AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Sterk dat je vandaag bent gaan trainen man!

Mijn onderrug is nog zo stijf als iets, zelfs mijn veters vastdoen was al een hele opgave :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.002
Sterk dat je vandaag bent gaan trainen man!

Mijn onderrug is nog zo stijf als iets, zelfs mijn veters vastdoen was al een hele opgave :o

that's what separates the men from the boys

Trainen was ook een hele opgave hoor :roflol: Ik moest bijna van de bench rollen

• #8.004
ik moet vanavond MP'en ... gaat lekker worden na die log en fat DB overhead :)

Ik heb gisteren die fat DB geskipt, was echt brak en nog wa dat ik nog 42.5kg met 1 hand kon pressen. Dus mijn schouders en borst waren nog relatief fris!
Ben nog niet zeker of ik morgen benen ga trainen. Mijn benen zelf zijn nog redelijk goed, maar mijn heupen en rug zijn echt KO

:roflol: wtf, effe noobvraag: hoe krijg ik die zak oats open? :o
Die zijn toch hersluitbaar hé?
Gewoon de bovenkant eraf knippen?

edit:
nvm heb hem open gekregen zonder de zak te vernken

2lbp11h.jpg

Heb daar ook nog mee gesukkeld. Op geen manier deftig terug dicht gekregen :D:D

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 05:43 ----------

Ik heb gisteren die fat DB geskipt, was echt brak en nog wa dat ik nog 42.5kg met 1 hand kon pressen. Dus mijn schouders en borst waren nog relatief fris!
Ben nog niet zeker of ik morgen benen ga trainen. Mijn benen zelf zijn nog redelijk goed, maar mijn heupen en rug zijn echt KO

Echt wel zwaar geweest precies :)

En ben weer in!!! ;)

• #8.007
Ik krijg hem gewoon terug dicht hoor?

behoorlijk :D is eens wat anders dan al die isolatie meuk!

Welkom! :)

Ja, maar k was te bruut geweest :) had gelukkig nog een emmer lol.
Koop nu die zakjes bij b&f. Die gaan vanzelf open :)

Lijkt wel eens fijn ja, strongman training.

ik heb een bepaald liedje in mn hoofd.
iets met Sally..

:roflol: die zakken oats van XXL nutrition knip ik altijd gewoon los, om te sluiten vouw ik gewoon de rand om en zet ik er een wasknijper op, gaat prima!

Ik wil inderdaad ook wel vaker zo'n training meepakken, het is alleen wel erg ver rijden.

• #8.012
Ja, maar k was te bruut geweest :) had gelukkig nog een emmer lol.
Koop nu die zakjes bij b&f. Die gaan vanzelf open :)

Lijkt wel eens fijn ja, strongman training.

:roflol: die zakken oats van XXL nutrition knip ik altijd gewoon los, om te sluiten vouw ik gewoon de rand om en zet ik er een wasknijper op, gaat prima!

Ik wil inderdaad ook wel vaker zo'n training meepakken, het is alleen wel erg ver rijden.
Ik ben slim en voorzichtig geweest, heb men handvat nog en ik kan hem opnieuw sluiten :cool:

Herentals ver voor jou? Ik ga vanaf nu wel maandelijks eens langs denk ik :D
Ik ga waarschijnlijk wekelijks voor men lifts :o
Liever 1uur onderweg naar herentals en veel leren, dan 1uur onderweg naar antwerpen en raar bekeken worden omdat ik (dieper) squat met gewichten boven de 100kg :roflol:

Moet dan nog wel even gaan sleutelen aan men schema, want 2x/week met 90% van je 1RM werken lijkt me niet zo optimaal :o

ik heb een bepaald liedje in mn hoofd.
iets met Sally..
Bedankt hoor, was het net vergeten :mad:

Wacht maar tot je het eens doet, je krijgt dat lied echt niet meer uit je hoofd de komende uren :roflol::roflol:

• #8.013
Vandaag geen beentraining. Heb wat last van men heupen (nog steeds die ene heup van dat hardlopen :o) en men rug voelt alles behalve fris aan. Dus het lijkt me niet echt slim om te gaan squaten

2gwgiz5.jpg

Vandaag geen beentraining. Heb wat last van men heupen (nog steeds die ene heup van dat hardlopen :o) en men rug voelt alles behalve fris aan. Dus het lijkt me niet echt slim om te gaan
squaten

Beter om even rust te houden inderdaad.
Er komen nog genoeg dagen om hard te trainen :P

Vandaag geen beentraining. Heb wat last van men heupen (nog steeds die ene heup van dat hardlopen :o) en men rug voelt alles behalve fris aan. Dus het lijkt me niet echt slim om te gaan squaten

2gwgiz5.jpg

ik spot een kant en klare maaltijdsalade

Ziet er toch weer lekker uit.

Terug
Naar boven