- Waardering
- 610
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
Ja man, kostte me wel 6,50... nog duurder dan een tas koffie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je kreeg hier wel meer melkJa man, kostte me wel 6,50... nog duurder dan een tas koffie![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]ja dat wel maar even later had hij alweer een nieuwe chick geregeld bij de bushalte![]()

ja dat wel maar even later had hij alweer een nieuwe chick geregeld bij de bushalte![]()

(en zoja had ze de bus gemist
)
) en was toen gezakt in kracht. Ik kan me nog herinneren dat ik in mijn cut setjes benchte met 60kg 
Meh, dit jaar wat minder aankloten, dus ik verwacht betere vooruitgangMooie vooruitgang op een jaar man! Prachtprestatie!

Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
![]()
Ja, maar bekeek daarnet een paar trainingen van begin dit jaar. What was I thinking

Eindelijk

Trueje moet fouten maken, dat zijn vaak de hardnekkigste lesjes die je leert in het leven
alleen hopen dat een fout niet gepaard gaat met een gescheurde bicep enzo, zodat je niet te zwaar betaald voor je fouten![]()

Eet dan wat minder bitterballen en drink wat minder chocomelkHey ik ben zwaarder dan jou
Ben wel een stuk vetter natuurlijk
Maarre goed bezig bro! Hopelijk gaan je examens ook zo goed!![]()

daar vrees ik voor, mag er 2 niet meedoenThx manje begint ook goed sterk te worden brah
ik word srs bang dat je me inhaalt
True
Eet dan wat minder bitterballen en drink wat minder chocomelk![]()

), dus dan maar wat voorkant schouders en armen getraind. Maar was srs niet vooruit te branden tijdens het trainen. Niets energie, totaal geen zin om te trainen...