XXL Nutrition

Arnodsi's road to victory!!

Waarom op rustdagen direct -500?

Hoeveel rustdagen heb je in week?

Nu al cutten ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.263
Is normaal dat je honger hebt in de cut:p
Nja je hebt honger uit verveling/gewoonte of je hebt honger alsof iemand je maag fijn nijpt. Als je begrijpt wat ik bedoel :o

Waarom op rustdagen direct -500?

Hoeveel rustdagen heb je in week?
Vergeten te zeggen: op zaterdag werk ik dus dan eet ik meer.

Op trainingsdag op onderhoud, op rustdag 20% onder onderhoud

Woensdag, zaterdag en zondag

Jep, discussie is onlangs al geweest. Velen vinden het nutteloos, ik zou liever een paar % lager zitten.

Je werkt maar 1 dag in de week?

Nja je hebt honger uit verveling/gewoonte of je hebt honger alsof iemand je maag fijn nijpt. Als je begrijpt wat ik bedoel :o

Jep, discussie is onlangs al geweest. Velen vinden het nutteloos, ik zou liever een paar % lager zitten.

Ik begrijp wat je bedoelt inderdaad haha.

Pff word ook soms moe van al die meningen/discussies hier op het forum. Jij ziet je eigen fysiek iedere dag en moet er tevreden over zijn, als jij wilt cutten doe je dat toch. 1x uitleggen is genoeg, de rest leest maar posts terug in je log zodat ze het zien waarom je het doet

Vergeten te zeggen: op zaterdag werk ik dus dan eet ik meer.

Op trainingsdag op onderhoud, op rustdag 20% onder onderhoud

Woensdag, zaterdag en zondag

Welkom bij het cut clubje bro! Toevallig is cutten hememaal IN tegenwoordig, ben zelf al een week bezig, moet nog 2 maand:( Zeg maar vaarwel tegen onze kostbare gains.

• #9.268
Ik begrijp wat je bedoelt inderdaad haha.

Pff word ook soms moe van al die meningen/discussies hier op het forum. Jij ziet je eigen fysiek iedere dag en moet er tevreden over zijn, als jij wilt cutten doe je dat toch. 1x uitleggen is genoeg, de rest leest maar posts terug in je log zodat ze het zien waarom je het doet
Tja, het blijft het internet

:roflol: veel succes

Welkom bij het cut clubje bro! Toevallig is cutten hememaal IN tegenwoordig, ben zelf al een week bezig, moet nog 2 maand:( Zeg maar vaarwel tegen onze kostbare gains.
Ach zal wel meevallen bij mij, ben niet van plan om te diep te gaan

Hoeveel % zou je willen eindigen, of is het puur op de spiegel af dat je dat beslist?

6 januari begin ik lekker met schoon bouwen

:trollface:

succes alvast met de cut! ;)

Je streef is niet natty ;)

Zeker mooi fysiek hoor.

Hoezo je streef fysiek zo laag?

• #9.278
Je hebt wel de perfecte lengte :cool:

Terug
Naar boven