AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.682
Je doet nu easy 5x170, daarachter typ je dat je volgende week 5-10kg zwaarder gaat doen en 2 sec later zeg je dat je volgende week 160kg gaat doen?

Geen wonder dat jij je eerste jaar op je hogeschool opnieuw moest doen..

U wot m8
was het 2e jaar :mad:

Ik ga toch niet in 1x 5x180 doen? :scratch: 5x100 5x120 5x140 5x160, gaat dit 'easy' 180, gaat dit moeizaam 175

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Ovenfrietjes en kip :)

ny8wfb.jpg

Waarom one handed rev cable fly?

Eten ziet er heel goed uit trouwens ;)

Ach ja. Toch al dik :trollface:

Andere kant was bezet
(kabel op schouderhoogte, arm gestrekt en naar buiten brengen)
?

Ik weet hoe de oefening gaat ja :p Maar je hebt dus 2 kabels die dicht bij elkaar hangen en jij en een ander iemand waren allebei met 1tje bezig?

whaha

• #8.691
Slecht voor de gainz inderdaad.

Wanneer kom je voor mij koken?:heart:

U wot m8
was het 2e jaar :mad:

Ik ga toch niet in 1x 5x180 doen? :scratch: 5x100 5x120 5x140 5x160, gaat dit 'easy' 180, gaat dit moeizaam 175

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Ovenfrietjes en kip :)

ny8wfb.jpg

hnngg

• #8.697
het gevoel dat je anderhalf uur verprutst hebt? :D

op hoeveel en hoe lang steek jij je kip trouwens in de oven? mijne is nooit zo goudbruin :(

Nee dat niet :D

Ik bak mijn kip bijna altijd hoor. Is normaal dat die wit blijft als je het in de oven steek, je kruiding kleurt je kip.

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Een koekje van 500-600kcals gemaakt :) Ideaal tijdens mijn korte pauze

9u9nwz.jpg

e0quzq.jpg

Was da voor rare kleur pindakaas

Ook graag even het recept he :D

Thnx voor je berichtje btw. Dat zal ik de volgende keer wel even in me achterhoofd houden voor ik het maak :)

Terug
Naar boven