AndroidHealthClinic

Arnodsi's road to victory!!

Die avatar :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.349
Even een kleine vergelijking van mijn stats.

Begin dit jaar een bw van 93kg, nu 89kg. Niet echt optimaal kunnen gainen omdat ik eerst 10kg vet moest kwijtspelen

Deadlift
2012: 3x157.5
2013: 6x180 1x210

Squat:
2012: 6x100
2013: 5x140 1x150

Bench:
2012: 5x80
2013: 4x97.5

OH press:
2012: 5x50
2013: 5x65 1x75

Ik heb gewoon de pr's genomen die ik de afgelopen tijd heb behaald. Mijn overall techniek kan echt nog een stuk beter, al zijn mijn compounds er dit jaar wel op vooruit gegaan. Begin dit jaar een hele tijd geen compounds gedaan (waarom weet ik ook niet :o) en was toen gezakt in kracht. Ik kan me nog herinneren dat ik in mijn cut setjes benchte met 60kg :o
Als ik me niet vergis lokte ik mijn OH press niet volledig, aka makkelijkere press, en 9/10 squatte ik niet diep genoeg.
Bench en OH zijn nu weer iets zwakker ivm peesontsteking in mijn linker schouder

Sinds enkele maanden ligt de focus op de compounds en dit gaat ook zo blijven. Ik verwacht en hoop vooral dit jaar een stuk sterker te worden.

Laatst bewerkt:
Mooie vooruitgang op een jaar man! Prachtprestatie!

Even een kleine vergelijking van mijn stats.

Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.

DOGE.png

Begint ergens op te lijken dikke :D

• #9.354
Mooie vooruitgang op een jaar man! Prachtprestatie!
Meh, dit jaar wat minder aankloten, dus ik verwacht betere vooruitgang :D

Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.

DOGE.png

embaressed_smile.gif
embaressed_smile.gif

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

Ja, maar bekeek daarnet een paar trainingen van begin dit jaar. What was I thinking :roflol::roflol:
Volgens mij had ik er een stuk meer uit kunnen halen, maarja: al doende leert men.
Nu eindelijk een manier gevonden die me wel bevalt en die lijkt te werken.

Begint ergens op te lijken dikke :D
Eindelijk :D
En ben niet dik :mad:

je moet fouten maken, dat zijn vaak de hardnekkigste lesjes die je leert in het leven

alleen hopen dat een fout niet gepaard gaat met een gescheurde bicep enzo, zodat je niet te zwaar betaald voor je fouten :D

Hey ik ben zwaarder dan jou :trollface:
Ben wel een stuk vetter natuurlijk :o

Maarre goed bezig bro! Hopelijk gaan je examens ook zo goed! :D

je begint ook goed sterk te worden brah

ik word srs bang dat je me inhaalt

• #9.358
je moet fouten maken, dat zijn vaak de hardnekkigste lesjes die je leert in het leven

alleen hopen dat een fout niet gepaard gaat met een gescheurde bicep enzo, zodat je niet te zwaar betaald voor je fouten :D
True :D

Hey ik ben zwaarder dan jou :trollface:
Ben wel een stuk vetter natuurlijk :o

Maarre goed bezig bro! Hopelijk gaan je examens ook zo goed! :D
Eet dan wat minder bitterballen en drink wat minder chocomelk :trollface:

thx! :roflol: daar vrees ik voor, mag er 2 niet meedoen

je begint ook goed sterk te worden brah

ik word srs bang dat je me inhaalt
Thx man
embaressed_smile.gif
al zal dat niet snel gebeuren

Kan sterker
3xbw DL
2xbw squat
1.5xbw bench
1xbw OHP

HNNNNNGGGGGGGG

• #9.360
Pffff wat een rottraining, ik ga hem zelf niet noteren. Begonnen met bench, maar ben totaal nog niet hersteld van vrijdag (wtf???), dus dan maar wat voorkant schouders en armen getraind. Maar was srs niet vooruit te branden tijdens het trainen. Niets energie, totaal geen zin om te trainen...

Voeding was afgelopen week ook echt super slecht. De ene dag buikpijn van het eten, de andere dag werken op 3 boterhammen en wat whey. + ik heb elke dag gedronken. De ene dag wat (veel) meer dan de andere

Terug
Naar boven