MuscleMeat

Arnodsi's road to victory!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.701
Ook graag even het recept he :D

Thnx voor je berichtje btw. Dat zal ik de volgende keer wel even in me achterhoofd houden voor ik het maak :)
50g oats malen, 5-10g cacao poeder, 10g kokosschilfers en 15g pindakaas in een schaal doen
10g kokosolie en 25g honing een minuutje in de magnetron laten smelten.
Dit over het poeder gieten en alles goed mengen.
Aluminiumfolie in een potje/schaaltje leggen, 'deeg' hierop en wat aanduwen.
Dan in de koelkast hard laten worden.

Alle eer gaat naar deze held (heb wel kleine aanpassingen gedaan)

tumblr_m98npkJumI1rdwtwlo1_500.jpg

Geen probleem man ;) moest er daarnet aan denken en besefte toen dat jij jouw oats en whey altijd op voorhand maakt.

Deze week misschien eens maken.
Ik ga woensdag op me high carb day sowieso bananenbrood maken, recept van FrankR, eens kijken hoe dat smaakt :D

• #8.703
arnod mag dat, hij hoort bij kleine percentage die echt buff zijn......:D

• #8.713
Komt omdat ik zoveel vet heb, geeft de illusie dat ik buff ben

Not Srs

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vorige week had ik wat irritatie in mijn schouder, zaterdagochtend wat steken (die redelijk snel weg waren), vandaag terug wat steken overdag en last tijdens mijn training. Maw peesonsteking is niet weg/terug :sad:
Polsen beginnen weer te kraken en had wat 'druk' in mijn ellebogen.
Grote kans dat ik donderdag geen schouders train en vanaf vandaag weer fatsoenlijk omega 3 nemen (nam soms maar 2 tabs/3 dagen fzo :o), weer beginnen met gluco en ontstekingsremmers

10min fietsen

Trainingsduur: +-1uur

raises/rotations/facepulls

Bench:
10x20
10x20
5x47.5
5x67.5
5x77.5
5x87.5
3x97.5 :gay: vanaf volgene week stapje terug

Incline db press
10x28
10x30
10x30
8x30

Crossover
12x25
10x30
10x25
10x25

One handen low cable crossover:
12x10
12x10
12x10

Preacher curl
10x10
10x30
10x30
10x30
8x30 (monsterpomp in onderarmen. Biceps zat ook goed vol)

Mack10 curl
8x12
10x10 :roflol: wat, heb je hier +40cm armen voor nodig?
10x10
10x10 ds 10x5

Borst: 3/5, meh
Biceps: 4/5, nice pump

20min terug gefietst

Wtf zijn mack10 curls :p

Dunno Cross hammer curls fzo. DB voor je houden en naar je andere schouder brengen
Heb het hem al een paar x horen zeggen en wou het eens proberen.

Zie een kerel bij ons die ook weleens doen maar die pakt toch wel iets rond de 20 per db, en is niet veel sterker dan ik. Mss k*t rom :p

Waar komen die schouderklachten vandaan? Ja, we weten allemaal dat het aan je pezen ligt, maar wat is de oorzaak? Misschien handiger om de oorzaak aan te pakken, ipv ontstekingsremmers te nemen.

• #8.720
Zie een kerel bij ons die ook weleens doen maar die pakt toch wel iets rond de 20 per db, en is niet veel sterker dan ik. Mss k*t rom :p
Als ik zou zwieren zou ik ook een stuk meer kunnen nemen, maar met zo'n oefening is dat zinloos

Waar komen die schouderklachten vandaan? Ja, we weten allemaal dat het aan je pezen ligt, maar wat is de oorzaak? Misschien handiger om de oorzaak aan te pakken, ipv ontstekingsremmers te nemen.
Als ik dat nu eens zou weten... (het was ook nog niet 100% genezen hoor, ik bleef altijd iets voelen) het is niet dat ik bij een bepaalde oefening pijnscheuten heb

Terug
Naar boven