- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Sorry Arno, lang niet hier geweest. Was druk met het lezen van sayers log.
Omdat jij toffe grappen aan het lezen was? Of omdat Thomas een boner kreeg bij het maken van mijn pics?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry Arno, lang niet hier geweest. Was druk met het lezen van sayers log.
Omdat jij toffe grappen aan het lezen was? Of omdat Thomas een boner kreeg bij het maken van mijn pics?
Wil jij nu zeggen dat Hell interesse heeft in mijn bonerOmdat jij toffe grappen aan het lezen was? Of omdat Thomas een boner kreeg bij het maken van mijn pics?

Doe het al een tijdje zo en gaat prima (Had je nog al eens gezegd trouwens, maar ham werk)hams lopen voor?
Nou en.
je moet je sterke/voorlopende spiergroepen niet kleiner laten worden om in verhouding te komen.
Maar zal ook wel erg meevallen bij jou![]()
Zal er eens naar kijken danVooral qua samenstelling (blend) voor de smaak moet de Allday niet onderdoen voor de Delicious imo
Doe het al een tijdje zo en gaat prima (Had je nog al eens gezegd trouwens, maar ham werk)
Don't fix it if it ain't broken
Zal er eens naar kijken dan
Wil jij nu zeggen dat Hell interesse heeft in mijn boner![]()

Thomas hoopt dat je interesse hebt in zijn boner.
Thomas hoopt dat je interesse hebt in zijn boner.
Snap je al zijn hints niet?
Ik Had je slimmer ingeschat hoor

Ik haal Hell en LM constant door elkaar...Thomas hoopt dat je interesse hebt in zijn boner.
Snap je al zijn hints niet?
Ik Had je slimmer ingeschat hoor

Ik haal Hell en LM constant door elkaar...
(je quote ging over LM maar ik reply met Hell)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik haal Hell en LM constant door elkaar...
(je quote ging over LM maar ik reply met Hell)
Dat gevoel heb je wel vaker hé?

HahahahahahahaJij wandelt altijd al beetje vreemd, ent dat je bent.