Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.841
ik denk het ook.
mja jij bent ongesteld.

Omnomon

uploadfromtaptalk1380007428854.jpg

ben je nog niet dik genoeg?? :P

hoe brah ? jij komt zondag ook naar herentals ?

wuuuut, er komt precies veel sexy people af

• #7.846
regelmatig op zondag ? Vanwaar ben jij dan ?

Er moet wel gelift worden op zondag he, geen bicep pieken in de spiegel :(

ben daar al voor gestraft geweest

• #7.852
regelmatig op zondag ? Vanwaar ben jij dan ?

Er moet wel gelift worden op zondag he, geen bicep pieken in de spiegel :(

ben daar al voor gestraft geweest

Van malle. Er rijdt een bus naar herentals, maar die rijdt tot 18uur. Dus in de week kan ik niet komen

:roflol: als ik wil weten hoe ik moet curlen vraag ik het wel aan die Superdudes in men gym! Ik wil fatsoenlijk leren liften! Men techniek is niet heel slecht, maar er kan/moet vanalles verbeterd worden. Ik vraag via fb wel eens tips aan raf, maar irl gaat dat veel beter natuurlijk

jullie hadden wel mogen zeggen dat SMTK zondag voormiddag is hé :mad:
Nu moet ik proberen onder een brunch uit komen...

• #7.856
Waarom jammeren over dat het om 10 uur is ?
Ik kan je verzekeren, na 30 minuten bezig zijn, dat dat je minste zorg is van die dag :D

Je gaat er veel zien die op de grond liggen te kreunen dat hun hersenkronkels willen springen, je benen uit je vel willen gaan, en het zelf op een loopje willen gaan.

Je bloed, dat zo warm is dat je er instant chocomelk met slagroom kunt van maken.

Ohja, ik heb er nu al plezier in. Er gaan zoveel lichaampjes op de grond liggen, zonder enige beweging en hijgend alsof er tijger astma heeft en klaarkomt na 25 jaar. Zo heb ik men lichaampjes graag.

Prepare yaself, sunday is cumming

Is toch goed? Geen verleidingen op lekkere koffiekoeken enzo...

Waarom jammeren over dat het om 10 uur is ?
Ik kan je verzekeren, na 30 minuten bezig zijn, dat dat je minste zorg is van die dag :D

Je gaat er veel zien die op de grond liggen te kreunen dat hun hersenkronkels willen springen, je benen uit je vel willen gaan, en het zelf op een loopje willen gaan.

Je bloed, dat zo warm is dat je er instant chocomelk met slagroom kunt van maken.

Ohja, ik heb er nu al plezier in. Er gaan zoveel lichaampjes op de grond liggen, zonder enige beweging en hijgend alsof er tijger astma heeft en klaarkomt na 25 jaar. Zo heb ik men lichaampjes graag.

Prepare yaself, sunday is cumming

Omdat 10 uur kei vroeg is, dat is half 8 opstaan op zondag. Duddeeee

Terug
Naar boven