Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nja je hebt honger uit verveling/gewoonte of je hebt honger alsof iemand je maag fijn nijpt. Als je begrijpt wat ik bedoel

Vergeten te zeggen: op zaterdag werk ik dus dan eet ik meer.Waarom op rustdagen direct -500?
Hoeveel rustdagen heb je in week?
Jep, discussie is onlangs al geweest. Velen vinden het nutteloos, ik zou liever een paar % lager zitten.
Nja je hebt honger uit verveling/gewoonte of je hebt honger alsof iemand je maag fijn nijpt. Als je begrijpt wat ik bedoel
Jep, discussie is onlangs al geweest. Velen vinden het nutteloos, ik zou liever een paar % lager zitten.
Vergeten te zeggen: op zaterdag werk ik dus dan eet ik meer.
Op trainingsdag op onderhoud, op rustdag 20% onder onderhoud
Woensdag, zaterdag en zondag
Zeg maar vaarwel tegen onze kostbare gains.Tja, het blijft het internetIk begrijp wat je bedoelt inderdaad haha.
Pff word ook soms moe van al die meningen/discussies hier op het forum. Jij ziet je eigen fysiek iedere dag en moet er tevreden over zijn, als jij wilt cutten doe je dat toch. 1x uitleggen is genoeg, de rest leest maar posts terug in je log zodat ze het zien waarom je het doet
veel succesAch zal wel meevallen bij mij, ben niet van plan om te diep te gaanWelkom bij het cut clubje bro! Toevallig is cutten hememaal IN tegenwoordig, ben zelf al een week bezig, moet nog 2 maandZeg maar vaarwel tegen onze kostbare gains.

Hoeveel % zou je willen eindigen, of is het puur op de spiegel af dat je dat beslist?
Ik ga op de spiegel af. Dat getalletje interesseert me niet veel
, bepaald fysiek in gedachten?Bedankt!

I know

Bedankt!
I know
Vind ik qua massa en vp ideaal. En je reet zal er ook niet uitzien als een speldenkussen
Zo laag
Mijn stats:
1m84 88-89kg +-15%
Zijn stats
1m85 95kg 7%