens een wat mindere training kunnen aanvaarden. That's life, deal with it.

Trouwens, dikke, deze zondag moeten we in herentals zijn. Moeten nog afspreken hoe.
Als de bar niet hoog ligt blijf je voor altijd hetzelfde als al die superdudes in de gym :o
Als een training niet gaat zoals gepland ben ik slecht gezind/teleurgesteld. Een beetje hetzelfde als je +14/20 verwacht op een examen en je dan uiteindelijk een 9/20 krijgt ...

I know. Training begint om 10uur als ik me niet vergis.
Jij kon rijden hé? Rond 9.15uur bij mij? Het is in het industriepark van herentals/herenthout

1000kcal uurtje pre w/o eten? :roflol: not even once :D
:roflol: was normaal ook niet de bedoeling. Heb wat goed te maken van de laatste dagen en was uiteindelijk dan toch thuis. Dus ik dacht flink ontbijten, rond 13uur terug eten en dan rond 15uur te trainen. Maar als ik kan kiezen tussen de bus te nemen of met de auto te gaan ... :o En het was 'maar' borst. Als ik moest deadliften of squaten had ik het niet gedaan.

Misschien zit je ook gewoon even tegen je voorlopige max aan te trainen. Stapje terug en terug opbouwen kan
dan productiever zijn dan koppig proberen door te beuken ;)

Up the dose brah :cool:

• #7.826
Misschien zit je ook gewoon even tegen je voorlopige max aan te trainen. Stapje terug en terug opbouwen kan
dan productiever zijn dan koppig proberen door te beuken ;)
School is ook weer bezig, dus moet gewoon meer eten. Bijna dagelijks +- een uur fietsen + rondstappen = meer eten
Met OH press en Squat ga ik ook de gewichten iets verlagen

Ow ik denk niet dat ik dit hier al heb gezegd, maar er is een grote kans dat ik zo vaak mogelijk 's zondags naar SMTK ga. Niet voor de events, maar om mijn lifts te verbeteren. Niemand in mijn gym kan 1 lift fatsoenlijk denk ik, dus ik kan aan niemand advies vragen.
Dus ik moet binnenkort wel wat gaan sleutelen aan men schema

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

in b4 crossfit in roze tutu

Jo ik lees je log.. nice stats. Maar ik ben het eens met paar opmerkingen hier. Las een weekje deload in. Zet je trots op zij.... dat maakt je pas een echte BB'er. Weekje niet tegen je max trainen (of zelfs 10 dagen), volume omlaag, je kan best 80% van je 1RM aantikken als je totale herhalingen/sets maar even op 30% ligt. Week daarna weer opbouwen, ik en ik durf je te zweren dat je uiteindelijk op 110% van je 1RM uitkomt ;) Zeker met jouw drive! (en geweldige maaltijden jummie) Succes.

• #7.830
Jo ik lees je log.. nice stats. Maar ik ben het eens met paar opmerkingen hier. Las een weekje deload in. Zet je trots op zij.... dat maakt je pas een echte BB'er. Weekje niet tegen je max trainen (of zelfs 10 dagen), volume omlaag, je kan best 80% van je 1RM aantikken als je totale herhalingen/sets maar even op 30% ligt. Week daarna weer opbouwen, ik en ik durf je te zweren dat je uiteindelijk op 110% van je 1RM uitkomt ;) Zeker met jouw drive! (en geweldige maaltijden jummie) Succes.

Thx man!

Heb +- een maand geleden 6-7 dagen niet getraind en mijn lichaam heeft imo momenteel nog geen nood aan een deload, ben gewoon te weinig aan het eten denk ik :o
Net 3 maanden vakantie gehad aka niet de meest productieve dingen doen. En nu is het school weer bezig, dus moet weer fietsen + rondstappen.
Squat en OH press ging ik sowieso iets verlagen

Is gewoon weer even wennen aan nieuw ritme en meer beweging.

Niet over dramatiseren, al blijf ik er wel bij dat je soms gewoon moet aanvaarden dan een training al eens wat minder gaat :p

• #7.832
Is gewoon weer even wennen aan nieuw ritme en meer beweging.

Niet over dramatiseren, al blijf ik er wel bij dat je soms gewoon moet aanvaarden dan een training al eens wat minder gaat :p

Ben toch niet aan het dramatiseren? :p
Ja weet ik wel, maar is gewoon niet leuk! Haha

Thx man!

Heb +- een maand geleden 6-7 dagen niet getraind en mijn lichaam heeft imo momenteel nog geen nood aan een deload, ben gewoon te weinig aan het eten denk ik :o
Net 3 maanden vakantie gehad aka niet de meest productieve dingen doen. En nu is het school weer bezig, dus moet weer fietsen + rondstappen.
Squat en OH press ging ik sowieso iets verlagen

je bent toch geen meisje?

Terug
Naar boven