Fitness Seller

Arnodsi's road to victory!!

Dunno Cross hammer curls fzo. DB voor je houden en naar je andere schouder brengen
Heb het hem al een paar x horen zeggen en wou het eens proberen.

Haha heb ik niet verzonnen.

Voelt beter (vind ik) als gewoon recht omhoog zeg maar.

En stukken zwaarder mits je netjes uitvoert

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.727
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Succes :P

nice, ik ook legday #1 deze week

succes:kiss:

Hé, ik ook een legday vandaag! Maar zich toch een beetje met de poepers :)

• #8.732
Net gestretcht en lig ko op het matje :o
Heb squat filmpjes. Bij licht gewicht is Techniek goed, al zeg ik het zelf, maar bij 'zwaar' Gewicht laat mijn core het afweten. Daar moet ik dus aan werke

Dat ken ik ook wel. Licht gaat wel lekker en bij zwaar voel je je op dat punt soms echt instabiel.
Lekker planken dus:P

• #8.734
5min crosstrainer

Trainingsduur: 1uur 10min (50min bovenbenen, 20min kuiten/buik en strechen)

oefeningen van raf
Squat:
10x20
10x20
5x60
5x80
5x100
5x120
5x130

Leg extension:
15x60
12x70
10x75
10x75 ds 8x50 ds falenx25

Walking lunges
30x20kg
22x28kg + 10xbw
30xbw

Lying leg curl:
10x50
10x55
8x55
10x50 ds falenx25

Hanging knee raises
8x
8x
8x
6x

Smith calve raises
20x
20x
20x
15x

Cable crunches
15x
15x
10x

Benen: 5/5, lights out, game over. Nu zo brak als iets en morgen heb ik een rolstoel nodig

Even vraagje voor mensen die iets van pezen/gewrichten kennen.
Toen ik 11 jaar was had ik de gewrichtsbanden van mijn rechter enkel gescheurd. Normaal heb ik er amper last van, maar tijdens het stretchen van mijn quads wringt die hard tegen. Ik kan zonder problemen op mijn linker voet/enkel gaan liggen, maar rechts gaat dit gewoon niet. Nu mijn vraag: opletten met deze enkel? Of gaat dit na een tijd soepeler gaan?

Die eerste setjes zien er het beste uit, zodra je bij die 120 komt dan ga je ineens met een wiebeltje (geen idee hoe ik t anders moet zeggen:grinny: ) dat je niet voorover valt dan. maar verder ziet het er nog aardig soepeltjes uit! Lekker diep ook!

Stevige squat man! Geen wonder dat je daar brak van bent!

Hoezo ga je voor je training 5 min op de crosstrainer bro

• #8.738
Die eerste setjes zien er het beste uit, zodra je bij die 120 komt dan ga je ineens met een wiebeltje (geen idee hoe ik t anders moet zeggen:grinny: ) dat je niet voorover valt dan. maar verder ziet het er nog aardig soepeltjes uit! Lekker diep ook!
I know, ik heb de neiging om er een goodmorning van te maken. Komt (correct me if i'm wrong) omdat mijn core te zwak is tov mijn onderrug en mijn quads te zwak tov mijn hams. En ben een squatnoob, dus techniek kan altijd beter :D
Thx :)
Stevige squat man! Geen wonder dat je daar brak van bent!
:yes: lekker in de zetel liggen zometeen

Hoezo ga je voor je training 5 min op de crosstrainer bro
Alles wat warm maken. Doe ik voor elke training

1zvfiis.jpg

k9ta3q.jpg

Lekker man. Krijg altijd honger van die posts met je meals

• #8.740
Haha sorry man :o

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Niemand een antwoord op dit? :o

Even vraagje voor mensen die iets van pezen/gewrichten kennen.
Toen ik 11 jaar was had ik de gewrichtsbanden van mijn rechter enkel gescheurd. Normaal heb ik er amper last van, maar tijdens het stretchen van mijn quads wringt die hard tegen. Ik kan zonder problemen op mijn linker voet/enkel gaan liggen, maar rechts gaat dit gewoon niet. Nu mijn vraag: opletten met deze enkel? Of gaat dit na een tijd soepeler gaan?

Terug
Naar boven