Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede trein op je verjaardag. Eindelijk in het tweede wagonnetje.
Get it?
Trein..
Wagonnetje ...
![]()
yes I get itThx bro!
Ik was over jou aan het dromen en ik kon het niet laten om te sturenNog eens een gelukkige verjaardag bro!
gelieve niet meer een sms om 3 uur 's nachts te sturen
not srs
semi srs

's morgens 87kg, 's avonds 90kg. Woog vanmorgen nog steeds 89kg, dus sta lekker bloated 
wat een *@"é oefening! Had meer last van deze oefening dan van die squats 
Gefeliciteerd nog Arnaud!
Prima tren na avond zuipen.
Afgelopen zaterdag met wat vrienden paar pintjes gaan drinken, zondag bij familie taart gaan eten en gisteren met mijn ouders en zus mezelf behoorlijk volgeladen bij de chineesNog gefeliciteerd belgje! Leuke verjaardag gehad of het weekend feest?

Nog gefeliciteerd en beter dat je weer benen traint![]()
Beter laat dan nooit... gefeliciteerd! alsnog....
hmmm.. lekkere beentrain! kijk er zelf altijd weer naar uit!
Nee tot 100 fzo, ben gewoon niet sterk genoeg. Of ja, ik zou zwaarder kunnen gaan, maar bij deze oefening form > weight. Als ik het boven niet kan houden is het imo te zwaar
Nee tot 100 fzo, ben gewoon niet sterk genoeg. Of ja, ik zou zwaarder kunnen gaan, maar bij deze oefening form > weight. Als ik het boven niet kan houden is het imo te zwaar
True, maar doelde meer op de gewichten; 55->70->70->75. Waarom die gekke sprongen in gewicht?
Die 15x55 ging te makkelijk, dus dan maar wat zwaarder. Is ook een maand geleden en was nu 2e ipv 3e oefening. Zo gek is dat toch niet?